modding mijn yzf 750 R

jazeker alle remmen gaan los de komende weken ben met een spuitcabine bezig(u know what i am talking about) en dan ga ik samen met mijn maat 2 motoren spuiten waaronder de mijne. ik zal deze topic nieuw leven inblazen zodra er foto,s te plaatsten zijn
 
tis toch geen rare vraag? beetje offtopic maar dat maakt nie uit..
wel lache dat je dat vraagd trouwens ik ben met mijn maatje ook sinds kort aan het stunten... je kunt em zonder koppeling op je achterwiel krijgen maar dan moet je wel tussen de 7500 a 9000 toeren zitten dan laat je je gas los en gelijk daarna gas er vol op (eerst ff een paar x gedoseerd proberen) de 1e x bij mij klom die zo hoog dat ik meteen het gas losliet en toen zat ik ff met m'n noten op de tank |( mijn maat heeft 2 tanden minder op zijn achterwiel en hij krijgt em al de lucht in bij 3 a 4000 toeren wat toch wel wat meer aan te raden is omdat je blokkie anders toch wel wat te verduren krijgt. ik weet niet wat de jouwe doet met een kleiner voortandwiel t zou helemaal moeten trekken als een beest.. succes en laat me ff weten of t lukt...

Sorry hoor, maar twee tanden minder op het achterwiel trekt hij alleen maar
minder van. :) Worden je wheelies niet beter van. Of heb je het over een andere type motor. :?
 
Vooropig doet ie helemaal niets meer. Heb een probleempje. Als ik start slaat ie soms meteen af en dan krijg ik em absoluut niet meer aan de gang. Zowel warm als koud. Heb geen idee wat het is. Jij wel misschien???? Heb je trouwens nog goede tips over andere topics over de yzf 750 r.

Misschien moet je de schakelaar van je standaard even checken. :?
Wil ook wel eens een probleem zijn ;)
succes.
 
ja mijn fout t waren 2 tanden meer hehe :p
Denk dat ik ook maar zo'n tandwiel ga bestellen, dan moet het ook in zijn twee goed te doen zijn. Ik vind die hoogtoerige wheelies toch best zenuwachtig.
Psssssssssst stuurt die van jullie ook zo lekker? Zelfs met dit weer nu heb ik maar een randje van 6 mm op mijn bandjes (bt012 achter en voor een pilot power).
 
ok nu komen de eerste foto,s voor yzf fans blijf dit topic volgen..

full


Eerst uit elkaar slopen..
 
ja het ziet er wel netjes uit maar ik wil het combineren met matzwart. ben er alleen nog niet uit met de kleur van mijn velgen ik twijfel tussen matzwarte velgen met een gepolijste velgrand. of goudkleurige velgen aangezien ik het hart van mijn schijfrem en de remklauwen goud wil spuiten.. :9~
 
Denk dat ik ook maar zo'n tandwiel ga bestellen, dan moet het ook in zijn twee goed te doen zijn. Ik vind die hoogtoerige wheelies toch best zenuwachtig.
Psssssssssst stuurt die van jullie ook zo lekker? Zelfs met dit weer nu heb ik maar een randje van 6 mm op mijn bandjes (bt012 achter en voor een pilot power).
Ooit hé :} , ik rij met dezelfde combinatie voor- / achterband, rijdt idd erg goed, maar de volgende combinatie wordt volledig BT, gewoon om die te proberen.

Daredevil: top dat je weer doorgaat, het was erg stil rondom 'onze' YZFies, denk er zelf ook over om wat modificaties te gaan plegen, maar wil eerst de basis perfect hebben. Dus eerst kleppen stellen, nieuwe kettingset, vering nalopen en evt. vernieuwen, het gangbare onderhoud en daarna maar 'ns kijken hoeveel eurie er overblijft.

CU
 
Ooit hé :} , ik rij met dezelfde combinatie voor- / achterband, rijdt idd erg goed, maar de volgende combinatie wordt volledig BT, gewoon om die te proberen.

Daredevil: top dat je weer doorgaat, het was erg stil rondom 'onze' YZFies, denk er zelf ook over om wat modificaties te gaan plegen, maar wil eerst de basis perfect hebben. Dus eerst kleppen stellen, nieuwe kettingset, vering nalopen en evt. vernieuwen, het gangbare onderhoud en daarna maar 'ns kijken hoeveel eurie er overblijft.

CU
Ik ga achter ook een pilot power nemen, ik heb er goede verhalen over gehoord en die bt slijt wel erg hard met dat gegum! :+

Ik denk dat mijn volgende mod de velgen opnieuw peodercoaten wordt. Ik heb nu de rand gepolijst maar dat is teveel poetsen, niet leuk dus. Ik doe er dan een donkergrijze rimmstriping op denk ik.
 
ja het ziet er wel netjes uit maar ik wil het combineren met matzwart. ben er alleen nog niet uit met de kleur van mijn velgen ik twijfel tussen matzwarte velgen met een gepolijste velgrand. of goudkleurige velgen aangezien ik het hart van mijn schijfrem en de remklauwen goud wil spuiten.. :9~
Zo ziet het er met een zxr eruit. Frame mat zwart velgen glas zwart.
110266

Ben nu bezig met goud racegaas en zx9 remklauwen ook goud natuurlijk :9

Groeten Dave Nada
 
ja het ziet er wel netjes uit maar ik wil het combineren met matzwart. ben er alleen nog niet uit met de kleur van mijn velgen ik twijfel tussen matzwarte velgen met een gepolijste velgrand. of goudkleurige velgen aangezien ik het hart van mijn schijfrem en de remklauwen goud wil spuiten.. :9~

Hoi, ik wilde nog even weten betreft die maat van jou.
Hij heeft toch twee tanden groter op zijn achter tandwiel?
Wil ik wel weten of je dat erg merkt betreft de topsnelheid.
Hoeveel scheelt dat? :?
 
Hoi, ik wilde nog even weten betreft die maat van jou.
Hij heeft toch twee tanden groter op zijn achter tandwiel?
Wil ik wel weten of je dat erg merkt betreft de topsnelheid.
Hoeveel scheelt dat? :?
Meestal merk je daar niet zo veel van, heb op m'n Gixxer één tandje minder voor (is ong. 3 tandjes achter) en de top is vrijwel gelijk. Heb m'n teller op het voorwiel dus daar is niets aan veranderd.
 
Hoi, ik wilde nog even weten betreft die maat van jou.
Hij heeft toch twee tanden groter op zijn achter tandwiel?
Wil ik wel weten of je dat erg merkt betreft de topsnelheid.
Hoeveel scheelt dat? :?
mijn maatje had een hele mooie berekening gemaakt over wat dat aan snelheid zou gaan kosten. Maar dat viel in de praktijk reuze mee, t zal hooguit een paar km zijn. Maar hij krijgt daarentegen wel meer trekkracht. :9~ ik zou alleen proberen om een tandwiel met 3 tanden groter te nemen, die had hij eerst ook maar kreeg m er net niet tussen dan moest er een schakel bij gezet worden in zn ketting..
 
hoppa nog ff snel een picci.

full


deze kap had schade na een glijpartijtje, maar na het nodige schuur en plamuurwerk is dit het resultaat. Niet slecht al zeg ik het zelf.. :9
 
mijn maatje had een hele mooie berekening gemaakt over wat dat aan snelheid zou gaan kosten. Maar dat viel in de praktijk reuze mee, t zal hooguit een paar km zijn. Maar hij krijgt daarentegen wel meer trekkracht. :9~ ik zou alleen proberen om een tandwiel met 3 tanden groter te nemen, die had hij eerst ook maar kreeg m er net niet tussen dan moest er een schakel bij gezet worden in zn ketting..

Maar waarom geef je de voorkeur aan drie tanden extra achter dan 1 minder voor. :?
Het gaat toch makkelijker om de ketting in te korten dan te verlengen?
Ik ga er zowiezo iets aan doen. ;)
 
en zie daar mijn eerste onderdeel in de uiteidelijke kleur gezet. Er komen nog wel een paar lagen blanke lak overheen. De bedoeling is dat het kondje mat word..

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan