MJ-Works Mono GP / Supermono

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met soldeerbout krijg je bij zulke dikke krimpkous juist rare vervormingen is mijn ervaring, heb zelf op mijn werk maar een armzalig parkside verfafbrandertje dat we enkel en alleen voor krimpkous gebruiken en werkt opperbest. Even bij de lidl kijken of ze er nog zijn. Kost niks, goed snel warm en als het toch overlijd niet teveel schade aan de bankrekening
 
was nog garantie namen het toestel direct terug en mocht een andere nemen , kzeg ja maar leg wel op voor een iets duurdere
 
Dan kan je beter deze nemen:
Atten 858D | eBay

Is namelijk wel 230V, en kost incl verzenden nog geen 50 euro vanuit China, Hongkong of whatever... Duurt wel 3,4,5 weken voor het in Nederland aankomt trouwens. Goedkoop ding maar werkt best prima! Ook voor smd soldeerwerk erg geschikt, mocht je daar wat mee ophebben ;-)
 
Laatst bewerkt:
Dan kan je beter deze nemen:
Atten 858D | eBay

Is namelijk wel 230V, en kost incl verzenden nog geen 50 euro vanuit China, Hongkong of whatever... Duurt wel 3,4,5 weken voor het in Nederland aankomt trouwens. Goedkoop ding maar werkt best prima! Ook voor smd soldeerwerk erg geschikt, mocht je daar wat mee ophebben ;-)
Had inderdaad niet goed gekeken naar de voedingsspanning. |( |(

Greetz, Q
 
ik ben wat beginnen knoeien met design voor op de kuip. Een er een basis is wordt dit verder uitgewerkt op PC zoals met de 250RR.

396160_10152063230220128_566831202_n.jpg



en een blanco waar jullie altijd op mogen proberen :P

KLIK

2uETK.jpg




grtz

MJ
 
Ik trap af met de MJ1R. :)

[afbeelding]

:W

ik zal deze al op mijn facebook pagina gooien :Y in mijn hoofd waren de kleuren helemaal anders maar dit ziet er ook al vet uit hehe! zet ik er gewoon Dennis bij of wat wil je?

de sponsors: POLYCRESS (vervang voss chemie)

TYGA EUROPE

die twee zijn de hoofdsponsors dus moeten er groot op!

dan nog:

motodeluxe (.be)

tma schoten

TRAX racing (nog niet zeker of ze sponsoren maar hoop doet leven ;) )

red bull komt er niet meer op...enkel ECHTE sponsors deze keer haha

P.S. moet er niet nummer 2 op de kuip staan? nummer 1 was toch voor de jouwe weggelegd? ;)
 
Laatst bewerkt:
deel stekkers is binnengekomen maar de belangrijkste zijn er natuurlijk ni bij

129.jpg


prutswerk en zeer duimen nu

130.jpg


zo komen er een deel naast elkaar

132.jpg


andere kleurtjes zodat hij ze niet verkeerd kan steken :X

131.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan