modding mijn yzf 750 R

Heb sinds kort ook mijn eigen yzf. Zag die foto's van jullie. Welke kontjes hebben jullie erop gezet en hoeveel kost dat. Ben namelijk nog student. Ziet er echt super gaaf uit.
 
het is de bedoeling dat dit boeltje hier mijn bocht gaat worden
full
 
balen voor je...

(aan een ieder die dit leest; je zal je afvragen waarom natuurlijk, nou, deze gozer moet nu heeeel lang wachten aangezien het gas op was van onze prive lasser, en deze gaat nu gedurende 3 weken op vakantie :X )
 
Lullig dat je nu moet wachten. Weet nog wel een adresje in Noord Holland die RVS kan lassen (ook alu etc.). Deze man heeft zelfs een raceblok gelast, dus je mag ervan uitgaan dat ie het beheerst.
Heb er in een ver verleden gewerkt toendertijd kwam Nico Bakker zelfs bij hem...

Geïnteresseerd? Ik kan 'm benaderen of een telefoonnummer naar je mailen.

Hoor het wel *D
 
Beetje late reaktie maar toch, bedankt voor het aanbod het probleem is alleen dat mijn spullen daar al liggen en ik daar met geen mogelijkheid bij kan ;( nou ja tis nu nog maar 1,5 week :X dat word dus nog even geduld hebben....
 
Misschien een beetje rare vraag. Maar een yzf 750 r uit 94 moet toch zonder koppeling op het achterwiel te krijgen zijn of niet. Mijn voortandwiel is ook nog een tandje kleiner dan normaal. Heb nou een aantal keer geprobeerd en het wil maar niet lukken.
 
tis toch geen rare vraag? beetje offtopic maar dat maakt nie uit..
wel lache dat je dat vraagd trouwens ik ben met mijn maatje ook sinds kort aan het stunten... je kunt em zonder koppeling op je achterwiel krijgen maar dan moet je wel tussen de 7500 a 9000 toeren zitten dan laat je je gas los en gelijk daarna gas er vol op (eerst ff een paar x gedoseerd proberen) de 1e x bij mij klom die zo hoog dat ik meteen het gas losliet en toen zat ik ff met m'n noten op de tank |( mijn maat heeft 2 tanden minder op zijn achterwiel en hij krijgt em al de lucht in bij 3 a 4000 toeren wat toch wel wat meer aan te raden is omdat je blokkie anders toch wel wat te verduren krijgt. ik weet niet wat de jouwe doet met een kleiner voortandwiel t zou helemaal moeten trekken als een beest.. succes en laat me ff weten of t lukt...
 
Vooropig doet ie helemaal niets meer. Heb een probleempje. Als ik start slaat ie soms meteen af en dan krijg ik em absoluut niet meer aan de gang. Zowel warm als koud. Heb geen idee wat het is. Jij wel misschien???? Heb je trouwens nog goede tips over andere topics over de yzf 750 r.
 
Terug
Bovenaan Onderaan