MM 21-08-05 vertrek amsterdam

Ik ben d'r ook bij! *O*

En ik sta er al op ook!!!! *O* *O*


Ik zie V-ray er ook bij staan maar die vertrekt vanaf almere, evenals silvershadow overloper ;)




Er komen er nog veel meer, maar die hebben zich lekker niet gemeld!! })


heb het ff veranderd
 
(Mega Meeting 21 Augustus a.s.) Vertrek Amersfoort

Langs de Mac in Amersfoort Noord rijden heeft dus nog wel degelijk zin... het clubje daar zal nog wel groeien. En daarmee de troep die gelijk in Barneveld aankomt ook. Oh... ik ben dit keer dus niet van de partij. :N

@Fanta.... binnenkort maar eens afspreken om te gaan rijden. Long Time No Speak en het mooie weer komt eraan dus... we'll keep in touch! :W
waarom kom je niet :? '( zat eigenlijk een beetje te hopen om wat meer van de leuke acties van je te zien :Y *O*
 
ja ik maak het ook wel een beetje verward,
sorry hoor, O-) .
Maar is voor mij ook de eerste keer.
vergeet alles maar,en tot slot,
ik ben erom 9.45 bij de mac in sloten a4,bij landsmeer.

groet toontje

:W :W
 
ja ik maak het ook wel een beetje verward,
sorry hoor, O-) .
Maar is voor mij ook de eerste keer.
vergeet alles maar,en tot slot,
ik ben erom 9.45 bij de mac in sloten a4,bij landsmeer.

groet toontje

:W :W

ben je nu weer in de war ,de a4 bij landsmeer :?
ik zou toch maar de a4 bij sloten nemen anders sta je zo lang te wachten _O- _O-

*O* *O* :W
 
ja yoh zo zie je maar als je mij laat voorijden,komen we in,
ik weet niet waar uit. '( '( .

Tja kaart lezen,ehh hou op maar.

Nou weet ik wel waar barneveld is,dus als alles verkeerd gaat???
zie ik jullie daar wel.

Effijn ga morgen toch efe kijken waar de mac is in sloten,
hoop ik,mischien,als ik niet verdwaal,als het niet teveel regent.

groet toontje,nogmaals het spijt me

:W
 
ja yoh zo zie je maar als je mij laat voorijden,komen we in,
ik weet niet waar uit. '( '( .

Tja kaart lezen,ehh hou op maar.

Nou weet ik wel waar barneveld is,dus als alles verkeerd gaat???
zie ik jullie daar wel.

Effijn ga morgen toch efe kijken waar de mac is in sloten,
hoop ik,mischien,als ik niet verdwaal,als het niet teveel regent.

groet toontje,nogmaals het spijt me

:W
zal proberen om een anti verdwaal route te maken voor je :X

als je in holendrecht woont dan moet je wel weten waar dit zit
amsterdam%20arena.jpg

Amsterdam Arena :+

Als ik jou was zou ik eerst hier naar toe rijden omdat je via de A9 er nog niet op kan :N
A9button_tcm49-15708.gif

Werk in uitvoering

Als je nou bij de Arena bent ga je er onderdoor RI Snelweg ,dan pak je meteen de eerste rechts :Y ,dan kom je vanzelf onder een groot bord te staan A2. *O*

Wachten tot het licht op groen staat en gassen maar ,2 min later krijg je een lastige beslissing helemaal links heb je de afslag S110 ,in het midden heb je A10 west ,en helemaal rechts heb je de A10 noord....je neemt dus de afslag in het midden (A10 west) ,als het goed is zie je nu ook 2 matrix borden die gaan branden omdat je natuurlijk weer eens veel te snel de bocht door gaat :} ;)

na de bocht kom je dus op de A10 ,je blijft alleen maar recht door rijden ,op een gegeven moment (denk na zo'n 6 a 7 min)pas op voor de flitspaal krijg je 2 borden en een rechts/links situatie (lees makkelijk te herkennen aan de koekblikkers die zo geweldig kunnen ritsen :r ) Links ga je de A4 op naar de Mac rechts ga je door op de a10 RI zaandam :W
...nou welke zou je nodig hebben :9~

Hou nou goed rechts in de gaten want de eerste afrit (s107) is van jou :Y ,neem hem...rij naar beneden en ga links af......kijk naar een grote
images


Gefeliciteerd je heb het gehaald :Y *O* *D :9~ :}

_O-






edit vergat een tag :+
 
Laatst bewerkt:
Dat is nou een leuke routebeschrijving tenminste niet zo saai _O-
En JRO morgen 09.30 uur bij de Mac S111 gaat gewoon door. See ya
 
Dat is nou een leuke routebeschrijving tenminste niet zo saai _O-
En JRO morgen 09.30 uur bij de Mac S111 gaat gewoon door. See ya
Goed plan born! :Y *O* met zijn twee'n is altijd nog leuker dan in je uppie
 
waarom kom je niet :? '( zat eigenlijk een beetje te hopen om wat meer van de leuke acties van je te zien :Y *O*

Door mijn eigen besluitelooosheid gaat mijn weekendje niet door.. wat ben ik toch een eikel. '(

Maar aangezien ik las dat CB-Edje een binnendoortje zou inlassen denk ik dat de kans groot is dat ik morgen toch nog om 09:45 op MS te vinden ben. O-)

:W
 
Door mijn eigen besluitelooosheid gaat mijn weekendje niet door.. wat ben ik toch een eikel. '(

Maar aangezien ik las dat CB-Edje een binnendoortje zou inlassen denk ik dat de kans groot is dat ik morgen toch nog om 09:45 op MS te vinden ben. O-)

:W
Mooi! *D ,hebben we ook nog wat entertainment onderweg :Y })
 
Door mijn eigen besluitelooosheid gaat mijn weekendje niet door.. wat ben ik toch een eikel. '(

Maar aangezien ik las dat CB-Edje een binnendoortje zou inlassen denk ik dat de kans groot is dat ik morgen toch nog om 09:45 op MS te vinden ben. O-)

:W
[/quote]

he gezellig dat je morgen wel komt kato
 
hallo allemaal ik wil ook graag meerijden naar de MM lijkt me gezellig
ik ken jullie nog geen van allen maar dat maakt het juist wel leuk
mischien kan ik ook met de MFA meerijden met het toerritje lijkt me ook
wel wat nou tot morgen :]
 
ik durf bijna niet meer te,reargeren,ben ik vanmiddag toch de m.d.ga opzoeken in sloten,tja kom bijna in deze buurt nooit.

Kom ik erachter dat de omgeving een soort ander publiek dient?
:N :N :N :N .

Mhh ben maar snel weggereden.

Maar goed heb het toch gevonden.
gr toontje :] :] :]
 
jlo bedankt voor de zeer goede uitleg,
hoe doe je dat toch op je pc.? /

Mhh moet nog veel leren.

Maar dank uwel :} :} :} :} :} .

Tjee toontje, u is en ei....,al zeg ik het zelf

Tot morgen.
:]
 
Door mijn eigen besluitelooosheid gaat mijn weekendje niet door.. wat ben ik toch een eikel. '(

he gezellig dat je morgen wel komt kato

Ben net terug uit Amsterdam dus duik zo mijn mandje in.... morgenochtend rij ik toch maar niet eerst naar MS, want dat scheelt me één uur slaap. Mijn verzoek om langs de Mac in Amersfoort Noord te rijden blijft dan ook staan. Dan kan ik (en de rest van de verzamelaars) vanaf daar aanpikken.

Tot morgen...... :W

Welterusten :Z
 
Ben net terug uit Amsterdam dus duik zo mijn mandje in.... morgenochtend rij ik toch maar niet eerst naar MS, want dat scheelt me één uur slaap. Mijn verzoek om langs de Mac in Amersfoort Noord te rijden blijft dan ook staan. Dan kan ik (en de rest van de verzamelaars) vanaf daar aanpikken.

Tot morgen...... :W

Welterusten :Z
heb jij soms last van besluitelooosheid _O- :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan