mn ktm lc4 640 zwabbert heftig boven de 130km?

retic

Die hard MF'er
4 okt 2010
296
0
Vianen (Utrecht)
even een vraagje aan de kenners, ik heb laatst na maanden stalling mn motor naar powermotors gebracht voor oliewissel/kleppen stellen
voor het rijden mn banden nog op spanning gebracht(iets zachter dan voorgeschreven)
maar merkte dat hij bij de 120 a 130 km enorm begint te zwabberen?, dit was voorheen niet, waar kan dit aan liggen?, hij heeft wel maanden met zn banden op de grond stilgestaan, nu werd er me verteld dat de banden iets ingedeukt/vervormd kunnen zijn door het lange stilstaan (verwarmd) op in één stand, of dat ik de loodjes van mn wiel ben verloren??, mischien domme vragen maar ik ben maar een leek, en dit is mn eerste motor en weet er maar bizar weinig van, volgende week gaat powermotors er ff naar kijken, maar mischien hier iemand al een idee van wat er aan de hand kan zijn?.....
 
als je echt loodjes mist is het duidelijk :)
als er te weinig spanning in zit kun je dat heel makkelijk oplossen :+
vlakke band heb ik nog nooit gehad maar kan me niet voorstellen dat van een paar maandjes stilstaan de band afvlakt... tenzei er weinig lucht in zat :P

moest er lucht bij of lucht uit de banden om ze op spanning te brengen?
heb je alles verder gecontroleerd of laat je dat ff doen? lagers enzo
vering verrandert?
 
als je echt loodjes mist is het duidelijk :)
als er te weinig spanning in zit kun je dat heel makkelijk oplossen :+
vlakke band heb ik nog nooit gehad maar kan me niet voorstellen dat van een paar maandjes stilstaan de band afvlakt... tenzei er weinig lucht in zat :P

moest er lucht bij of lucht uit de banden om ze op spanning te brengen?
heb je alles verder gecontroleerd of laat je dat ff doen? lagers enzo
vering verrandert?

of de loodjes missen ga ik van de week ff bekijken, stalling is niet om de hoek helaas