MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2021 VERKIEZING

Wie wordt MODJE/ADMIN 2021

  • Deputy-Duc

    Stemmen: 16 8,2%
  • Duderuud

    Stemmen: 38 19,6%
  • Martell

    Stemmen: 14 7,2%
  • MeanBlueMan

    Stemmen: 86 44,3%
  • RoyalClub

    Stemmen: 13 6,7%
  • MF-Crew

    Stemmen: 27 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    194
  • Opiniepeiling gesloten .

Raymond W

Vetertje
Donateur
23 okt 2006
17.896
9.566
Mijdrecht
Het jaar 2021 is over 3 weken ten einde en zoals gebruikelijk zijn er in december weer tal van verkiezingen.
MF kan daar natuurlijk niet in achterblijven en zodoende is er ook het modje/admin van het jaar verkiezingen.

Wie is het populairste hier op motor-forum :?
Kies nu voor degene waar je heb meeste mee voor hebt, of voor de strengste maar meest gerechtvaardigd ;)
De winnaar krijgt een jaar lang de gelegenheid om topics met extra slotjes of persoontjes van bannetjes te voorzien.
En de winnaar mag natuurlijk een jaar lang de titel *O*mod/admin van het jaar 2021*O*aan zijn/haar onderschrift toevoegen. :X

Vul de poll in, en schop je favoriet naar de top ;)

Iedereen kan stemmen tot 31 december 2021 23.59 uur,
op 1 januari 2022 is het dus duidelijk wie ons favoriete kroepoekje is :9

Kan je geen keuze maken en/of wil je toch laten weten dat MF het goed voor elkaar heeft?
Dan heb je ook nog de keuze om op de donatieknop te rammen zodat we met zijn alle MF up-to-date kunnen houden.

Winnaar van de vorige 15 jaren:
Modje 2020 MeanBlueMan
Modje 2019 MeanBlueMan
Modje 2018 Duderuud
Modje 2017 Deputy Duc
Modje 2016 Bolski
Modje 2015 Martell
Modje 2014 Bolski
Modje 2013 Bolski
Modje 2012 Bolski
Modje 2011 Meangreengirl
Modje 2010 Meangreengirl
Modje 2009 Bolski
Modje 2008 Baksteen
Modje 2007 Baksteen
Modje 2006 Baksteen
Modje 2005 Baksteen


Natuurlijk mag je ook anoniem je stem uitbrengen.
hoe doe je dit.....
je kijkt links en rechts, je kijkt achterom....
staat hier niemand vul dan snel de poll in,
en helaas kan je maar 1 keer stemmen. })

Succes
 
En de gene die het minst aanwezig is geweest krijgt weer de meeste stemmen hoor... :+



Dat ene maandje afwezigheid kon ik echt niets aan doen.... wees maar blij dat ik toen niet op M-F kon, waren knap zwarte gedachten die ik toen had......maar tegenwoordig ben ik toch echt weer meer aanwezig dan menigeen grappig vind O-) :+
 
+1 hoor @Stefan666. Hoe dankbaar ik ook ben dat @MeanBlueMan nog onder ons is en hoe mooi ik het vind om te zien wat een saamhorigheid het hier op M-F naar boven brengt, denk ik dat @Duderuud ook wel een virtueel schouderklopje verdient voor al het harde werk achter de schermen. Zoals zijn te prijzen beslissing om advertenties achter wegen te laten (wordt allen donateur!) En de vele minder zichtbare verbeteringen.

Eigenlijk vind ik gewoon dat heel team MF een schouderklopje verdient, en de fijne mensen die MF tot zo'n leuke plek maken. Applausje voor jezelf!

Ik sluit overigens niet uit dat ik na zo'n gevoelige post voortaan ook automatisch wordt doorgelinkt naar de website van Libelle, maar dat is dan maar zo.
 
Hier ook op @MeanBlueMan gestemd, omdat ie er toch weer is, na z'n ongeluk. Ik denk dat geen van ons zoiets zou overleven.. En om de wijze hoe ie in het betreffende topic zichzelf heeft laten zien als mens, hoe ie met zijn revalidatie enzo om gaat.
Dat toont karakter, en dat waardeer ik. Niet dat andere mod's minder zijn echter. Want eigenlijk waardeer ik de hele crew, om dit zooitje motorliefhebbers in het gareel te houden, en dit forum te houden zoals het is. 👍
 
The Big Lebowski GIF by PeacockTV

for president!
 
MF-crew gestemd, in feite allemaal 1 stem erbij dus.
Dat het forum nog lang mag bestaan, wat me eraan herinnert om te doneren.
Alleen mag de vermelding onder mijn naam worden weggelaten, is dat in deze software ook nog te regelen.
 
Ik heb op Royal-club gestemd, de kenners weten wel waarom en @MeanBlueMan weet wel op wie ik wel gestemd heb...

En niks negatiefs over RC, je zal het maar op je bord krijgen om techniek te zuiveren onder rood, respect maar ook een reden dat ik in tech niet meer thuishoor,
 
Duderuud. Geen Dude, geen forum. Royalclub als goede 2e , met de stijprijs voor dit jaar. Voor MBM is er het topic van het jaar, omdat wat hem overkomen is meer over de mens gaat dan over zijn modwerk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan