M'n nieuwe fietsie :) (VTR1000SP1)

Romius

MF veteraan
9 mei 2003
1.784
0
Hoorn
Gisterochtend opgehaald, hij is uit 2001 met 17500 km. Ben erg blij mee!! :]
2 laser uitlaten eronder, wat een geluid :9~
Er zitten wel Continental banden onder, die zijn dus niet zo goed heb ik gehoord. Weet iemand trouwens hoe je bij deze motor het aangrijp punt van de koppeling wat eerder kan laten opkomen? Hij komt wel erg laat op vind ik.

DSC00135_1.jpg

DSC00136_1.jpg

DSC00134_1.jpg

DSC00130_1.jpg

Mooie machine heb je daar, veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken denk ik.

Tééééééééring! Mooi ding man!
En nou maar posen d'rmee hè! :+

Om klaar te komen zo mooi,volgend jaar wil ik best ruilen met je ik heb nu nog veel te veel lol met zijn jonge broer(1000 f)
gefeliciteerd ermee

Dat van dat aangrijppunt van de koppeling, daar valt niks aan te doen, dat went wel.

koppeling kun je wel degelijk afstellen! in tegen stelling tot het remhendel dient het afstelmechanisme op het hendel niet voor de slag van de hendel, maar voor het aangrijppunt. het verstellen van de ring bepaalt nl hoever de plunjer in het hendel beweegt. succes met afstellen, moet geen probleem opleveren..

koppeling kun je wel degelijk afstellen! in tegen stelling tot het remhendel dient het afstelmechanisme op het hendel niet voor de slag van de hendel, maar voor het aangrijppunt. het verstellen van de ring bepaalt nl hoever de plunjer in het hendel beweegt. succes met afstellen, moet geen probleem opleveren..
Ik heb daar ook al aan zitten schroeven, maar dan slipt hij soms. Zet ik het goed dat het perfekt werkt, pakt hij op 't laatste moment pas

volgens het instructie boekje kun je alleen de afstand van de kopellingshendel ten opzichte van de stuurgrip veranderen,niet het aangrijpingspunt,staat niks over in de manual

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan