Mobiele routegenerator voor motorliefhebbers! Wat vinden jullie hiervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moto420

Rookie
15 nov 2018
4
1
Beste motorliefhebbers,

Met een groep jongens zijn we al een tijdje bezig met een routegenerator app voor de smartphone. Wat doet de routegenerator? Zoals de naam al zegt, wordt er een nieuwe route gegenereerd voor de gebruiker. Hierbij kan de gebruiker zijn eigen wensen aangeven waaraan die nieuwe route moet voldoen. Denk hierbij aan wegen, dijken, steden, bochten, 80 wegen, snelwegen en noem maar op. Ook kun je zelf eventuele waypoints aangegeven of juist verstellen als dit niet naar je wens is. Kortom, JIJ bepaalt dus hoe de nieuwe route eruit gaat zien.

Een kleine onderdeel waar we nog op moeten uitkomen is het bepalen van de kosten voor de app. Een aantal vragen aan jullie:

- Zijn jullie bereid om gebruik te maken van zo'n applicatie?
- Zijn jullie bereid om te betalen voor de app?
- Hebben jullie het liefst dat dit per route wordt verrekend of toch liever op abonnement basis?

Om de reacties voor ons overzichtelijk te maken, heb ik dit in een vragenlijst verwerkt. Ik zou het tof vinden als jullie deze konden invullen, duurt minder dan een minuut! Ook lees ik graag jullie reacties hieronder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk idee,

De app zou ik hoogwaarschijnlijk gebruiken, maar niet als je per rit of per maand moet gaan betalen.
Ik zou pas geintresseerd zijn als je eenmaal de app aanschaft, en misschien voor een update betaald.

Deze optie mis ik ook in de enquete :)
 
Volgens mij zijn dit soort enquêtes niet toegestaan op MF.
Daarnaast vraag ik me af wat deze route app gaat toevoegen aan het al zeer uitgebreide aanbod van dit soort appjes.
 
Bespaar je de moeite om de vragenlijst te beantwoorden.

- Eerst krijg je de vraag of je bereid bent te betalen voor de app. Alle andere vragen gaan uit van een bevestigend antwoord op de eerste vragen.
- Je kunt invullen dat je rijervaring had toen je op de kleuterschool zat.
- Je kunt de lijst zo vaak als je wilt invullen.
Etc.

P.s. Ik heb ook een melding gedaan, omdat ik vanwege de kwaliteit dacht dat het fishing was en ik me sowieso afvraag of dit geoorloofd is.
 
Laatst bewerkt:
Op M-F staan we dergelijke vragenlijsten niet toe.
Wij proberen M-F vrij te houden van spam en commerciële uitingen.
De vraag of men bereid is te betalen.... zegt genoeg.

Op slot dus !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan