moderators

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigmike

MF'er
26 jul 2006
37
0
zoetermeer
Door bigmike op 04-08-2006 19:49



ik wil een bericht plaatsen maar werd gezien als spam

ik wil een poll houden over een idee wat ik heb en ik wil graag kijken of hier animo voor is.

dit was mijn eerder post


Door bigmike op 04-08-2006 19:49



ik wil een bericht plaatsen maar werd gezien als spam

ik wil een poll houden over een idee wat ik heb en ik wil graag kijken of hier animo voor is.

dit was mijn eerder post


binnekort in zoetermeer zelf sleutelen aan uwmotor

wat zijn de voorwaarden ed???
 
Het is op MF niet toegestaan om reclame te maken voor een bedrijf of website. Ook is het niet toegestaan om via MF klanten te werven. Daarnaast is het niet toegestaan om via MF dingen te verkopen of verhandelen, anders dan voor particulieren die iets te koop aan willen bieden (niet commercieel en niet als handel).

Aangezien je in jouw topic jouw bedrijf probeerde onder de aandacht te brengen, is het op die gronden op slot gegaan.

Enige uitzondering hierop is dat je bannerruimte kunt kopen op MF. Dit is reclame zoals die onderaan en bovenaan de pagina's te vinden is. Informatie hierover kun je bij de admins krijgen op duderuud@motor-forum.nl of bananeman@motor-forum.nl
 
Hmm, das wel een beetje kort dag... Zo snel zijn we niet op MF. ;)

Tis voor ons een hobby, hè. We zitten dus niet allemaal de hele dag op of bij MF. Soms moet er ook nog wel eens gewerkt of geleefd worden.

Ik zal het even bij ze aankaarten, maar reken er op dat het wel een paar dagen kan duren. Zeker met het weekend ertussen.
 
Hmm, das wel een beetje kort dag... Zo snel zijn we niet op MF. ;)

Tis voor ons een hobby, hè. We zitten dus niet allemaal de hele dag op of bij MF. Soms moet er ook nog wel eens gewerkt of geleefd worden.

Ik zal het even bij ze aankaarten, maar reken er op dat het wel een paar dagen kan duren. Zeker met het weekend ertussen.

:^

mijn baas (en die van de rest van de crew :+ ) eist dat er ook nog gewerkt wordt tussen het mf'en door -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan