Mn nieuwe vriendin

Welcome to the club :}
Ik ben vandaag met de mijne naar WP geweest waar de voorvork is gemodificeerd, Competition demper achter en stuurdemper is gemonteerd :9~ Wat vering betreft, is 'tie nu af :9 nu nog mijn racekuipen afwachten....
 
Welcome to the club :}
Ik ben vandaag met de mijne naar WP geweest waar de voorvork is gemodificeerd, Competition demper achter en stuurdemper is gemonteerd :9~ Wat vering betreft, is 'tie nu af :9 nu nog mijn racekuipen afwachten....
Heb 'm zien staan, effe geholpen schokbreker verwijderen, mooi ding!
 
Krijg de mijne over twee weken :9~ kan niet wachten op n nieuwe vriendin ;) zeker nadat mn oude vlam(Z1000) me heeft gedumpt op t asfalt en ze zelf overleed.

veel rijplezier en veilige km toegewenst
 
begin maar met die sleutelhanger van je sleutel af te doen en te vervangen door en zacht plastic of rubber exemplaar anders is die mooie kroonplaat in no-time beschadigd
 
Een kreet;

WwhoooOOOAAAAAàààh!!

PS. Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik even? Zo, gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren..
 
begin maar met die sleutelhanger van je sleutel af te doen en te vervangen door en zacht plastic of rubber exemplaar anders is die mooie kroonplaat in no-time beschadigd

Ja de sleutelhanger zelf is van rubber, alleen dat gore kettingkje! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan