MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2016 VERKIEZING

Mijn stem gaat dit jaar naar:

  • Martell

    Stemmen: 68 32,4%
  • Bolski

    Stemmen: 66 31,4%
  • MeanGreenGirl

    Stemmen: 15 7,1%
  • MeanBlueMan

    Stemmen: 28 13,3%
  • Deputy Duc

    Stemmen: 16 7,6%
  • Pierre

    Stemmen: 6 2,9%
  • Bananeman

    Stemmen: 5 2,4%
  • Duderuud

    Stemmen: 6 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    210
Ik vind wel dat Martell heel goed is met uitgebreid uitleg en advies geven in Techniek.
Ook op momenten dat ik al denk, zoek het lekker uit als je het zo vraagt.
Dus hij is ook lief voor simpele zielen ;)
 
Laatst bewerkt:
ook wel Zeeuwse knol genoemd :Y
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er grote moeite mee heb dat je zo over MGG spreekt :/

Ze is nota bene binnen gehaald door heel MF, tijdens een andere mod verkiezing, dus het moment is erg ongelukkig.

Daarnaast ziet ze er erg appetijtelijk uit, behalve dan als voedsel. Daar is idd een echt paard meer voor geschikt.

Qua karakter en persoonlijkheid staat ze mi ook ver boven alle andere crewmembers, behoudens die me betalen.
 
Voelde je je aangesproken dan ? ik citeerde niemand hoor.

als het luchtbed leegliep was het i.t.t jou tenminste nog alleen lucht wat er uitkwam ....

ik snap ook niet waarom Martell MGG een paardebek vind hebben, hij at toch alleen hond ?

als de zoekfunctie fatsoenlijk zou werken zou ik kunnen linken naar het hondenrecept.

ik stem wel op pierre denk ik.

die man post maar 1 keer per jaar onzin en giet het dan tenminste nog in een statistiekje...
 
Laatst bewerkt:
@Sheldon: Niks ten nadele van de "Administrators" op MF maar waarom staan die óók in de tabel om uit te kiezen?

:P
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er grote moeite mee heb dat je zo over MGG spreekt :/

Ze is nota bene binnen gehaald door heel MF, tijdens een andere mod verkiezing, dus het moment is erg ongelukkig.

Daarnaast ziet ze er erg appetijtelijk uit, behalve dan als voedsel. Daar is idd een echt paard meer voor geschikt.

Qua karakter en persoonlijkheid staat ze mi ook ver boven alle andere crewmembers, behoudens die me betalen.

Martell, mijn grote steun en toeverlaat in harde tijden.











i1g2_small_7_1.png




Ik neem er nog 1.
 
@Sheldon: Niks ten nadele van de "Administrators" op MF maar waarom staan die óók in de tabel om uit te kiezen?

:P


Voor degene die een hekel heeft aan alle mods. *D







Administrators en developer staan er al van het begin bij. Verzetten heel veel werk achter de schermen en dat mag absoluut gewaardeerd worden. :)
Overigens is Pierre de gevaarlijkste man. Kan met 1 druk op de knop alles wegvagen. Heeft hij trouwens ook al eens gedaan. Iedereen uitgelogd. Leverde heel wat pb's topics en mails op :+
 
Ik onthoud mij van stemming, omdat jullie allemaal een super bijdrage leveren!

Bij deze een bedankje aan alle modjes, admins en mensen die achter de schermen werken voor het draaiend houden van dit zeer informatieve, leuke en gezellige forum!

:} :} :}
:W
 
Laatst bewerkt:
Ik onthoud mij van stemming, omdat jullie allemaal een super bijdrage leveren!

Bij deze een bedankje aan alle modjes, admins en mensen die achter de schermen werken voor het draaiend houden van dit zeer informatieve, leuke en gezellige forum!

:} :} :}
:W
slijmbal gehalte is zo hoog dat ik onwel werd .... heel m'n MacOntbijt naar de kl**e
 
Terug
Bovenaan Onderaan