M'n eerste schuiver

DucDude

MF'er
12 apr 2002
209
0
KP. van der Mandelelaan 130
Beste forummers,

Mijn seizoen was al lekker onderweg tot 2de paasdag.
Eerste 4 uur op Gorkum gereden met velen. Was gezellig.
Met Milleman vertrokken omtreeks 16:00 naar Vianen om daar de dijk naar Schoonhoven te pakken.

Ja, hoor... vlak voor Jaarsveld eraf over grind ... in een bocht van niks.
Kon hem nog redelijk houden maar de dijk was niet breed genoeg helaas.
Kut Kut Kut....gelukkig zelf niets. Wat last van mijn l.nier, buikpijn, en vandaag ook nog een tikkie hoofdpijn, zere schouder...verder loop ik niet echt snel. Zal allemaal wel goed komen met rust.

Hier wat piccies...

http://xt350.dyndns.org/temp/1.jpg
http://xt350.dyndns.org/temp/2.jpg
http://xt350.dyndns.org/temp/3.jpg
http://xt350.dyndns.org/temp/4.jpg
http://xt350.dyndns.org/temp/5.jpg
 
Tja, idd. Gelukkig heeft m'n Ducje de weg geplaveid en al het gaas voor me weg gehaald. Zelf raakte ik ff het prikkeldraad met mn hand (slechts 1 gaatje in mn duim). Heb echt heel veel mazzel gehad. Klapte met mn kop knetterhard tegen het asfalt. Heb een flinke dikke nek.
:(
 
Jammer van die Monster ;(

Nu maar snel weer herstellen, je zelf en de Monster ;)










PS: resize die plaatsjes een, is geen door komen an zo :P
 
Shit man.. Succes met het herstel van zowel jezelf (ego enzo..) als de Duc.
Altijd zonde om een Duc zo te zien '(
Ben je op het asfalt al onderuit gegaan? Of van de dijk afgereden?
 
Het blijft listig zo'n dijk, er kan de dag ervoor nog een trekker gereden hebben bv. Heel veel sterkte, en het is weer een goede waarschuwing voor ons...
 
Shit man.. Succes met het herstel van zowel jezelf (ego enzo..) als de Duc.
Altijd zonde om een Duc zo te zien '(
Ben je op het asfalt al onderuit gegaan? Of van de dijk afgereden?

Niet over het asfalt gegaan. Er is aan de zijkant niets stuk. Het scherm is in het prikkeldraard gegrepen waardoor ie is gekanteld en gana schuiven over het gaas.
 
Altijd klote zoiets. Zeker in zo'n bochtje... Grind is inderdaad niet goed voor de grip van je banden.

succes met het herstel van jezelf en je fiets. Schade aan de fiets lijkt mee te vallen of niet?)

Cobain
 
Altijd klote zoiets. Zeker in zo'n bochtje... Grind is inderdaad niet goed voor de grip van je banden.

succes met het herstel van jezelf en je fiets. Schade aan de fiets lijkt mee te vallen of niet?)

Cobain

De schade valt idd zeeeer mee. Het had veeel erger gekund al komt het toch niet goed over. De gehele zijkant zit zwaar onder de krassen maar er is niets gescheurd op gebroken aldaar. Het blijft zonde om en thuis te zien staan.

Daarom heb ik in techniek een topic geopend of ik het als nieuw kan laten spuiten. Is goedkoper lijkt mij?
 
je mag blij zijn dat die dijk niet wat hoger en stijler is zoals bij mij het geval was :X
 
Maar wat een klap zeg! Kut. Ging nog niet eens hard. Kon em zeker afremmen tot 45km voordat ik eraf pleurde. Op zo'n moment ben je blij dat je een helm op hebt.....als je dat bekijkt. Deuk en diepe krassen!
 
Spuiten moet lukken, denk ik. Succes ermee!

Het blijft een verraderlijk dijkje; smal, grint en modder...maar wel leuke bochtjes
 
Dat is mooi klote ;(
Heb je wel ff naar je buik en nieren laten kijken? Anders wel ff doen voor de zekerheid. Succes met je lijf en met het opknappen van je motor!
 
Wow - gelukkig lijk je zelf nog een soort van heel ... Zonde van je Duc... '(

Hebben jullie dat grind opgeruimd? Want twee uur later ben ik daar diezelfde dag ook langsgescheurd, en heb niets gezien / gevoeld.
 
Naatje, ken de dijk maar al te goed, eerst een paar jaar met de auto onveilig gemaakt, nu dan met de motor.

Maar er ligt daar altijd grind op de weg, in iedere bocht die er zit ligt grind, wordt er helemaal gek van. Verdenk niet eens de boeren dat ze het doen, maar meer de auto's die daar nogal op tempo rondscheuren. Net te smal voor twee en dan duiken ze de berm in en trekken al dat kl*te grind zo de weg op.

Zonde van je fiets, maar is nog wel te herstellen zo te zien. Hopelijk ben je zelf weer rap de oude.

Succes met het herstel.

Groeten,
Dampkring
 
Dat is mooi klote ;(
Heb je wel ff naar je buik en nieren laten kijken? Anders wel ff doen voor de zekerheid. Succes met je lijf en met het opknappen van je motor!

Heb op dat moment geen ziekenauto laten komen. Ik voelde me op dat moment goed op wat hoofdpijn na. Stond Stèèv van de adrenaline natuurlijk.

Ik houd idd mn l.nier goed in de gaten. Ik denk dat ik een paaltje heb geraakt met mn buik of zo.... Ik weet niet meer hoe't is gegaan nadat ik met mn kop op't asfalt klapte. Ik deed mn ogen open en toen lag ik op mn rug in't gras en keek naar de lucht. Kan wel een seconde of 5 geduurd hebben. O-)
 
Succes met jou en je fiets man! wees in ieder geval blij dat die witte beton paaltje op foto 1 niet aan de buitenkant stonden......
 
Heb op dat moment geen ziekenauto laten komen. Ik voelde me op dat moment goed op wat hoofdpijn na. Stond Stèèv van de adrenaline natuurlijk.

Ik houd idd mn l.nier goed in de gaten. Ik denk dat ik een paaltje heb geraakt met mn buik of zo.... Ik weet niet meer hoe't is gegaan nadat ik met mn kop op't asfalt klapte. Ik deed mn ogen open en toen lag ik op mn rug in't gras en keek naar de lucht. Kan wel een seconde of 5 geduurd hebben. O-)
Misschien toch maar ff langs de huisarts vandaag? Dan weet je het iig zeker.
 
Kut zeg. Ze zijn laatst bezig geweest op die dijk. Ik ging er vorig weekend overheen en toen lag er veel meer grind dan normaal. Heb er nog over gedacht om een waarschuwtopicje te openen, maar dan kan je wel bezig blijven. Aan de andere kant, jij bent er nu gaan liggen dus... |( |(
 
Hola, da's minder! Sterkte met het herstel (van mens en motor).
Dijkweggetjes zijn mooi, maar door dat f*#cking grind ligt een glijpartij voortdurend op de loer (of je moet zekerheidshalve elke bocht langzaam nemen) :(

Nogmaals sterkte!

Mooie Duc trouwens!
 
Tja forummers....

Je denkt altijd ach, die paar stenen kan ik hebben. Ben ook al over verscheidene voorwerpen gereden de afgelopen jaren. Zelfs over een bakskei....ga je op je bekl over een paar van die kut stenen.....

Pas dus zwaar op...die paar steentjes kunnen je kruisje zijn. Dat blijkt wel weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan