MJ-Works Mono GP / Supermono

Status
Niet open voor verdere reacties.
923450_501488299898757_578474501_n.jpg


302047_501488269898760_1356037246_n.jpg


voila. morgen nog teutje maken naast de brug (waar dan ook een db-killer in kan) en dan is hij klaar voor folembray maandag
 
Echt heel mooi Maarten ! :9

thanks! Maar niet vergeten dat er vooral veel complimenten richting Niels moeten gaan voor zijn prachtige kunde!

Het is mijn ontwerp en we hebben het samen gemaakt maar hij heeft ervoor gezorgd dat het dusdanig afgewerkt is (goede methode van voorbereiding en lassen en natuurlijk gereedschap en handigheid e.d.)!

Trouwens altijd leuk om met iemand samen te werken die even handig als mezelf, kan anders soms best irritant worden haha! _O-
 
Trouwens altijd leuk om met iemand samen te werken die even handig als mezelf, kan anders soms best irritant worden haha! _O-

Schijnbaar nog handiger anders had je het wel zelf gedaan. ;) :+
Zonder gekheid, heel mooi en ook de complimenten voor Niels.

folembray de gopro onboard ? :)
Lijkt me trouwens een heel leuk en mooi baantje om te testen en meters te maken.
 
Laatst bewerkt:
Heb er al heel wat las-uren inzitten maar het resultaat mag er zeker zijn!

Het gewicht is ook super licht. Kan je echt niet voorstellen.
1e deel is 0,8mm wanddikte, 2e deel 1,3mm.

Morgen het laatste afwerken en dan kan hij terug uit men kelder :-D
 
Maar nu heb je 2 uitlaten?
Die Links/Rechts combo en deze
Of wordt dit gewoon dé uitlaat?

En ik ben benieuwd heb je qua berekeningen nog veel moeten doen aan deze uitlaat?
Diameters/wanddikte/totale lengte van de uitlaat of was het meer bouwen en kijken wat de resultaten zijn
 
Heb er al heel wat las-uren inzitten maar het resultaat mag er zeker zijn!

Het gewicht is ook super licht. Kan je echt niet voorstellen.
1e deel is 0,8mm wanddikte, 2e deel 1,3mm.

Morgen het laatste afwerken en dan kan hij terug uit men kelder :-D
Heel mooi man !
Ik zie de offerte wel komen. ;)
 
Heb er al heel wat las-uren inzitten maar het resultaat mag er zeker zijn!

Het gewicht is ook super licht. Kan je echt niet voorstellen.
1e deel is 0,8mm wanddikte, 2e deel 1,3mm.

Morgen het laatste afwerken en dan kan hij terug uit men kelder :-D

Diep respect hoor! Erg mooi gemaakt.
 
Klopt dat kan ik me niet voorstellen, daarom de vraag, wat weegt dat zonder demper?

Ziet er goed uit man, je brengt me in de problemen met mijn RVS uitlaat.
Ik wil ook een Titanium pijp...
Dat word dus iemand zoeken die hem (effe) namaakt.
 
Niet om af te branden Maarten of Niels, maar je vorige uitlaat was een creatie van Fedor toch? Is deze uitlaat net zo goed op vermogen berekend of heb je de keuze gemaakt meer voor gewicht / esthetisch aspect te gaan?
 
Vandaag is een van mijn vrienden om 17u om het leven gekomen met zijn ducati (waar ik het onderhoud aan deed). Is erg stom ongeluk gebeurd en hij was op slag dood. Is gebeurd op een baan waar ik dagelijks over rij en ik ga even de tijd nemen om dit goed te verwerken.

2 van men vrienden reden er net achter met de motor en hebben samen met een dokter die toevallig ter plaatse was geprobeerd hem te reanimeren maar alle hulp kwam te laat, met die vrienden gaat het erg slecht en die krijgen nu van me al de aandacht.

Motorrijder komt om het leven op Noorderlaan

Motorrijder sterft onder vrachtwagen aan oprit A12 nabij Antwerpse Noorderlaan
 
Laatst bewerkt:
Mijn innige deelneming voor het overlijden van uw kameraad.

Blijft nog steeds een gevaarlijke hobby motorrijden.

Vorig jaar op Mettet ook een dodelijke valpartij gezien/gehoord, blijft je wel steeds herinneren aan de gevaren...

Veel sterkte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan