Mmm..... ik zou wel weer willen hoor, op vakantie

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

gezellig_op_vakantie.jpg



Mmmm...... lekker hoor een stukkie blazen met het meisje :-)

 
ff voor de duidelijkheid, The Saint is in het oranje en mijn vriendin Frazertje in het rood. Dat jullie niet zeggen dat ik een lekker wijf ben.

 
Ik doe lekker overdreven... Kheb 1 vriendin en 2 motoren :P ( oh oh oh wat een patser |( )
 

Jep, Hell je hebt altijd baas boven baas. Ik heb 1 motor, een vriendin (godszijndank :icon_lol: ) die ook een motor heeft.

 

Ai... dat lijkt me nu weer niet de beste oplossing, sex met je ex motor.... :icon_lol:
 
Deze is te verwachten: Ik heb twee vriendinnen en een motor! :loveit:

Oh nee, toch niet, ik voorlopig alleen motor, en wie weet wat ik ooit tegen kom, maar ze moet wel motor rijden!!!
 
2 vriendinnen....... ai... dat zou voor mij niet hoeven. Dat betekend 2x zoveel gezeik! }) PATS... auw... ze stond mee te lezen :( Vrouwen kunnen ook niets hebben ;)
 
Deze is te verwachten: Ik heb twee vriendinnen en een motor! :loveit:

Oh nee, toch niet, ik voorlopig alleen motor, en wie weet wat ik ooit tegen kom, maar ze moet wel motor rijden!!!

Hmm, ik overtroef je met:

Ik heb twee motoren, twee vriendinnen en ze hebben allebei twee motoren........

Nope, ik heb een vriendin, een motor en zij rijdt nog steeds gezellie achterop mee....
 
Op 2001-06-15 21:57, schreef Daemon:
Deze is te verwachten: Ik heb twee vriendinnen en een motor! :loveit:

Oh nee, toch niet, ik voorlopig alleen motor, en wie weet wat ik ooit tegen kom, maar ze moet wel motor rijden!!!

Hmm, ik overtroef je met:

Ik heb twee motoren, twee vriendinnen en ze hebben allebei twee motoren........

Nope, ik heb een vriendin, een motor en zij rijdt nog steeds gezellie achterop mee....

shit, ik verlies ook met alles... ;(

:)
 
Mmmmm......oke het is geen vraag voor een heilige maar heb je dan ook sex met die 5 meiden... tegelijk?

:9~ Dan is het zeker de moeite waard! Sommige hebben ook al het geluk ook! ;)

_________________
MzzzzzzzzzzzzzzzL
The Saint

97. ik mag niet spammen
98. ik mag niet spammen
99. ik mag niet spammen
100. ik mag niet spammen

[ Dit Bericht is bewerkt door: The Saint op 2001-06-18 13:54 ]
 
Hmm, kan ik niets op zeggen. Wel dat ik een vriendin en vier motoren :] heb. Ach, een man moet een hobby hebben he. Dus als ik even niet sleutel hobby ik wat, namelijk de vrouw... :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan