Modje/admin van het jaar 2014 verkiezing

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Mag ik dan mijn avatar terug ?
full


Wel opvallend dat je reactie 11 maanden duurt en de mijne nog geen 11 minuten.
Fijn om te zien dat er goed over reacties word nagedacht en niet te impulsief word gedaan ;)
 
[afbeelding]

Mag ik dan mijn avatar terug ? [afbeelding]

Wel opvallend dat je reactie 11 maanden duurt en de mijne nog geen 11 minuten.
Fijn om te zien dat er goed over reacties word nagedacht en niet te impulsief word gedaan ;)

Pas als ik Mod van 2015 ben geworden.
En dan alleen als jij ook je stem op mij hebt uitgebracht, uiteraard.





Deed MBM dat ook maar, dan had je nu geen avatar van Lucie gehad! :+

Hey !! Daar heb ik wel degelijk 2 x over nagedacht !!
Bij elkaar koste het maar 0,38 seconden, maar toch !

De eerste keer na mijn dreiging zijn gebruiksafbeelding aan te passen als hij het ( = Lucy ) nog eens zou posten.
De tweede keer nadat hij die uitdaging niet serieus nam en het daadwerkelijk nog een keer postte O-)
 
Pas als ik Mod van 2015 ben geworden.
En dan alleen als jij ook je stem op mij hebt uitgebracht, uiteraard.Hey !! Daar heb ik wel degelijk 2 x over nagedacht !!
Bij elkaar koste het maar 0,38 seconden, maar toch !

De eerste keer na mijn dreiging zijn gebruiksafbeelding aan te passen als hij het ( = Lucy ) nog eens zou posten.
De tweede keer nadat hij die uitdaging niet serieus nam en het daadwerkelijk nog een keer postte O-)

Ik had de waarschuwing langs zien komen ;)
 
Pas als ik Mod van 2015 ben geworden.
En dan alleen als jij ook je stem op mij hebt uitgebracht, uiteraard.Hey !! Daar heb ik wel degelijk 2 x over nagedacht !!
Bij elkaar koste het maar 0,38 seconden, maar toch !

De eerste keer na mijn dreiging zijn gebruiksafbeelding aan te passen als hij het ( = Lucy ) nog eens zou posten.
De tweede keer nadat hij die uitdaging niet serieus nam en het daadwerkelijk nog een keer postte O-)

Wat betreft opmerking 1, denk niet dat U ;) mod van het jaar gaat worden.
Ik wil best stemmen op U hoor, geen probleem, maar dat is dus niet afdoende lees ik net.

Dat schoonheid relatief is en dit (die discussie) op dergelijke manier word 'opgelost' is mijn inziens jammerlijk en ook niet begrijpelijk, maar goed, dit is dan ook niet mijn forum.

Mijn forum zou ook vrij snel volstaan met pizza en hentai maar dat terzijde.

Persoonlijk denk ik dat de persoon MBM zeer goed te be hap stukken is, gezien zijn keus in motorfietsen en andere dingen die men na het hart houd ;)
Degene die dit niet snappen mogen zelf gaan zoeken, het betreft ook met wie je draadjesvlees eet ;)

Feit dat mijn afbeelding/avatar inderdaad verandert is en niet door mijzelf terug te veranderen is (uiteraard geprobeerd) geeft aan dat het geen loos dreigement was.

Op zich zou mijzelf dat ook niet storen, waren het in 1e plaats dat de afbeelding in kwestie niet bedoelt is om getoond te worden in 60x60 pixels.
Er is dus nauwelijks te zien waar het om gaat. altijd een misser lijkt mij.

Ook denk ik dat de regelmaat zijn doel voorbij streeft.
waarom ?
heeft u nog even ?

Elke keer als de discussie het Godwin moment heeft bereikt is 'Lucy ©' voldoende om de strebers en mopperaars dermate te laten schrikken om vervolgens die (nutteloze) discussie te stoppen.
Soms effectiever als het roepen om " Ontopic alstublieft"

Dit was en is dan ook de voornaamste (ik wou typen de enige) reden om mejuffrouw (mag ik hopen) Lucy te plaatsen, bedoelende haar afbeelding.

Helaas (hoewel alles natuurlijk zijn reden heeft) kwam dhr MBM de afbeelding weer tegen en zag hij dit (gezien de tijdsgeest niet geheel verwonderlijk) als topic vervuiling.

Tijd terug ben ik door dhr MBM terecht gewezen dat ik een topic aan het vervuilen was en tot mijn spijt ( aangezien ik terug gelezen heb en dit keer aandachtig) was dit zeer terecht en had ik niet voldoende het topic doorgelezen en te snel mijn (snerende) reactie geplaats met afbeeldingen ( quelle surprise) die is sindsdien ook (nog) niet meer gebruikt heb.

Ik hoop dat bovenstaande genoeg is voor Dhr MBM om mij weer in de mogelijkheid te stellen mijn avatar te wijzigen.
Het logo is door mijn schoonzus ontworpen en gemaakt en ben daar eigenlijk ook wel trots op, zij ook terecht, vandaar ook mijn verzoek dat dit weer gewijzigd kan worden.
Als er een reden is om Lucy © niet meer te plaatsen, dan hoor ik dat graag, zo niet dan is dat ook goed (zal iets met goede smaak zijn denk ik , of met aanstootgeven etc) ok ok.
 
Laatst bewerkt:
Als men nog graag onderbouwing wil waarom men al dan niet Mod van het jaar gaat worden dan plaats ik dat gaarne hier.
Denk dat ik al een keuze gemaakt heb voor dit jaar....
 
Laatst bewerkt:
Nou :( :o

Dat was voor mijn tijd hoor :Y

Zeurde ze dan ?
Dacht dat ze hopeloos wou daten....

Ik heb trouwens dat vestje met verwarming aan de kapstok hangen, maar als het niet gaat vriezen binnen een maand mot ik er maar mee richting montpellier over het massief ofzo om het te testen :+
Mooi kut, voor 70 euro kan ik heen en weer vliegen ;)

Overigens is dit een onderbouwing hoor.Vrouwen zeuren ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft opmerking 1, denk niet dat U ;) mod van het jaar gaat worden.
Ik wil best stemmen op U hoor, geen probleem, maar dat is dus niet afdoende lees ik net.

Dat schoonheid relatief is en dit (die discussie) op dergelijke manier word 'opgelost' is mijn inziens jammerlijk en ook niet begrijpelijk, maar goed, dit is dan ook niet mijn forum.

Mijn forum zou ook vrij snel volstaan met pizza en hentai maar dat terzijde.

Persoonlijk denk ik dat de persoon MBM zeer goed te be hap stukken is, gezien zijn keus in motorfietsen en andere dingen die men na het hart houd ;)
Degene die dit niet snappen mogen zelf gaan zoeken, het betreft ook met wie je draadjesvlees eet ;)

Feit dat mijn afbeelding/avatar inderdaad verandert is en niet door mijzelf terug te veranderen is (uiteraard geprobeerd) geeft aan dat het geen loos dreigement was.

Op zich zou mijzelf dat ook niet storen, waren het in 1e plaats dat de afbeelding in kwestie niet bedoelt is om getoond te worden in 60x60 pixels.
Er is dus nauwelijks te zien waar het om gaat. altijd een misser lijkt mij.

Ook denk ik dat de regelmaat zijn doel voorbij streeft.
waarom ?
heeft u nog even ?

Elke keer als de discussie het Godwin moment heeft bereikt is 'Lucy ©' voldoende om de strebers en mopperaars dermate te laten schrikken om vervolgens die (nutteloze) discussie te stoppen.
Soms effectiever als het roepen om " Ontopic alstublieft"

Dit was en is dan ook de voornaamste (ik wou typen de enige) reden om mejuffrouw (mag ik hopen) Lucy te plaatsen, bedoelende haar afbeelding.

Helaas (hoewel alles natuurlijk zijn reden heeft) kwam dhr MBM de afbeelding weer tegen en zag hij dit (gezien de tijdsgeest niet geheel verwonderlijk) als topic vervuiling.

Tijd terug ben ik door dhr MBM terecht gewezen dat ik een topic aan het vervuilen was en tot mijn spijt ( aangezien ik terug gelezen heb en dit keer aandachtig) was dit zeer terecht en had ik niet voldoende het topic doorgelezen en te snel mijn (snerende) reactie geplaats met afbeeldingen ( quelle surprise) die is sindsdien ook (nog) niet meer gebruikt heb.

Ik hoop dat bovenstaande genoeg is voor Dhr MBM om mij weer in de mogelijkheid te stellen mijn avatar te wijzigen.
Het logo is door mijn schoonzus ontworpen en gemaakt en ben daar eigenlijk ook wel trots op, zij ook terecht, vandaar ook mijn verzoek dat dit weer gewijzigd kan worden.
Als er een reden is om Lucy © niet meer te plaatsen, dan hoor ik dat graag, zo niet dan is dat ook goed (zal iets met goede smaak zijn denk ik , of met aanstootgeven etc) ok ok.

Wat staat hier nu eigenlijk allemaal :? :?

Wees s lief en vat t voor mij samen ?
 
Elke keer als de discussie het Godwin moment heeft bereikt is 'Lucy ©' voldoende om de strebers en mopperaars dermate te laten schrikken om vervolgens die (nutteloze) discussie te stoppen.
Soms effectiever als het roepen om " Ontopic alstublieft"

Dit was en is dan ook de voornaamste (ik wou typen de enige) reden om mejuffrouw (mag ik hopen) Lucy te plaatsen, bedoelende haar afbeelding.




Kunnen we nu dan weer ON-TOPIC aub .......
















Alleen de dreiging dat hij anders weer "een plaatje" post moet daar al wel voor kunnen zorgen :X :X
 
Laatst bewerkt:
Wat staat hier nu eigenlijk allemaal :? :?

Wees s lief en vat t voor mij samen ?

Net als dat het voor de leesbaarheid bevorderlijk is dat het niet 's nachts getypt word geld dat ook voor het lezen ;)
Het was de onderbouwing waarom ik graag weer vrije keus wil in welke avatar/gebruikersafbeelding ik ...gebruik.

Hoewel ik het zeer schattig vind dat 'men' de moeite genomen heeft een hele mooie (gesponserde) gif te maken is het toch wel een erg irritant knipperend ding.
 
ik ga voor martell,

en waarom niet voor Bolski?
Nou daar wil ik me niet over Uitlaten
#bademtss ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan