MJ-GB-78 Yamaha R6 km stand terug gedraaid

Ik vraag me af of dit in de geest van het MF-moderator-schap gepast is... om nog maar te zwijgen over de commerciële belangen (gezien je onder titel). "Niet netjes" komt boven drijven hier.
Dit mag je me uitleggen. Wij zitten er oa voor frauduleus gebruik door mensen met meerdere accounts te onderzoeken. Deze user maakt een nieuw account aan terwijl hij een account heeft met vele honderden berichten. Hij is niet bepaald onbekend met MF.

Wat dit verder met mijn commerciele belangen te maken heeft is mij een groot raadsel.
 
Mijn account was destijds Tag-m geloof ik, ik heb meerdere motoren in het verleden gehad en die staan hier ook op het forum vermeld.
 
Je was vorig jaar nog actief, je zit zelf in de automatisering, dan vind ik het heel gek dat je een nieuw account aanmaakt. In ieder geval gaat dit account op slot, ik heb je een passwordmail naar je live.nl emailadres voor je andere account gestuurd.
 
En als je dan toch schoon schip wilt maken, wees dan ook eerlijk en zet er niet bij dat het een Akrapovic demper is (maar een Alipovic), want dat is het niet.
 
Ik wil graag schoon schip maken. Ik heb deze motor gekocht in november met 47.000 km.
Ik heb er inderdaad tijd in gestoken om hem in detail naar wens te maken(dus ook die neppe demper die toevallig nog goed klinkt ook).

Staat er dus ook in
 
Probeer het ding eens te verkopen voor de prijs waar je m zelf voor hebt aangekocht..

Als de verkoper waar jij m van kocht dat nu even meldt is jouw straf dan met wat geluk dan slechts de vele uurtjes, een China hakkie takkie demper en een beschadigd ego en dan mag je niet klagen.

Ronald Diks is ook zo'n oplichter. Die draait ook standen terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan