M'n andere brik; Suzuki T 125 'Stinger'

De binnenzijde van de schetsplaten. Dat vraagt om handwerk. Voor het grootste gedeelt althans. :(

full
 
Laatst bewerkt:
En dan ook nog de onderzijde van de bovenste framebuizen. (Dat zijn dus op deze foto de achterste buizen.)

full
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook nog even aan het kijken of alle onderdelen er zijn na drie verhuizingen.
Toen heb ik hem ook maar eventjes een stuk losjes in elkaar gezet. Voor de gein. (En voor het gevoel dat het wel opschiet) O-) :X -O-

full
 
Laatst bewerkt:
hey,

Ik denkt dat je de veer kan demonteren door de bovenste bevestiging in de bankschoef te klemmen en dan de kap naar beneden trekken.
Als het goed is kan je dan met een platte sleutel een contramoer lossen, en het hele ding uit elkaar nemen

veel succes
 
Is dat de gebruikelijke manier? Ik wil hem namelijk niet beschadigen daar ik niet zomaar een originele tweedehandse vind mocht deze kapot gaan.
 
ik denk dat dit de enige manier is, de demper zit meestal vanonder, met daarop de veer, en over de veer zit de kap. Meestal zit de bovenste bevestiging vast aan de demperstang, en is dit de enige manier om alles uit elkaar te halen.

Best doe je dit met twee mensen, alleen is bijna niet doenbaar.
Waarom wil je de veren eigenlijk demonteren?, als het is om te lakken zou ik het zeker niet doen. dan zou ik eerst de alu delen schoonmaken, afplakken en dan spuiten. als je ze demonteerd heb je veel kans dat je bij het monteren zowiezo weer de lak beschadigd.

Veel succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan