MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2019 VERKIEZING (NOG ENKELE DAGEN OM TE KIEZEN)

mijn stem gaat dit jaar naar:

  • Martell

    Stemmen: 9 7,0%
  • MeanBlueMan

    Stemmen: 60 46,9%
  • Bolski

    Stemmen: 13 10,2%
  • Deputy Duc

    Stemmen: 19 14,8%
  • MeanGreenGirl

    Stemmen: 6 4,7%
  • Pierre

    Stemmen: 7 5,5%
  • Duderuud

    Stemmen: 8 6,3%
  • Bananenman

    Stemmen: 6 4,7%

  • Totaal aantal stemmers
    128
Ik maak er geen geheim van dat ik inderdaad op MBM stem, het waarom heb ik vorig jaar al uitgelegd, met name zijn aanwezigheid als gewoon, en dan is gewoon ook echt gewoon, gebruiker. Als ik al had moeten twijfelen had het tussen Martell en MBM geweest. Wat hoor je van de rest? Die zit waarschijnlijk in andere topics als dat ik zit...
MBM is de knapste.
Daarom treedt hij vaak op de voorgrond :t
 
Ik doe uit principe niet mee, een digitale stemming kan makkelijk en onopgemerkt gehackt worden door bandieten.
Als er een stemming met rood potlood komt doe ik natuurlijk wel mee.
 
Ik heb ooit hier op mf een foto gezien van MGG. Die was jaren terug een stukje knapper dan MBM. Of zou die foto gewoon van Google geplukt zijn? :?
Kan je zeggen dat MBM niks te klagen heeft
 
Ik heb ooit hier op mf een foto gezien van MGG. Die was jaren terug een stukje knapper dan MBM. Of zou die foto gewoon van Google geplukt zijn? :?
nee hoor ze is gewoon zo mooi, waren foto's op een Suzuki hahahahaha dat was wel grappig
 
*D

Ik heb werkelijk een vreselijke oud/nieuw gehad ( werkgerelateerd ) maar dit maakt toch weer wat goed.

Ik doe gewoon net alsof het helemaal door mijn kwaliteiten komt en niet door de afwezigheid van andere ( al dan niet voormalig ) crewleden ;)

Dank voor de eer :}
 
Ik heb ooit hier op mf een foto gezien van MGG. Die was jaren terug een stukje knapper dan MBM. Of zou die foto gewoon van Google geplukt zijn? :?

Ze is nog steeds stukken knapper dan ik :Y



is het groene meisje er dan nog wel? ik stem altijd op vrouwen ...........

Ze is d'r inlog kwijt. Geeft niets, meer tijd voor t huishouden :+



pssssst, mbm is Russisch :Y dus doe maar wel

M-F is geweldig, je leert hier zoveel over jezelf O-) :Y



Kan je zeggen dat MBM niks te klagen heeft

Nou... ik zou wel eens een half uurtje oog in oog met mijn planner op m'n werk willen praten ?




Gefeliciteerd MBM ;)

*D
 
*D

Ik heb werkelijk een vreselijke oud/nieuw gehad ( werkgerelateerd ) maar dit maakt toch weer wat goed.

Ik doe gewoon net alsof het helemaal door mijn kwaliteiten komt en niet door de afwezigheid van andere ( al dan niet voormalig ) crewleden ;)

Dank voor de eer :}

ondanks dat het goedste andwoort 2 is tog gefeliecieteertd .
 
Terug
Bovenaan Onderaan