MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2018 VERKIEZING

MIJN STEM GAAT DIT JAAR NAAR:

  • Martell

    Stemmen: 24 12,2%
  • Bolski

    Stemmen: 12 6,1%
  • MeanBlueMan

    Stemmen: 52 26,4%
  • Deputy Duc

    Stemmen: 16 8,1%
  • MeanGreenGirl

    Stemmen: 15 7,6%
  • Pierre

    Stemmen: 5 2,5%
  • Duderuud

    Stemmen: 62 31,5%
  • Bananeman

    Stemmen: 11 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    197
Zou leuk zijn als ik in de top 3 kom! :)

mag ik nog een keer stemmen dan O-).

Ik ben er van overtuigd dat jij een van de zwaarst belaste denkers van de crew bent, met die software en zo, maar jouw werk is zò op de achtergrond dat men misschien wel eens vergeet hoe belangrijk het is...
 
De schil is wel wat bruin geworden.

Ja lijkt het wel op. Maar ik vraag het me oprecht af. Volgens mij heeft hij in het verleden verdomd veel gedaan voor MF. En was hij ook veel betrokken bij Motorshopper. Maar je ziet hem bijna niet meer. En Motorshopper heeft ook al lang geen prioriteit meer, zo lijkt het.
 
Duuderuud heeft het dit jaar wel enorm verdient. Ongetwijfeld niet allemaal alleen in zijn uppie gedaan, maar als admin van dit mooie nieuwe forum verdient Ruud een grote veer in zijn reet. :t:t:t:t:t

Ik moet ook eerlijk bekennen dat er in de afgelopen maanden weinig interactie \ deelname van de modjes is op het forum. Althans niet in de forums waar ik mee lees.

De ban van WillemvunGrumble is door vele waar ik mee klets ook niet in dank afgenomen waardoor de koploper mijn stem niet krijgt.

Duuderuud it is.
 
Duuderuud heeft het dit jaar wel enorm verdient. Ongetwijfeld niet allemaal alleen in zijn uppie gedaan, maar als admin van dit mooie nieuwe forum verdient Ruud een grote veer in zijn reet. :t:t:t:t:t

Ik moet ook eerlijk bekennen dat er in de afgelopen maanden weinig interactie \ deelname van de modjes is op het forum. Althans niet in de forums waar ik mee lees.

De ban van WillemvunGrumble is door vele waar ik mee klets ook niet in dank afgenomen waardoor de koploper mijn stem niet krijgt.

Duuderuud it is.

Nu je het zegt, Willem al even niet meer gezien. Toch geen definitieve ban? Heb blijkbaar wat gemist. En mbt die verkiezing: Heb eigenlijk alleen vorig jaar gestemd, en dat alleen omdat iemand het verzocht. Vind het niet zoveel zeggen. De Admins en de ontwikkelaars verdienen wat mij betreft net zoveel of misschien nog wel meer eer dan de moderators waar je regelmatig mee "spreekt". Velen beseffen niet wat er allemaal bij komt kijken om een forum draaiende te houden. Dus wat mij betreft hulde aan iedereen die mee werkt om dit forum draaiende te houden :}
 
Duuderuud heeft het dit jaar wel enorm verdient. Ongetwijfeld niet allemaal alleen in zijn uppie gedaan, maar als admin van dit mooie nieuwe forum verdient Ruud een grote veer in zijn reet. :t:t:t:t:t

Ik moet ook eerlijk bekennen dat er in de afgelopen maanden weinig interactie \ deelname van de modjes is op het forum. Althans niet in de forums waar ik mee lees.

De ban van WillemvunGrumble is door vele waar ik mee klets ook niet in dank afgenomen waardoor de koploper mijn stem niet krijgt.

Duuderuud it is.

Dat sommige mods wat minder aanwezig zijn heb ik ook gemerkt. Maar dat heb je wel eens, kom wel weer terug. Ik ben iig niet minder aanwezig ;)

Een ban word niet op het forum over gediscussieerd, mede omdat er vaak ook communicatie is geweest via mail / PM en het sowieso niet netjes is om over mensen te praten als ze er niet bij zijn.
Een permanente ban is overigs nooit een individuele beslissing van 1 mod, dat word altijd binnen de crew besproken en besloten en is dus een crewbeslissing.
 
Duuderuud heeft het dit jaar wel enorm verdient. Ongetwijfeld niet allemaal alleen in zijn uppie gedaan, maar als admin van dit mooie nieuwe forum verdient Ruud een grote veer in zijn reet. :t:t:t:t:t

Ik moet ook eerlijk bekennen dat er in de afgelopen maanden weinig interactie \ deelname van de modjes is op het forum. Althans niet in de forums waar ik mee lees.

De ban van WillemvunGrumble is door vele waar ik mee klets ook niet in dank afgenomen waardoor de koploper mijn stem niet krijgt.

Duuderuud it is.

Misschien zitten de modjes die niet (meer) aanwezig zijn nog wel op het oude forum :+
 
Het zal wel aan mij liggen,maar sinds het nieuwe MF ben ik ook niet meer zoveel aanwezig.:')
No offence overigens;),ik voel mezelf gewoon niet meer zo aangetrokken om door al die pagina's te bladeren.
 
Het zal wel aan mij liggen,maar sinds het nieuwe MF ben ik ook niet meer zoveel aanwezig.:')
No offence overigens;),ik voel mezelf gewoon niet meer zo aangetrokken om door al die pagina's te bladeren.

Klinkt als 1950 :+
 
Het zal wel aan mij liggen,maar sinds het nieuwe MF ben ik ook niet meer zoveel aanwezig.:')
No offence overigens;),ik voel mezelf gewoon niet meer zo aangetrokken om door al die pagina's te bladeren.

OK, dus het werkt... :+

Ik kon me ook wel vinden in de nieuwe topics na 100 paginas.

Verder is het bladeren niet meer geworden toch? Opzet is gewoon zoals het was in een nieuw jasje.
Het [ NIEUW ] mededelinkje boven de pagina's raakt natuurlijk kant noch wal want dat staat sinds het nieuwe forum bovebn ieder topic, topic gelezen markeren heeft geen nut met de enorme stortvloed aan postings...
 
ik vind het ook niet meer zo belangrijk na ruim 15 jaar:+

Maar voor technisch advies blijft MF:t
 
OK, dus het werkt... :+

Ik kon me ook wel vinden in de nieuwe topics na 100 paginas.

Verder is het bladeren niet meer geworden toch? Opzet is gewoon zoals het was in een nieuw jasje.
Het [ NIEUW ] mededelinkje boven de pagina's raakt natuurlijk kant noch wal want dat staat sinds het nieuwe forum bovebn ieder topic, topic gelezen markeren heeft geen nut met de enorme stortvloed aan postings...

Mwah, ik begrijp wel een beetje wat downsider bedoeld. Gaandeweg vind je je weg wel maar de overzichtelijkheid is er niet beter op geworden. Echter zijn daar genoeg topics over. Weet niet of het de bedoeling is die discussie hier weer te voeren.
 
Mwah, ik begrijp wel een beetje wat downsider bedoeld. Gaandeweg vind je je weg wel maar de overzichtelijkheid is er niet beter op geworden. Echter zijn daar genoeg topics over. Weet niet of het de bedoeling is die discussie hier weer te voeren.

Je hebt gelijk;)

Ik las je woord "aanwezig",dat deed mij reageren:)

Ontopic:t
 
Mijn stem is natuurlijk te koop, zoals elk jaar,
alleen is er nooit iemand die de prijs wil betalen...

Dus..
Als ik teruglees en er over nadenk: DudeRuud
Vanwege de geslaagde overgang naar nieuwe forumsoftware, en zo te zien met behoud van de history.
TopJob! Grote Duim daarvoor.
 
Pff.. stemmen... Moet dat?? Alweer??
Modereren als competitie, Ik krijg op voorhand keuzestress :X

;)
Kiezen geeft kiespijn.

Voor mij MeanBlueMan.
Waarom? Omdat hij zichtbaar op het forum is als moderator, waar nodig een topic een zetje in de goede richting geeft als we teveel offtopic gaan. Maar ook als gebruiker iedereen een goed advies mee wil geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan