Mn GSX-R 600 is gejat....

Kreeg vannochtend een telefoontje...

[euforie mode]
Hijs is vannacht gevonden!! mag hem nog niet terug, hij is nog nodig in het onderzoek... maar 1 ding staat vast: Ik ben dolgelukkig!!
[/euforie mode]

Hij zou er nog tip top uitzien, behalve dus de braakschade...

kan iemand mij vertellen: hoe wordt een stuurslot gedemonteerd en wat is dan de schade? (heb geen ideeeee nl)
 
bij die orion direct moet ie na zonsondergang binnen staan in de nabijheid van je huis dus als jij om de hoek een kroeg heb zitten en je laat je motor aan een paal staan met alarm en schijfrem en stuurslot omdat je een pintje teveel op heb krijg je hem dus niet terug van de verzekering want hij stond niet binen gelukkig heb ik twee getuigen die al zagen dat de motor bij mij voor zonsondergang was gestolen dus nog een keer lees alsjeblieft je polis goed door scheelt een hoop gezeik.
 
Het is nu niet dat ik hier wil moeilijk doen.
Maar zouden er niet veel van die onderdelen in het racegebeuren terechtkomen ??
Ik wil hier nu niet elke renstal mee raken hé.
Maar het zou toch kunnen hé , dat een paar enkelingen die graag willen racen en geen sponsors ofzo kunnen vinden deze stukken aankopen.
 
Dit soort ....leijers :( moesten ze aan een smeulend kruis nagelen,
met hun hart gekookt op hun rug, op een dusdanige hoogte dat de honden er nog net bij kunnen... :X
 
gefeliciteerd man. Die teringlijers moeten gewoon met hun klauwen van de spullen van een ander af blijven. Gelukkig maar dat je hem terug hebt. Veel plezierige kilometers verders
 
Kreeg vannochtend een telefoontje...

[euforie mode]
Hijs is vannacht gevonden!! mag hem nog niet terug, hij is nog nodig in het onderzoek... maar 1 ding staat vast: Ik ben dolgelukkig!!
[/euforie mode]

Hij zou er nog tip top uitzien, behalve dus de braakschade...

kan iemand mij vertellen: hoe wordt een stuurslot gedemonteerd en wat is dan de schade? (heb geen ideeeee nl)

ongelooflijk zeg, dit is wel het beste nieuws dat je ooit kan krijgen. (ooit hoop ik zelf nog hetzelfde nieuws te horen '( ) elke keer als ik een oud "gejat" topic weer bovenaan zie staan hoop ik te lezen dat diegene zn fiets terug heeft. en ja hoor, eindelijk is het een keer zover

wat een geluk! nu moeten die klootzakken nog gepakt worden... en goed ook :(

stuurslot krijgen ze vaak open door een paar keer hard tegen het stuur te trappen, dus dat kan best scheef zitten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan