Mn motor door de keuring!

johndope

MF veteraan
9 okt 2002
1.637
0
gelukkig is mn motor door de keuring heen, maar het was wel erg bureaucratisch... drie balies gezien en ook nog es een keuringsstation.


mn moto (gsx 600) kwam niet direct de keuring door ik had al mijn knipperlichten vervangen (met dank aan tarmpie :] ).. ik moest daarnaast terplekke een zelfklevend reflecterende sticker hebben :(

wat foto's ter illustratie

onderstaande is hoe ik hem heb geimporteerd
 
dit was die "origineel"
full
 
Laatst bewerkt:
en toen wat voor lelijke :( reflecterende sticker ik erop moest plakken die na 5 minuten weer eraf werd gehaald


full
 
en wat hebben wij er uiteindelijk mee gedaan?? na een uur te hebben gezocht na een reflector in de buurt? |( lekker achter gelaten voor de rdw...


full
 
Ik moet 16 januari naar de keuring, heb momenteel de zelfde knipperlichten als jij er eerst op had, maar dan met de oranje kleur.
Zeker wel verstandig om die ook nog ff te vervangen, door een paar van die ketsers he..??
 
Ik moet 16 januari naar de keuring, heb momenteel de zelfde knipperlichten als jij er eerst op had, maar dan met de oranje kleur.
Zeker wel verstandig om die ook nog ff te vervangen, door een paar van die ketsers he..??

ABSOLUUT!!! ;)
 
en wat hebben wij er uiteindelijk mee gedaan?? na een uur te hebben gezocht na een reflector in de buurt? |( lekker achter gelaten voor de rdw...


(Afbeelding)

Een zo'n stom PLAKreflectortje kan dus wel/niet goedgekeurd betekenen. Tss, stelletje bureaucraten... Je weet toch dondersgoed dat het eerste wat er gedaan wordt het verwijderen van dat plakgeval is.
 
Tja....stel je voor, je rijd in het donker en je achterlichtje begeeft het....wedden dat je dan blij bent met zo'n reflectortje?...hebben ze namelijk niet voor Jan Lul bedacht....maar goed....ieder zijn eigen, vind het alleen wel begrijpelijk dat een motor daarop afgekeurd word.
 
Terug
Bovenaan Onderaan