Mobiele navigatie icm regen

Cjremark

Rookie
23 feb 2015
2
0
Beste MF'rs

Hoe doen jullie het met navigeren in de regen? Mijn mobiel leidt een eigen leven als het gaat regenen, door de regen druppels op mijn scherm. Maar toch wil ik mijn Flitsmeister of Google maps tijdens de regen ook gebruiken. Zijn hier speciale hoesjes voor en werkt dit ook echt? Ik zag bijvoorbeeld de poncho van quadlock.

Graag jullie ervaringen!:)
 
Beste MF'rs

Hoe doen jullie het met navigeren in de regen? Mijn mobiel leidt een eigen leven als het gaat regenen, door de regen druppels op mijn scherm. Maar toch wil ik mijn Flitsmeister of Google maps tijdens de regen ook gebruiken. Zijn hier speciale hoesjes voor en werkt dit ook echt? Ik zag bijvoorbeeld de poncho van quadlock.

Graag jullie ervaringen!:)
Ik heb de "poncho van Quadlock, maar nog nooit gebruikt..... Ik heb de iPhone X en die is waterdicht.... Kan je dus helaas niet verder helpen.
 
Ik heb vandaag een tanktas gekocht van het merk sw-motech (ion one), waar netjes de telefoon in kan en leesbaar en bedienbaar is. Een regenhoes wordt meegeleverd. Ik heb een iPhone 12 pro Max, dus voor de regen hoef ik het ook niet te doen. Het is echter wel makkelijk voor als je andere dingen meeneemt.
 

Bijlagen

  • ED6C1277-A110-4097-B037-CB505022647E.jpeg
    ED6C1277-A110-4097-B037-CB505022647E.jpeg
    214,8 KB · Weergaven: 29
  • C9285C98-AF4C-4DE0-A19E-CFBF521467E1.jpeg
    C9285C98-AF4C-4DE0-A19E-CFBF521467E1.jpeg
    137 KB · Weergaven: 27
Daar nog een regenhoes overheen heen en dan nog vet veel regendruppels er gratis bij.
Dat noem je dan nog bruikbaar? Been there, seen it and done it. -O-
Hij ligt in het zicht maar verder. Kun je in de regen beter op de weg letten.
 
Ik heb vandaag een tanktas gekocht van het merk sw-motech (ion one), waar netjes de telefoon in kan en leesbaar en bedienbaar is. Een regenhoes wordt meegeleverd. Ik heb een iPhone 12 pro Max, dus voor de regen hoef ik het ook niet te doen. Het is echter wel makkelijk voor als je andere dingen meeneemt.
Hmm dit is ook wel een goed idee.
 
Navigatie zet ik meestal maar 1x aan (bij vertrek), en dan is hij nog prima zichtbaar. Ook met de hoes eroverheen heb ik gezien.
 
Daar nog een regenhoes overheen heen en dan nog vet veel regendruppels er gratis bij.
Dat noem je dan nog bruikbaar? Been there, seen it and done it. -O-
Hij ligt in het zicht maar verder. Kun je in de regen beter op de weg letten.
Ik heb overigens ook Bluetooth oortjes in tijdens het rijden. Dus kan m’n ogen prima op de weghouden. 👌.
 
Beste MF'rs

Hoe doen jullie het met navigeren in de regen? Mijn mobiel leidt een eigen leven als het gaat regenen, door de regen druppels op mijn scherm. Maar toch wil ik mijn Flitsmeister of Google maps tijdens de regen ook gebruiken. Zijn hier speciale hoesjes voor en werkt dit ook echt? Ik zag bijvoorbeeld de poncho van quadlock.

Graag jullie ervaringen!:)
Nou...gewoon. Stop ik in een binnenzak van mijn motor jas. Maar rij dan ook korte stukken dus dan wil het wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan