Modelbouw: Harley-Davidson Electra Glide 1:8

Razadull

Die hard MF'er
8 okt 2003
794
4
Beilen
Te koop aangeboden:

Nieuwe (Nooit gebruikte) Harley-Davidson Electra Glide van Revell. Schaal is 1:8. Dacht dattie zeldzaam was, maar valt mee :P

Ooit eens op een verjaardag gekregen als klein jongetje, omdat ik motoren gek was. Heb het alleen nooit zo op Harley gehad. (No offence ;)) Kwam em vanmiddag tegen op zolder.

Alles zit nog in het plastic. Zelfs met ongekreukte instructies ;) Gewoon nieuwe kit dus.

Zeer uitgebreide en gedetailleerde kit (Niveau 4, expert) met zeer veel chrome. Je moet alles zelf inelkaar zetten, dus zelfs het motorblok en de versnellingsbak etc. (Helaas wel zonder binnenwerk). Zit een windscherm, koffers en vele andere accesoires bij waarbij je kan kiezen: erop zetten of eraf laten. Zitten rubber Good-Year Super Eagle banden bij (hol) met lijn profiel.

Geen idee wat het waard is, dus bied maar wat. Als je een kitje of model hebt van een crosser of racer wil ik ook wel ruilen. Porsche & Jaguar kits en modellen zijn ook welkom. Wil ook wel tegen een echte crosser of racer ruilen trouwens. :z :P Hell, zelfs tegen een echte HD nog wel O-)

Heb ook nog een HD-pet voor de jongere HD-fan's onder ons. Maatje kleuter/peuter tot een jaar of 10 denk ik. (Tsja, dat krijg je met een papa die HD fan is, wil het er een beetje in forceren denk ik :P)

Foto's! Woohoo!

Bouwpakket2.jpg

Bouwpakket1.jpg

Bouwpakket.jpg


Mooi he? :Y *O*

Petje.jpg

Petje2.jpg


Als dat geen stoere pet is voor een aspirant HD-rijder weet ik het ook niet meer. *D
Camera maakt em een beetje grijs, maar hij is mooi zwart hoor :)
Kleuren van het logo zijn mooi helder en levendig.

Wie kan ik hier een plezier mee doen? Niet allemaal tegelijk! :P
 
Laatst bewerkt:
de kit is zo zeldzaam, dat ik ze enkele jaren geleden ook eens gekocht heb bij blokker. succes met de verkoop!
 
Bdankt :)

Blokker is toch die zaak die alleen maar hele dure, zeldzame verzamelobjecten verkoopt? :P

Edit: Enne, wou je geen 2e? Kun je em in een andere kleur verven :P
 
Laatst bewerkt:
Heej die is mooi voor op de schoorsteen :9~

ware het niet dat als Ik ermee klaar ben het niet geheel meer op een motorlijkt O-)

laatste modelbouwproject moest een boot zijn..... ding ligt nog ergens op de bodem
ven een sloot.. :(

model van een duikboot past me beter
 
Heej die is mooi voor op de schoorsteen :9~

ware het niet dat als Ik ermee klaar ben het niet geheel meer op een motorlijkt O-)

laatste modelbouwproject moest een boot zijn..... ding ligt nog ergens op de bodem
ven een sloot.. :(

model van een duikboot past me beter

Dat scheelt, deze hoeft niet water dicht te zijn ;)
 
Tikje omhoog

Kom op mensen, hoef er niet veel voor. Er is toch vast wel 1 Harley liefhebber die van knutselen houd? (Moet wel :P)

Ook leuk voor een Harley gek kind met een idioot goede motoriek!
 
Terug
Bovenaan Onderaan