MM vanuit Amsterdam (e.o.)

welke route wil je rijden?

  • route 1

    Stemmen: 3 14,3%
  • route 2

    Stemmen: 12 57,1%
  • route 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • route 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • route 5

    Stemmen: 3 14,3%
  • maakt me niet uit

    Stemmen: 1 4,8%
  • ik ga/mag niet mee

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Een streep door de rekening was vandaag dat Todo zijn luchtgekoelde Ducati van de dijk af heeft gereden. Na een klein half uur en pas 10 minuten op de dijk bij Jaarsveld is in een flauwe bocht rechtdoor gereden. Door het natte gras is er ogenschijnlijk weinig schade aan zijn motor, wel heeft hij daarbij vermoedelijk zijn sleutelbeen gebroken en is afgevoerd per ambulance naar het ST Antoniusziekenhuis in Nieuwegein. We hebben vrij lang op de ambulance gewacht, (eerst kwam een ambulancemotor). Toen duurde het nog vrij lang voor de bergingsauto kwam. Regen en lage temperaturen en nog meer regenverwachting deden me besluiten om thuis de Moto GP live op TV te zien. De rest is over de snelweg doorgereden naar Veenendaal.

Jaarsveld2.jpg


Jaarsveld1.jpg


Jaarsveld3.jpg


Jaarsveld4.jpg


Jaarsveld5.jpg


Voor mensen die hem willen contacten heb ik zijn gsmnummer.
 
Laatst bewerkt:
Ja, we hadden jullie al zien staan/liggen....... Gelukkig dat het (redelijk) goed is afgelopen.....
Hoe kwam het? Door een te grote groep met te veel te veel verschil in rijstijl? Dat was de reden dat ik mij had afgemeld en met een groepje van 10 man (en dame) van het Waterland-topic ben gaan rijden.
Volgens mij zaten jullie daar net op de dijk en was dit een van de eerste bochten?

In elk geval beterschap voor rijder en motor.......
 
veel sterkte!
Zag er kut uit..

Ik denk niet dat het kwam door de grote van de groep,
Want wij reden met de voorste helft een stukje uit.
En hij zat er tussen.

Wel jammer dat alles zolang duurde..
We waren de regen de hele tijd voor.

Toen niet meer..
 
@ rbf wat dacht je ga maar naar huis, je kwam vragen of we nog naar Amersfoort gingen en toen was je ineens weg ;)
 
ja er ging ff iets mis..
we waren met zijn 3en van plan om alvast naar amersfoort te gaan.
Dus we volgde iemand maar die bleek naar huis te gaan
en wisten de weg verder niet..
dus toen besloten om naar huis te gaan..

Wel jammer.
gingen jullie nog dan?
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke dag, het was erg gezellig vandaag, en zeker voor herhaling vatbaar.

Waren jullie mij aan het volgen? Samen met Pim reed ik (jasper) met de groep terug naar amsterdam. Of hadden jullie andere plannen vanaf het tankstation? wij moesten i.i.g. weer terug.
 
hier een linkje naar zijn 'crashtopic' -O-

even de dijk af

een aardige domper op de dag, en het weer heeft ook niet echt mee geholpen,
maar al met al toch genoten van de gezelligheid en het doorzettingsvermogen van de groep in het algemeen *O*
en met het zonnetje onderweg naar huis is het toch een lekker dagje geworden

zeg ik met een wat dubbel gevoel, denkend aan 2dO in het ziekenhuis :/
sterkte kerel!

bedankt voor de gezelligheid en hopenlijk tot een andere keer met wat betere omstandigheden 8-)
 
Hallo allemaal,

Een streep door de rekening was vandaag dat Todo zijn luchtgekoelde Ducati van de dijk af heeft gereden. Na een klein half uur en pas 10 minuten op de dijk bij Jaarsveld is in een flauwe bocht rechtdoor gereden. Door het natte gras is er ogenschijnlijk weinig schade aan zijn motor, wel heeft hij daarbij vermoedelijk zijn sleutelbeen gebroken en is afgevoerd per ambulance naar het ST Antoniusziekenhuis in Nieuwegein. We hebben vrij lang op de ambulance gewacht, (eerst kwam een ambulancemotor). Toen duurde het nog vrij lang voor de bergingsauto kwam. Regen en lage temperaturen en nog meer regenverwachting deden me besluiten om thuis de Moto GP live op TV te zien. De rest is over de snelweg doorgereden naar Veenendaal.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor mensen die hem willen contacten heb ik zijn gsmnummer.

Mooi verhaal doch met een kanttekening dat de zichtbare pret in de laatste twee foto's niet over de betreffende motor gingen :X
Ik kan het weten O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan