mobieltje word verboden in de tuutuletuut

R1 beest

MF veteraan
5 jun 2001
1.292
0
monaco
Het mobiel bellen(behalve handsfree) word verboden in de auto(maart 2002,vind ik zelf wel een goede zaak,maar ook voor motorrijders...hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Wat een pistrut is die neetelentrut toch ook,ik heb nog nooit een motorrijder mobiel zien bellen door zijn dure araitje of shoeitje o.i.d......wie wel :?
 
Meestal als ik ga rijden sluit ik een headsetje aan. Kan ik lekker gebeld worden tijdens het rijden. Werkt verdomde goed (ook al heb ik de set via internet gratis gekregen) en tot de 160 heb je nergens problemen mee. Gewoon je micro in je helm hangen voor je mond. Ik ga niet zelf zitten bellen natuurlijk, alleen om gebeld te worden, maar heb hem ook vaak genoeg uit staan.
 
staat er ergens in de wet dat je met 2 handen aan het stuur moet rijden zoja dan hoeft die hele wet niet want als je met het mobieltje in de hand zou rijden zou dat verboden zijn
ik vraag dan nog steeds af hoe je met een helm op kunt bellen. zonder helm zou kunnen maar je moet tenminste bij je koppelings handel kunnen komen en iets van crusecontrole hebben.
maar met helm op , nee!!
die netelenbos is echt inteligent om in vaktaal tespreken. daar moet je heel lang voor gestudeerd
hebben om dat tebedenken.
.................................
........wat ik me net bedenk als die overdekte motorscooters er komen en je hoeft dan geen helm op dan zou de wet wel zin hebben.
 
die netelenbos is echt inteligent om in vaktaal tespreken. daar moet je heel lang voor gestudeerd
hebben om dat tebedenken.
.................................
........

nee, netelenbos heeft een ernstig probleem, alleen weten ze dat nog niet, want dat merkt niemand als je minister bent }) .
 
Persoonlijk vindt ik dat er in auto\'s ( maar dus ook blijkbaar in motoren ) iets ingebouwd moet worden wat het telefoneren totaal onmogelijk maakt.
Als je gvd zo belangrijk bent dat je tijdens het rijden ook moet bellen en gebeld moet worden, neem dan een secretaresse mee in de auto. Iedereen die je spreekt zegt dat\'ie gewoon kan rijden en bellen, maar elke dag weer zie je van die randdebielen die heen- en weer slingeren, langzamer en harder rijden of remmen zonder enige aanleiding omdat ze zonodig de interessante lul uit moeten hangen. Er moet tijdens het bellen nl ook altijd iets opgezocht of genoteerd worden, waardoor de concentratie tov van het overige verkeer vermindert.
Bellen=stoppen en pas weer gaan rijden als het gesprek voorbij is.

Mag ik ook nog wat zeggen over die zielige GTI- rijdertjes die altijd zitten te kloten met hun audio installatie?????? Nee? Oke, start ik daar nog wel een keer een topic over ;)

Hehe, dat lucht op, zo op de Maandagochtend!
 
ik vind het gewoon makkelijk om even gebeld te worden. Ik ben aan de telefoon niet vaak een ouwehoer en beperk het meestal tot het noodzakelijke. Als ik niet gebeld wil worden dan zet ik hem uit (makkelijk).

Als ik echter met iemand heb afgesproken en diegene belt me nog terug dan neem ik dus de handsfreeset mee. Dan kan ik tijdens het rijden nog even afspraken maken over waar en wat, maar geen ouwehoer gesprekken. Ik heb namelijk ook een schijthekel aan voicemail!! Eerst belt iemand je (kost diegene geld) en spreekt iets in, waarna ik moet opbellen (kost mij geld) om te horen wat hij me wilde vertellen.
 
Me mobiel gaat heerlijk trillen als ik gebeld word onderweg. Maar ik ga geen headsetje aansluiten; ik heb oordopjes in en ik zoek het ook niet om zomaar ff te stoppen...

Eigenlijk zou Netelenbos verplicht een motorrijcursus moeten gaan volgen... ;)
 
mijn koptelefoon werkt net zo goed als oordopjes.

Wat ik me ook afvraag bij de titel van deze topic: wat is een tuuteletuut???
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan