modified

delusion

MF'er
31 mei 2001
67
0
zijn er hier mensen met motoren die niet helemaal meer standaard zijn, dus opgevoerd, omgebouwd.. motorisch en/of qua uiterlijk?
zo ja.. dan krijg ik graag een mailtje van die mensen..
 
Die zijn er hier wel een aantal ja...

Waarom een mailtje :?
Als ik hier post dat mijn motor niet meer dezelfde is als toen ie uit de showroom kwam, vind je dat dan ook goed :? :P

Ennuh waar ligt de grens volgens jou :?
Bij andere knipperlichten :?
Bij een ander ruitje :?
Of moet er meer gebeurd zijn :?
 
www.nitromax.nl : als ik het goed heb is alleen het zadel van m\'n VMax nog het zelfde als toen\'ie uit de fabriek kwam ( iig het stuk waar ikzelf op zit )..........eehhhh sorry, de voor - en de achteras ook. De achterremklauw en- schijf........(nog, Billet ligt al klaar ).........Yep, dat is het.
 
Laatst bewerkt:
jaartje wachten...is mijn R1 Kainzinger getuned...tusse 160 en 180 pk aan het wiel :9~ hangt af van mijn budget...en zoals nitromax me heeft aangeraden...wat let je om na die mods alsnog een gasfles eraan te hangen? :) instant 10-20 pk erbij :9~
 
www.nitromax.nl : als ik het goed heb is alleen het zadel van m\'n VMax nog het zelfde als toen\'ie uit de fabriek kwam ( iig het stuk waar ikzelf op zit )..........eehhhh sorry, de voor - en de achteras ook. De achterremklauw en- schijf........(nog, Billet ligt al klaar ).........Yep, dat is het.

Allejezus Nitro,

Gave site en die V-max is ontzettend bruut :}
 
Een beetje. Heb op mijn Mille een race-uitlaat+chip van Aprilia. In het middengebied 5-6 pk meer, op top 2 pk. HIj hangt lekkerder aan het gas, en hij is bij lage toeren soepeler. Hij wheeliet ook beter.
 
Ja heb een racekuip op m\'n GS500e, maar dat wist je natuurlijk al heeeeeeeeeeeeeel lang ;)

Ik schijn ook andere handvatten te hebben, tenminste via e-mail vroeg iemand uit Amerika waar ik de \'handlebars\' vandaan had. Misschien bedoelt ie ook wel het hele stuur, er vanuit de fabriek 2 sturen leverbaar, dus hij zal wel het lelijke stuur hebben :)
 
Thank you, Thank you, thank you. Foto\'s met handtekening op aanvraag })

:) Ik heb je wel een keer gezien in Utrecht.. hehe ja of je moet een kennis/vriend hebben met een baardje en een redelijk kale kop en een trike, je zei al eens dat het iemand anders was, maar op de foto te zien herken ik je toch wel :)

Jij was dus dat figuur wat eruit zag om niet mee te fokken ;) Ik zat toen in de auto. Misschien dat ik vanmiddag nog even naar Utrecht toe ga, gister ook ff Utrecht ingeweest, bijna aangereden door een auto op een onoverzichtelijk kruispunt dicht bij de betonbuurt. Kon net wegkomen door met wegglijdende achterband (veelste veel gas hehe) weg te scheuren richting het julianapark :)

Over het algemeen zijn er toch veelste veel onoverzichtelijk punten hoor in Utrecht, mede door gewoon al die auto\'s die langs de weg geparkeerd staan. Vooral grote busjes enzo. MAarja wat doe je er aan he? Misschien alles wat rustiger aan doen? ;)
 
Op m\'n B12s

- tail risers (kont omhoog)
- bos slip-on
- streetfighter stuur
- undertray ipv spatbord achter
- achterlichtunit met knipperlichten geïntegreerd in kontje
- diverse sierplaatjes
- andere tandwielverh.

wat zit er nog aan te komen:

- de S gaat eraf, standaard kuip wordt vervangen door Fly-design streetfighter kuipje alsmede de spiegels
- Dynoyet en K&N
- Paintjob
- misschien \"kruiwagen effect\" twee bosuitlaten...
 
waarom in een mailtje? omdat ik dan uit kan leggen (zonder al te veel te spammen) dat ik op www.bikepower.nl bezig ben met een nieuwe rubriek \"modified\". en ik wil dus motoren die vooral een lust voor het oog zijn (ja een 748 is dat ook, maar die heeft iedereen)
ik doelde meer op bijv. dit:
arno1_small.jpg

paintjob, seatpipes, chiptuning, koplamp van een rs250 enzo..

dat soort dingen..
 
www.nitromax.nl : als ik het goed heb is alleen het zadel van m\'n VMax nog het zelfde als toen\'ie uit de fabriek kwam ( iig het stuk waar ikzelf op zit )..........eehhhh sorry, de voor - en de achteras ook. De achterremklauw en- schijf........(nog, Billet ligt al klaar ).........Yep, dat is het.
en inderdaad.. dit soort motoren zoek ik.. lees op bikepower ff de \"instructies\" als je wil..
thnx :}
 
Op m\'n B12s

- tail risers (kont omhoog)
- bos slip-on
- streetfighter stuur
- undertray ipv spatbord achter
- achterlichtunit met knipperlichten geïntegreerd in kontje
- diverse sierplaatjes
- andere tandwielverh.

wat zit er nog aan te komen:

- de S gaat eraf, standaard kuip wordt vervangen door Fly-design streetfighter kuipje alsmede de spiegels
- Dynoyet en K&N
- Paintjob
- misschien \"kruiwagen effect\" twee bosuitlaten...
laat maar zien.. mail me maar :)
 
Nou, ik heb de mijne ook EEN BEETJE gemod...

- Nieuwe (Kleine) kuipruit, ik was dat flip-up ding echt zat!

- Kleine kentekenplaat.

Stelt niet echt veel voor, maar ik ben erg tevreden met m\'n ruitje!
 
waarom in een mailtje? omdat ik dan uit kan leggen (zonder al te veel te spammen) dat ik op www.bikepower.nl bezig ben met een nieuwe rubriek \"modified\".

En waarom link je je forum niet hierheen? Paar voordelen.. je bezoekers krijgen antwoord op hun vragen aangezien hier best wat actieve posters zitten, je bezoekers krijgen een forum dat er eerlijk gezegd toch iets beter uitziet, en jij wordt vast niet meer vies bekeken als je hier je url eens laat vallen (beetje samewerking moet kunnen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan