Mn GSX-R 600 is gejat....

Argh weer eentje :( Ik hoop voor je dat de verzekering een beetje mee werkt zodat je snel weer kunt :]

[me]Teiny die de schuur van zijn nieuwe huis gaat om bouwen tot een fort![/me]
 
Sjezus,dit is niet leuk meer :( :( :(
Jammer dat je die gasten niet tepakken heb gekregen...
Weet hoe je je voelt ,mijn moto is vorige week gestolen,it sucks bigtime.
 
K*T T*EFUS LEIERS! Sterkte man, en als ik m'n motor of elke willekeurige andere motor gestolen zie worden krijgen de vuile dieven er wel zo genadeloos van langs met een eind hout dat ze het voortaan wel zullen laten aan iemand anders z'n spullen te zitten. Dan ga ik wel een paar maanden zitten, dat is het me waard.

Hebben ze internet in de bajes?
 
godverdomme de smeerlappen
hopelijk krijg je hem gauw terug
hoe kan een motorijder nu een moto pikken van een andere motorijder ??? |(
 
true, sloten weg, weg bewijs van goede sloten....

:( Klote zeg !!

Ik weet niet zeker hoe het zit, maar volgens mij dienen je sleutels van je sloten als bewijs. Maar daar zal je verzekering meer van weten.

En wat betreft een alarm... wie (behalve de eigenaar) kijkt er nou naar buiten als er een (auto/motor) alarm afgaat ?? Die dingen gaan veel te vaak af terwijl er niets aan de hand is :(
 
Waar halen Die ^%*%&*(&(*&_ het gore lef vandaan andermans eigendommen te jatten! :(

Ik hoop dat je iig nog op je verzekering kan terug vallen zonder je sloten, zal niet makkelijk worden ;(
 
Thx guys, fijn te lezen dat mensen gevoel hebben, soms verlies je dit idee nl even....

Ik hoop ook dat ze mijn Gixxer vinden. Ik heb alleen een vraag: weet iemand wat ze met die dingen doen? Een nieuw kenteken zit er niet in, dan moet hij bij RDW gekeurd worden, en dan vissen ze hem eruit (met gemak), of ze moeten een frame hebben liggen, mjaa, dat denk ik niet. Dit maakt het een verkoopwaarde 0,0. Ok, wat kun je nog meer doen met een "hete" fiets? Je kan hem gebruiken bij een overval oid. en vaak wordt hij dan achtergelaten.

Zijn er mensen met ervaringen hierin? Ik ben nl benieuwd en zit te denken wat er te doen is tegen al dit soort dingen.

Op slot zetten, met alle denkbare opties die er zijn? ik denk dat hij altijd te jatten zal blijven, tuurlijk is mijn mening nu gekleurd, maar waar een wil is, is een weg en dan ben ik benieuwd: er is kennelijk een markt voor gestolen motoren, welke markt is dat dan?
 
Thx guys, fijn te lezen dat mensen gevoel hebben, soms verlies je dit idee nl even....

Ik hoop ook dat ze mijn Gixxer vinden. Ik heb alleen een vraag: weet iemand wat ze met die dingen doen? Een nieuw kenteken zit er niet in, dan moet hij bij RDW gekeurd worden, en dan vissen ze hem eruit (met gemak), of ze moeten een frame hebben liggen, mjaa, dat denk ik niet. Dit maakt het een verkoopwaarde 0,0. Ok, wat kun je nog meer doen met een "hete" fiets? Je kan hem gebruiken bij een overval oid. en vaak wordt hij dan achtergelaten.

Zijn er mensen met ervaringen hierin? Ik ben nl benieuwd en zit te denken wat er te doen is tegen al dit soort dingen.

Op slot zetten, met alle denkbare opties die er zijn? ik denk dat hij altijd te jatten zal blijven, tuurlijk is mijn mening nu gekleurd, maar waar een wil is, is een weg en dan ben ik benieuwd: er is kennelijk een markt voor gestolen motoren, welke markt is dat dan?

ik hoorde vorige week op de radio dat ze bij een inval in zo'n woonwagenkamp een paar gestolen motoren hadden gevonden

volgens mij gaan al die motoren meestal rechtstreeks door naar het buitenland, en worden daar op kenteken gezet (geen idee hoe ze het doen)
misschien geven ze in het buitenland de framenummers niet door als ze een kenteken krijgen (bijv. in rusland enzo)
 
Kijk, in het buitenland op kenteken zetten kan denk ik wel, maar dan wordt het een niet EU land, hier staat mijn Gixxer nu nl geregistreerd en alle andere gestolen motoren ook wist de (overigens zeer vriendelijke) politieagent mij te melden. Dat gaat automatisch.

Dus wordt het al snel Oostblok. Kijk en daar loopt het voor mij spaak: een duur koekblik van zeg een EUR 60.000, daar is het nog wel rendabel voor om te doen. Tuurlijk, mijn Gixxer is en blijft een dure fiets, maar ik denk niet dat je daar geld aan kan verdienen.
 
ik hoorde vorige week op de radio dat ze bij een inval in zo'n woonwagenkamp een paar gestolen motoren hadden gevonden

volgens mij gaan al die motoren meestal rechtstreeks door naar het buitenland, en worden daar op kenteken gezet (geen idee hoe ze het doen)
misschien geven ze in het buitenland de framenummers niet door als ze een kenteken krijgen (bijv. in rusland enzo)

Ik heb eens een article gelezen over een vrachtwagen die werd aangehouden (routine)en een paar motoren vervoerde.
Na verder onderzoek bleek dat de motoren in Nederland waren gestolen.
De bedoeling was,om ze te strippen en in onderdelen te verkopen.
De vraag naar motorblokken en onderdelen was zo groot van wege de zomer avond competitie (Amateur-racing)die in veel landen in Europa erg populair is.
Veel jongens en meisjes die in hun vrije tijd racen en hun motor blok opblazen of vallen.

Tja :?

Lekker handeltje! :(
 
Das nie zo mooi kerel...!! Hoop dat je alles snel achter je kunt laten en dat je op zeer korte termijn weer veilig kunt :]

Laatst stonden er ook een aantal kerels in een vette mercedes bij mij naar binnen te loeren.....wellicht om te bezien of mijn fietske nog buiten geparkeerd stond...
Terwijl ik TV aan het kijken was voelde ik dat er iemand zat te koekeloeren, ben opgestaan en naar het voorraam gelopen....waarop ze met een rotsnelheid ervandoor gingen... Tsjaa wat moet je hieruit opmaken :?

C ' U fo - die voortaan zijn fietske toch maar binnen heeft staan, de deur voorzien heeft van een secu-strip + alarm. Dus mochten ze komen, dan komen ze niet ver... })
 
Je kan de boeven wel aanspreken,ze begrijpen toch niet veel van de Nederlandse taal :(
Afschieten die gasten.......dit is het beste voor ons.



Sterkte etc; (ik weet hoe jij je voelt)met de afhandeling van je verzekering.
 
Laatst bewerkt:
Kut man :( , heb je je bonnetjes nog van de sloten :?

Ik geloof dat dit ook nog weleens wil werken als bewijs ;)
 
damn wat een verhaal...

het wordt wel groots aangepakt zeg.
waar blijven die mooie tracking devices now '(

das toch handig? plak een zendertje ergens op je moto en met het bijbehorende kastje kun je hem ten alle tijde terug vinden.

dit lijkt me de ideale oplossing en volgens mij is het nog te krijgen ook. (wel verrekte duur denk ik) maar je hebt geen duur alarm meer nodig.

sterkte met de afhandeling, ik weet ook hoe het voelt ;(
ze zouden ze aan de schandpaal moeten nagelen... :r
 
shit balen man ! zeker op zòn manier.
Maat van me is een keer heel de straat doorgesloopt terweil de dief op zijn bike ervandoor ging ! (hij heeft hem wel weer terug gehad)

enywayz ,zeg tegen de verzekering dat je bike vast stond ! inderdaad ook je bonnetje laten zien en al je sleutels van je slot !

ff wachten en je kan met een beedje bij leggen een 750-2003 kopen voor bijna het zelfde waar jij je 600 voor kocht. (gixxers zijn iets goedkoper geworden)

sterkte !

ben out -
 
Kijk, in het buitenland op kenteken zetten kan denk ik wel, maar dan wordt het een niet EU land, hier staat mijn Gixxer nu nl geregistreerd en alle andere gestolen motoren ook wist de (overigens zeer vriendelijke) politieagent mij te melden. Dat gaat automatisch.

Dus wordt het al snel Oostblok. Kijk en daar loopt het voor mij spaak: een duur koekblik van zeg een EUR 60.000, daar is het nog wel rendabel voor om te doen. Tuurlijk, mijn Gixxer is en blijft een dure fiets, maar ik denk niet dat je daar geld aan kan verdienen.


Je motor word gewoon ergens in onderdelen verkocht of als circuitfiets gebruikt.... onderdelen zijn goude handel voor die gasten.... tis erg zat maar het is wel zo.... helaas doen we hier weinig aan, het wordt alleen maar erger....
je hoort niet anders om je heen dat iem zn fiets pleite is....
 
Kl*te voor je hoop dat je je motor heel terug krijgt.

Zo'n bout met een oog eraan in de muur verankeren en aan de binnenzijde van de muur met een bout vastdraaien zodat je daar je slot aan vast kan maken als je niet de mogelijkheid hebt om je motor binnen te stallen is in iedergeval een stevig verankeringspunt voor je motor.
 
Sloten, ik heb er geen vertrouwen meer in in ieder geval, gevoel bekruipt mij gewoon dat ze alles open en los krijgen...

Thx voor al jullie reacties, hartverwarmend. Ik blijf iig de recherge bestoken, hoop dat ze die gasten kunnen pakken voordat ze iemands anders fiets ook pakken, ook al is de realiteit denk ik dat je ze dit niet meer af kunt leren.

Mocht 1 van jullie ooit een grijs blauw metallic 02 600 zien of ergens 2e hands aangeboden zien, dan hou ik mij aanbevolen. Zoveel grijs blauwe 02's heb ik nog niet gezien en het zou zomaar kunnen...
 
Op vrijdag 11 juli 2003 13:26 schreef Stennis het volgende:
Sloten, ik heb er geen vertrouwen meer in in ieder geval, gevoel bekruipt mij gewoon dat ze alles open en los krijgen...

Als ze echt iets willen dan zullen ze het krijgen ook i.d.d Ik hoorde dat 1 op de 3 BMW X5 gestolen wordt.Ben ik ff blij dat ik een modaal inkomen geniet :+


Op donderdag 10 juli 2003 22:41 schreef Battle Angel het volgende:

als je niet de mogelijkheid hebt om je motor binnen te stallen is in iedergeval een stevig verankeringspunt voor je motor.


ff een beetje of topic. Mijn motor staat binnen en ik heb zojuist een art 4+ slot gekocht (à 160 euro ;( ). Europeesche wilt alleen schade door diefstal vergoeden als mijn motor aan een andere motor staat of aan een aard en nagevlast object. Met andere worden ze willen liever dat mijn motor in de etalage onder een lantarenpaal staat :? (ben nog in discussie met Europeesche)
 
Terug
Bovenaan Onderaan