MIVV GP op een 2001 Fireblade

19 aug 2005
19
0
Culemborg
Beste mensen,

Ik wil een kleiner uitlaatje op mijn 2001 Fireblade (929). Ik zat te twijfelen tussen de IXIL Xstreme Shorty, die bolt-on beschikbaar is voor de Fireblade, maar mooier vind ik de MIVV GP ( http://www.pjsparts.com/catalog/images/MivvGPstyle.jpg ).

Die wordt niet standaard geleverd voor de 2001 Fireblade. Is dit een beetje passend te maken? (Gezien dat rare stuk tussen bochten en de demper). Ik zou graag bij bezoek aan het buitenland de originele demper er weer op zetten. Ik dacht dat het misschien mogelijk is om een slip-on adapter te laten maken voor de originele demper (aangezien de MIVV er ook in een slip-on versie is).

Is dit te doen (binnen redelijke extra kosten, zeg, niet meer dan 200,- extra)

Alvast bedankt voor de tips!
 
Ik heb zelf de laser gp op mijn 95-er blade laten maken bij Mile Pajic in Gendringen. Misschien dat hij wat voor je kan betekenen? Moet zeggen dat hij het bij mij heel netjes gedaan heeft en hij heeft terplekke een linkpijp voor me gemaakt.
 
Ik heb zelf de laser gp op mijn 95-er blade laten maken bij Mile Pajic in Gendringen. Misschien dat hij wat voor je kan betekenen? Moet zeggen dat hij het bij mij heel netjes gedaan heeft en hij heeft terplekke een linkpijp voor me gemaakt.


Heb je daar een foto van? Ben heel benieuwd....
Heb de advertentie van die gasten op mp zien staan, heb daar ook wel interesse in...

http://link.marktplaats.nl/280074409

Mooi dempertje trouwens die ixil, staat denk ik wel mooi, voor de 929 zijn de dempers vaak wel groot. Zal wel een verbetering zijn... :Y
 
Laatst bewerkt:
Die ixil is idd wel bijzonder, maar de mivv vind ik een stoerdere demper, is net iets kleiner, en wat ik uit youtube kan halen, een mooier geluidje. Maar ervaringen op dat gebied zijn altijd welkom :)

Wat betreft dat verzoek om foto's: ben ik ook wel in geinteresseerd! Dat linkpijpje is bedoeld om je originele demper er weer op te schuiven? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Zo te zien heeft de 95 ook een bolt-on.

Alvast bedankt!
 
Ik zal ff kijken of ik morgen een piccie kan posten. Het geluid is lekker, niet te, maar als je aan het gas gaat hangen begint ie wel lekker te schreeuwen.
Wat ik eigenlijk bedoel met een linkpijpje is dat hij de uitlaat aanpast aan de diameter van de bocht. Deze was niet hetzelfde en hiervoor heeft hij een rvs verloop gemaakt. Een orginele uitlaat erop bouten wil dus niet meer omdat de flens er radicaal af gaat. Ik vond het geen probleem omdat de keus aan dempers voor mijn brommert beperkt was, maar ook heel duur en "gewoon". Ik wou echt een korte demper die binnen het achterwiel bleef.
 
Die ixil is idd wel bijzonder, maar de mivv vind ik een stoerdere demper, is net iets kleiner, en wat ik uit youtube kan halen, een mooier geluidje. Maar ervaringen op dat gebied zijn altijd welkom :)

Wat betreft dat verzoek om foto's: ben ik ook wel in geinteresseerd! Dat linkpijpje is bedoeld om je originele demper er weer op te schuiven? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Zo te zien heeft de 95 ook een bolt-on.

Alvast bedankt!


Die MIVV maken ook een lekkere herrie. Heb zelf een BOS-demper, is mooi, maar een bescheiden geluidje, ben zelf ook op zoek naar meer herrie })
Ben dus wel benieuwd hoe die demper pas gemaakt is....
 
Ik ga even de kosten opvragen van een en ander voor die MILVV :P, en als dat niet te gek wordt, ga ik ervoor - misschien van tevoren even wat photoshoppen om een indruk te krijgen - anders wordt 't de ixil.

Ik houd jullie op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan