MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2018 VERKIEZING

MIJN STEM GAAT DIT JAAR NAAR:

  • Martell

    Stemmen: 24 12,2%
  • Bolski

    Stemmen: 12 6,1%
  • MeanBlueMan

    Stemmen: 52 26,4%
  • Deputy Duc

    Stemmen: 16 8,1%
  • MeanGreenGirl

    Stemmen: 15 7,6%
  • Pierre

    Stemmen: 5 2,5%
  • Duderuud

    Stemmen: 62 31,5%
  • Bananeman

    Stemmen: 11 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    197
Ik heb me gisteren in de hel van 020 gewaagd. Komt er op de Damstraat iemand in een gele jas naast me rijden om te vertellen dat ik een hele grote brommer heb voor het fietspad. Babbeltje gemaakt en hij beloofde me dat ik voor 140 euro volgende keer weer op het fietspad mocht rijden. Ik denk niet dat ik dat er voor over heb.
Omdat Dep zijn (heel erg jonge) collega's zo netjes opgevoed heeft gaat mijn stem naar hem.

En mij zie je voorlopig niet meer in die kutstad.
 
Overigens, Halflive, ik heb nog een stapel Motorrevue liggen. Interesse?
 
reactie van ander topique:? maar weggehaald :+
 
Laatst bewerkt:
Baksteen <-> @MeanBlueMan

Gewoon omdat hij vriendelijk is, misschien wel te vriendelijk voor sommige gasten.:W

Als je bepaalde “bevoegdheden” hebt wordt er ook van je verwacht dat je daarmee op verantwoorde wijze mee om kunt gaan. Inzicht, empathie en voorstelling- en inlevingsvermogen zijn één van de karaktereigenschappen en (aangeleerde) vaardigheden die daar voor nodig zijn.
 
ik mis toch t duimpje naar beneden -O-:+

alstublieft.
thumb_down_2_small.png



Dat kan natuurlijk, maar ik meende echt wat ik zei over @MeanBlueMan
Ik kan er niets aan doen dat jij misschien een slechte ervaring hebt.;)
 
aangezien ik hier al enige tijd rondforum :+ , een stem voor Duderuud de grote M-F goeroe die toch aan de wieg heeft gestaan van deze vage site :P

vroeger kwamen we elkaar wel eens tegen op duistere M-F meetings :] .

hij zal er verkiezing hier niet mee winnen maar de waardering is er niet minder om *O*
 
Er zijn meerdere mods al weken, zo niet maanden niet op MF geweest. Geen belangstellling, druk met persoonlijke zaken, of minder nodig. Ik vind het hier nog steeds leuk hobby delen, maar er zijn wel significant minder topics als vroeger heb ik het idee. Terwijl motorrijden in de lift zit. Facebook misschien? Ik heb dat niet dus blijf hier. Ook minder ruzie en “ opstootjes” Dus mods om te reguleren lijkt ook minder nodig.
 
Ik heb op duderuud gestemd, de man op de achtergrond, die alles mogelijk maakt, mag ook wel eens in het zonnetje gezet worden.
 
Er zijn meerdere mods al weken, zo niet maanden niet op MF geweest. Geen belangstellling, druk met persoonlijke zaken, of minder nodig. Ik vind het hier nog steeds leuk hobby delen, maar er zijn wel significant minder topics als vroeger heb ik het idee. Terwijl motorrijden in de lift zit. Facebook misschien? Ik heb dat niet dus blijf hier. Ook minder ruzie en “ opstootjes” Dus mods om te reguleren lijkt ook minder nodig.

Minder opstootjes zeker maar er zijn gasten die het opstoken nog steeds goed beheersen, trieste mensen zijn dat.
 
Duderuud, hij heeft het verdiend:t

En waar is Bolski:?

Bolski?? WTF is, Bolski...?

nah hopelijk alles ok met Bolski.
ik verwacht na kerst een plotselinge verschijning,
met veel (uitlaat)lawaai,
en een eindsprint naar een goede, wellicht zelfs winnende, score...
 
Laatst bewerkt:
Er zijn meerdere mods al weken, zo niet maanden niet op MF geweest. Geen belangstellling, druk met persoonlijke zaken, of minder nodig. Ik vind het hier nog steeds leuk hobby delen, maar er zijn wel significant minder topics als vroeger heb ik het idee. Terwijl motorrijden in de lift zit. Facebook misschien? Ik heb dat niet dus blijf hier. Ook minder ruzie en “ opstootjes” Dus mods om te reguleren lijkt ook minder nodig.

FB.. mhwa. yaawn.
jongste dochter, altijd vinger aan de trend-pols, vind FB al oud. "we're now on Instagram. dad."

Veel motorrijder groepjes op FB leven kort, zomers, en verdwijnen dan weer.
de eventuele "moderator" of page-owner heeft vaak niet de staying-power. dat is bij een team als MF beter geregeld.
en op FB heb je geen subtopic-forums, geen goede in-depth discussies.

paar blijvertjes op FB+erbij:
TET-groep (lekke raggen?), veel updates, active groep (maar offroad niet mijn ding)
de MAG, beide met regelmatige en consistente updates (interesting, news wise).
ADV-rider leeft nog, blijft leuk.

HUBB leeft nog, doet heel af en toe wat op FB maar dat forum lijkt oud te worden met zijn lezers, wel jammer: daar gaat een generatie van rijders mee weg.
denk aan bv de Forwoods..

Lachertje op fb: "intnl brotherhood of adventure riders".

nb: als dit onbewust te veel reclame is voor de grote buurman of concurrenten, voel je vrij om hier in te editen. vind ik niet erg.
 
Laatst bewerkt:
Minder opstootjes zeker maar er zijn gasten die het opstoken nog steeds goed beheersen, trieste mensen zijn dat.

Soms is stoken gewoon nodig om reacties uit te lokken. Hiermee kan iedereen zijn mening geven. Het is wel zo dat men iedereen in zijn waarde moet laten en dat is een taak voor de mod's. En mijn mening is dat MBM dat zeer goed beheerst.
 
Beheersd is met een d


Think deep about that, het verhaal hierbij is namelijk 2 kantjes A4
 
FB.. mhwa. yaawn.
jongste dochter, altijd vinger aan de trend-pols, vind FB al oud. "we're now on Instagram. dad."

Veel motorrijder groepjes op FB leven kort, zomers, en verdwijnen dan weer.
de eventuele "moderator" of page-owner heeft vaak niet de staying-power. dat is bij een team als MF beter geregeld.
en op FB heb je geen subtopic-forums, geen goede in-depth discussies.

paar blijvertjes op FB+erbij:
TET-groep (lekke raggen?), veel updates, active groep (maar offroad niet mijn ding)
de MAG, beide met regelmatige en consistente updates (interesting, news wise).
ADV-rider leeft nog, blijft leuk.

HUBB leeft nog, doet heel af en toe wat op FB maar dat forum lijkt oud te worden met zijn lezers, wel jammer: daar gaat een generatie van rijders mee weg.
denk aan bv de Forwoods..

Lachertje op fb: "intnl brotherhood of adventure riders".

nb: als dit onbewust te veel reclame is voor de grote buurman of concurrenten, voel je vrij om hier in te editen. vind ik niet erg.

Ik volg dat allemaal nooit, maar als er hier dan zo'n filmpje als hierboven van de Forwoods geplaatst wordt: Prachtig man, wat een avonturen op 2 wielen :}:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan