Mito wordt Wayne Rainey replica

Hyperjasper

Die hard MF'er
11 jan 2010
252
133
Appingedam
Hallo
Na mijn Kenny Roberts replica te hebben voltooid, werdt het weer tijd voor wat anders na lang zoeken wikken en wegen ben ik voor de lowbudget replica gegaan ook wel eens een x leuk. Vindt ik :)
De kleine mito gaat met wat aanpassingen wel lijken op een Yamaha 0W03, ben inmiddels al weer een aardig eind op pad,tank aangepast,zxr voorvork erin ,kuip van tzr 250 besteld en inmiddels aangepast, met wat polyester en plamuurwerk, blij dat plamuur bij de action niet zo duur is }) .
Ook de achterbrug maar een beetje in GP style aangepast, subframe aangepast want een mito subframe is toch een stuk breder als een tzr250.
Toen ik hem kocht vertelde de vorige eigenaar dat ie liep, en dat deed ie alleen een beetje heel beroerd, maar goed twas een gokje, na de boel te hebben gedemonteerd, bleek dat de zuigerveren in de zuiger zaten gesmolten, maar wonder boven wonder was de cillinderwand volledig onbeschadigd, de zuiger zag eruit alsof
met hagel op was geschoten :X maar verder geen schade, bigend ,krukaslagers alles nog in takt dus dat was een mazzeltje.
Alleen een andere cillinderkop en een nieuwe wossner zuiger dus dat viel allemaal mee, de bedoeling
is er een 34mm carburateur achter te hangen , de oliepomp gaat eraf maar dat is voor later als het blok er
weer in hangt dan gaan we ons over de afstelling buigen.
Zo genoeg geluld bijgaande wat foto,s voor de mensen zoals ik die zonder plaatjes geen flauw benul hebben waar we het over hebben. ;)
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

De volgorde van de foto,s laat wat te wensen over maar dat mogen jullie zelf in vullen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan