Mivv delta race ( iemand die eigen naar is van deze uitlaat)

Harst547

Rookie
29 jul 2020
3
1
Goedemiddag allemaal,

Ik ben opzoek naar iemand die eigenaar is van een mivv delta race uitlaat ik wil deze uitlaat gaan aanschaffen voor mijn kawasaki z650 2019 alleen wil ik graag het geluid horen is er iemand rondom den haag waar ik langs zou kunnen komen. Het mooiste zal natuurlijk zijn een motor van het zelfde vermogen dan zal het waarschijnlijk niet veel schelen met het geluid
 
Jeetje wat een geld voor een ander geluidje. (en vergeet de benodigde katalysator niet, +120 Euro volgens de Mivv website)
Persoonlijk zou ik dat geld in een vering upgrade stoppen. Maar ja, behoeftes verschillen.
 
Jeetje wat een geld voor een ander geluidje. (en vergeet de benodigde katalysator niet, +120 Euro volgens de Mivv website)
Persoonlijk zou ik dat geld in een vering upgrade stoppen. Maar ja, behoeftes verschillen.

Goedemiddag,
Je moet hem ook niet via de mivv website kopen en een full systeem vor 590 vindt nog wel mee vallen
 
Jeetje wat een geld voor een ander geluidje. (en vergeet de benodigde katalysator niet, +120 Euro volgens de Mivv website)
Persoonlijk zou ik dat geld in een vering upgrade stoppen. Maar ja, behoeftes verschillen.

Goedemiddag,
Klopt dat is de uitlaat alleen heb al veel filmpjes gekeken maar geluid komt in het echt a ders over
 
Terug
Bovenaan Onderaan