modden 25kw sub-forum

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
In het 25kw sub-forum wordt er naar mijn mening nouwenlijks tot niet gemod. Het 25kw forum moet naar mijn idee over 25KW gaan, maar meer dan de helft van alle topics is mistplaats, Er worden motoren verkoch, technische vrae gesteld die totaal niets met 25kw hebben te maken, en er staan nog een paar onzin topics.

Ik ben van mening dat dat het 25kw forum niet ten goede komt. dat deel van het 25kw forum is bestemd voor alles wat mer 25kw te maken heeft, maar dus niet voor topics zoals "mijn radiator is lek (van een rs)" en "ik wil mijn RS verkopen" Ik wweet eigenlijk niet eens zo zeer waarom, maar ik erger er mij een beetje aan.

Daarom mijn vraag, kan er misschien wat meer gemod worden? of nog beter, geef mij beperkte rechten om topics te verplaatsen uit het 25kw forum, en topi op sot te gooien }) maar aangezien ik daat helas niet zie gebeuren vraag ik dan maar of jullie daar wat meer kunnen modden...

Tis geen klacht of een aanval hoor, ik vind het super dat dit forum draaiend wordt gehouden en dat jullie daar je vrije tijd insteken, HULDE! zie het maar als als een vraagje of een tip :)
 
valt toch wel mee volgens mij?

Anyway, wij hebben de laatste dagen ook wat weinig tijd gehad ivm de motorai enzo. Ik zal er vanavond wel eens ff naar kijken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan