m'n carrièreplannen voor de toekomst.

Daisy

Die hard MF'er
30 dec 2001
499
0
Almere
Ik ga volgende week beginnen met de opleiding voor autorijinstructrice *D Moet 3 dagen per week stage lopen bij de rijschool waar ik de opleiding volg en de opleiding gaat ongeveer een jaartje duren...is trouwens een behoorlijk pittige opleiding, maar ik sla me er wel doorheen..
En dan zodra ik daar weer een paar jaar ervaring mee heb ga ik voor motorrijinstructrice :)
Maar voorlopig 1 stap te gelijk..

Wilde het toch nog ff aan jullie vertellen..
 
Lijkt me doodeng om bij sommige van die harken in de auto te zitten. Er zijn echt mensen die er totaal geen kaas van gegeten hebben..

STERKTE!! })
 
Lijkt me doodeng om bij sommige van die harken in de auto te zitten. Er zijn echt mensen die er totaal geen kaas van gegeten hebben..

STERKTE!! })

Bedankt :) zal idd wel leuk gaan worden...
Maarre natuurlijk ga ik er met de motor achteraan :]
 
Lijkt me doodeng om bij sommige van die harken in de auto te zitten. Er zijn echt mensen die er totaal geen kaas van gegeten hebben..

STERKTE!! })

En daarom zitten er 2 extra pedalen in een leswagen... ;) En je hebt weer sterke verhalen ALS je weer thuis komt.

Suc6
 
En daarom zitten er 2 extra pedalen in een leswagen... ;) En je hebt weer sterke verhalen ALS je weer thuis komt.

Suc6

Idd in een auto twee pedalen en op de motor gewoon goed afstand houden van de kneuzen die er wel es tussenzitten :)

Veel succes Daisy!!
 
Leuk ! Veel succes :)
Hoe gaat dat stagelopen in z'n werk? Gewoon achterin zitten en opletten hoe de instructeur z'n werk doet ?

Houd later wel je voetboven de rem en de koppeling he ;) Er rijden zoals al werd gezegd echt veel mensen levensgevaarlijk al tijdens de lessen 8-) .
 
En daarom zitten er 2 extra pedalen in een leswagen... ;) En je hebt weer sterke verhalen ALS je weer thuis komt.

Suc6

D'r zijn er ook met drie. Niet alleen rem en koppeling maar ook gas. Da's soms wel zo veilig :P .
Dat extra gas pedaal moet er echter uit bij het examen want anders snapt de examinator het niet meer |(
 
Leuk ! Veel succes :)
Hoe gaat dat stagelopen in z'n werk? Gewoon achterin zitten en opletten hoe de instructeur z'n werk doet ?

Houd later wel je voetboven de rem en de koppeling he ;) Er rijden zoals al werd gezegd echt veel mensen levensgevaarlijk al tijdens de lessen 8-) .

De rijschool waar ik die opleiding ga volgen heeft een afgesloten terrein waar mensen de beginselen van het autorijden (maar ook motorrijden) onder de knie kunnen krijgen.
Op dat terrein ga ik dus stage lopen...eerst een tijdje bij iemand achterin, dan moet ik iemand die er al werkt les gaan geven (diegene gaat dus doen alsof hij nog nooit in een auto heeft gezeten) en zodra ik dat goed onder de knie heb mag ik zelf leerlingen les gaan geven op het terreintje...
 
Leuk zeg en veel sterkte ;)

Ben bij sommige mensen die hun rijbewijs al WEL hebben soms al bang.
Laat staan als ze nix kunnen :)
 
De rijschool waar ik die opleiding ga volgen heeft een afgesloten terrein waar mensen de beginselen van het autorijden (maar ook motorrijden) onder de knie kunnen krijgen.
Op dat terrein ga ik dus stage lopen...eerst een tijdje bij iemand achterin, dan moet ik iemand die er al werkt les gaan geven (diegene gaat dus doen alsof hij nog nooit in een auto heeft gezeten) en zodra ik dat goed onder de knie heb mag ik zelf leerlingen les gaan geven op het terreintje...

geinig :) Is dat niet het terrein waar ze die in-tests afleggen voor bijv. de ANWB bij zo'n snelcursus ? Er zit er dacht ik bij jouw woonplaats een in de buurt zijn. Maar daar zit men alleen in de auto dacht ik.

Naja suc6 met je opleiding en zorg dat je later geen gekke mensen achter het stuur mag begeleiden die echt eng rijden ! :)
 
geinig :) Is dat niet het terrein waar ze die in-tests afleggen voor bijv. de ANWB bij zo'n snelcursus ? Er zit er dacht ik bij jouw woonplaats een in de buurt zijn. Maar daar zit men alleen in de auto dacht ik.

nee denk dat dat een ander terrein is
 
kweet ff niet wat er gebeurde :?
geef gewoon de Mac de schuld
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan