mobiel bellen

stoppen met bellen en beginnen met opletten...

Na 30 maart mogen ze van mij voorruiten in beslag nemen bij door-bellers.
 
Ik bedoel dus in het koekblik, op de motor heb ik wel m'n telefoon bij me maar staat ie op 'Stil'. Beetje vreemd als je door een dorp heen rijdt en er komen allerlei piepjes ed uit je binnenzak.

Mag je wel bellen met zo'n oordopje in dan? Je hebt dan toch beide handen aan het stuur. Ik hoef alleen maar ff op het knopje wat op de microfoon zit te drukken, naampje te brullen en bellen maar.
 
Hoe willen ze in godsnaam bellen op een motor (zonder handsfree setje??????????????????????????????

Ik heb het net ff geprobeerd met m'n mobiel en een föhn te simuleren. De andere kant verstond er dus niets van. Er van uitgaande dat de windsnelheid gelijk was aan rijden met 50 km/h kom ik tot de conclusie dat mobiel bellen zonder handsfree setje op de motor niet/zo goed als niet mogelijk is. :+
 
Ik bedoel dus in het koekblik, op de motor heb ik wel m'n telefoon bij me maar staat ie op 'Stil'. Beetje vreemd als je door een dorp heen rijdt en er komen allerlei piepjes ed uit je binnenzak.

Tis me een paar keer overkomen dat tijdens het rijden mijn mobieltje afging. Een keertje zelfs bij een druk stoplicht: wat sommige mensen dan ineens raar gaan kijken, lachuh :)
 
volgens mij levert scania haar vrachtwagens nu standaard met dode hoek spiegel, ik vindt dat ook zeker een goede zaak(of een camera in de rechter treeplank).
 
Ik rijd motor om me even 100% te ontspannen (door lekker geconcentreerd te sturen). En hebben ze me echt nodig dan bellen ze maar een keer terug. Of ik bel naderhand zelf ff terug indien ik iemand wil spreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan