Mn nieuwe aanwinst..

Jassie

MF'er
17 aug 2004
46
0
Limburg
Allo Allo,

Aangezien ik hier pas een paar weken lid ben, en met plezier jullie forum lees wil ik jullie bij deze mn nieuwe crosser voorstellen....

Tadaaa Een KTM 525 SX BWJ 2003 :9

Wat een geweld..... Ik ga hem volgende week eens uitlaten in Neeroeteren ben benieuwd... zie hier:

116244


Het Gaat werkelijk als de brandweer. :)

Alle commentaar welkom....
 
Laatst bewerkt:
full


Voorlopig alleen maar cross, maar misschien over een paar maanden supermotard en kenteken aanvragen...
 
had je dan niet beter meteen een exc kunnen kopen?
 
Ja aan de eene kant wel, maar ik weet het nog niet zeker...

Iemand een idee wat een kenteken aanvragen kost?
 
Ja aan de eene kant wel, maar ik weet het nog niet zeker...

Iemand een idee wat een kenteken aanvragen kost?
Ik denk dat het goedkoper is om hem in te ruilen op een exc.
Als je op je sx een kenteken hebt dan mis je nog steeds je 6 versnellingen (wat toch wel heel intressant is op een sm) en je elektrische starter en niet te vergeten de betrouwbaarheid.
 
TNX :)

Aan je avator te zien heb je er wel verstand van he.... tering wat een kickass machine heb je...

Kun je me eens vertellen op welke punten ik moet letten van mn 525 onderhoud etc..

ALvast bedankt..

jasper
 
Iemand / niemand die me iets kan vertellen over het onderhoud cq aandachtspunten van mn grote vriendin...?
 
Iemand / niemand die me iets kan vertellen over het onderhoud cq aandachtspunten van mn grote vriendin...?
Ik heb een onderhoudsboek liggen van de mijne (staat ook 520ex in)
ik zal hem straks even posten
 
Dank je :}

vol verwachting..... ik ben benieuwd, volgens mij zit er niet veel verschil in met een 525 he... correct me if i am wrong :X
 
Hier nog een piccie vanuit een wat andere hoek, sorry voor de slechte kwaliteit maar de pics zijn geschoten met mn phone... |(


full




O-)
 
Als je op je sx een kenteken hebt dan mis je nog steeds je 6 versnellingen (wat toch wel heel intressant is op een sm) en je elektrische starter en niet te vergeten de betrouwbaarheid.

Hier ben ik het niet mee eens. Ik gebruik nauwelijks mijn 5de op mijn yz426 en ben juist erg blij met de close ratio bak. Betrouwbaarheid van een exc schijnt vooral voor de versnellingsbak hoger te zijn heb ik me laten vertellen.
 
Hier ben ik het niet mee eens. Ik gebruik nauwelijks mijn 5de op mijn yz426 en ben juist erg blij met de close ratio bak. Betrouwbaarheid van een exc schijnt vooral voor de versnellingsbak hoger te zijn heb ik me laten vertellen.
De sx heeft maar 4 versnellingen. op een kartbaan zal je de zesde versnelling niet missen maar als je een baan hebt waar je boven de 150km/h komt dan is een 6 bak ideaal.
De problemen bij een sx zitten meer in de kleppen die bij een sx van titanium zijn en wel eens willen breken, met alle nare gevolgen van dien.
 
Ik heb geprobeert om enkele pagina's uit mijn book te scanen maar het word heel erg onduidelijk
Als je mij je e-mail geeft dann zal ik ze mailen.
 
Hey Jassie, mss kunnen we eens afspreken in Neeroeteren! Neeroeteren is mn favo circuitje... Hoe oud ben je, en waar kom je vandaan? Is dit je eerste crosser? Zo te horen wel... Mooie brommer trouwens, jammer dat het geen Honda is.

Allez, mazzel...
 
@ VDV bedankt voor de moeite als je wilt mailen graag, mail maar naar gotcrap4you@hotmail.com

@ Guidoke, Ik kom uit limburg Echt wel te verstaan ben 24 jaar oud en mn laatste crosser was alweer 5 jaar geleden.(het bloed stroomt waar het niet gaan kan he :] )
Meestal gaan we op zondag naar neeroeteren, wel moet ik nog een juiste outfit aanschaffen. Misschien gaan we komende zondag wel ff knallen, alleen verwacht maar niet te veel van mij... ben nog amateur he, O-) .

Laterzzzz
 
@ Guidoke, Ik kom uit limburg Echt wel te verstaan ben 24 jaar oud en mn laatste crosser was alweer 5 jaar geleden.(het bloed stroomt waar het niet gaan kan he :] )
Meestal gaan we op zondag naar neeroeteren, wel moet ik nog een juiste outfit aanschaffen. Misschien gaan we komende zondag wel ff knallen, alleen verwacht maar niet te veel van mij... ben nog amateur he, O-) .

Laterzzzz

Ah, jullie zijn met een heel team lees ik ;)
Qua kleding kan ik je aanraden om nog ff te wachten totdat uitverkoop is (bij Ben).
Vaak ben je dan al genoeg kwijt. Zie hier de normaal prijzen:

Shirt: 45
Broek: 200
Laarzen: 300
Protector: 80
Kniekappen: 25
Handschoenen: 40
Bril: 50
Helm: 150-300

Oja, ik ben zelf van omg. Maastricht, ben 18 en ook nog een amateur hoor })
Zie hier:
DSCF0011.JPG
 
In neeroeteren liggen wel veel stenen valt me op...En er is soms wel flinke spoorvorming hoe kun je het beste door die spoorvorming knallen zonder op je plaat te gaan? :]
 
Flinke spoorvorming? In Neeroeteren? Uhm, in Neeroeteren heb je daar net heel weinig last van hoor... Stenen liggen er inderdaat veel, zonder protector durf ik er iig niet te rijden.
En sporen rijden, is de kunst van het kijken, ver vooruit kijken, niet naar je voorwiel, maar waar je wil uitkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan