mn nieuwe knippers

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
Ja hoor hij is er nog geen dag, of er wordt al gesleuteld :)

Voor de voorknippers, wat moet er dan allemaal los? best veel volgens mij??

zo was ie
knip1.jpg


zo werd het
knip3.jpg


zo is het
knip5.jpg

knip7.jpg


En dat voor 11 euro :)
 
Die plaat is niet van deze fiets, ik heb maandag pas een plaat. Hier zat mn eendags kenteken op, voor de stevigheid.
Dus kopieer maar, weten ze gelijk dat het niet de jouwe is :)

nou geweldig gedaan hoor.................
applaus voor jezelf...

krijg hem toch liever van jou hoor!
 
Wedden dat je die knippers absoluut niet ziet knipperen tijdens mooi weer.
Kleine knippers zijn mooi, maar pak dan niet van dat goedkope spul. Je hebt ook kleine e keur knippers die net zo goed zichtbaar zijn als de standaard knippers.
 
Wedden dat je die knippers absoluut niet ziet knipperen tijdens mooi weer.
Kleine knippers zijn mooi, maar pak dan niet van dat goedkope spul. Je hebt ook kleine e keur knippers die net zo goed zichtbaar zijn als de standaard knippers.

Denk het wel, ze zkosten ten eerste voor mij de helt van de winkel waarde, en ten tweede zijn het halogeen lampjes. Als je er in kijkt als ze aanstaan zie je echt ff een waas voor je ogen als je weer wegkijkt.

Het oppervlakte is minder groot, maar ze zijn zeker veel feller als de originele. Zal wel ff een filmpje maken!
 
Denk het wel, ze zkosten ten eerste voor mij de helt van de winkel waarde, en ten tweede zijn het halogeen lampjes. Als je er in kijkt als ze aanstaan zie je echt ff een waas voor je ogen als je weer wegkijkt.

Het oppervlakte is minder groot, maar ze zijn zeker veel feller als de originele. Zal wel ff een filmpje maken!

Dus jij doet achterop komende mensen verblinden opdat ze je voor je toeter rijden.
 
tsja, ook weer niet helemaal, reflector weg, kentekenplaat helemaal omhoog, en knippers ook zo hoog mogelijk.

maar het blijft een kwakkie
 
Jajaja :)

er komt uiteraard een undertray op, en dan komt de plaat anders.
Maar mn pa is niet blij als ik zijn kentekenplaat een paar extra gaten zou geven he :)
 
Die plaat is niet van deze fiets, ik heb maandag pas een plaat. Hier zat mn eendags kenteken op, voor de stevigheid.
Dus kopieer maar, weten ze gelijk dat het niet de jouwe is :)
Misschien ging het ook wel over het opzoeken waar je woont om het ding te komen jatten.
Nu maakt dat in jouw geval niks uit aangezien je nick je echte naam is en in je profile als woonplaats Reeuwijk staat => www.telefoongids.nl => 's-Gravenbroekseweg 39.
 
Daarom, wat maak je je druk.
Ze zien me elke dag rijden, dus ze volgen je toch wel als ze hem willen hebben.
Moeten ze wel eerst door 6 sloten heen, en reken maar dat ze tegen de tijd dat ze bij de derde zijn ze een end ijzer in dr nek hebben :)
 
Denk het wel, ze zkosten ten eerste voor mij de helt van de winkel waarde, en ten tweede zijn het halogeen lampjes. Als je er in kijkt als ze aanstaan zie je echt ff een waas voor je ogen als je weer wegkijkt.

Het oppervlakte is minder groot, maar ze zijn zeker veel feller als de originele. Zal wel ff een filmpje maken!

Okay ;) Ze zijn mooi en als ze ook goed zichtbaar zijn is het perfect!
 
Terug
Bovenaan Onderaan