MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2021 VERKIEZING

Wie wordt MODJE/ADMIN 2021

  • Deputy-Duc

    Stemmen: 16 8,2%
  • Duderuud

    Stemmen: 38 19,6%
  • Martell

    Stemmen: 14 7,2%
  • MeanBlueMan

    Stemmen: 86 44,3%
  • RoyalClub

    Stemmen: 13 6,7%
  • MF-Crew

    Stemmen: 27 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    194
  • Opiniepeiling gesloten .
.... als er een verkiezing meest kut-opmerking van het jaar zou zijn, zou je bij deze mijn stem gekregen. |(

Via PM besproken, is door Speedking2.0 anders bedoeld dan de manier waarop ik m las.
Hij zei het, ik dacht 't. O-)

Bestond er niet ooit zo'n topic, quote van het jaar...

Daarnaast is de lijst met moderators wel wat ingeslonken met de jaren.
Van enkelen heb ik dat wel meegekregen maar Bananenman :?
 
Ik kies voor geen enkele Mod vh jaar!

Al vaker ingrepen gezien dat je denkt: Loop niet te zeiken man!!
Soms wordt gewoon de waarheid geschreven, maar dan volgt er ineens een Mod Break
Niet iedereen kijkt door een 'rode bril'. Het is hier niet de site van links NL!!
 
Ik kies voor geen enkele Mod vh jaar!

Al vaker ingrepen gezien dat je denkt: Loop niet te zeiken man!!
Soms wordt gewoon de een waarheid geschreven, maar dan volgt er ineens een Mod Break
Niet iedereen kijkt door een 'rode bril'. Het is hier niet de site van links NL!!
Ik heb de vrijheid genomen een correctie aan te brengen, wat uiteraard maar mijn mening is. :)

[modbreak MBM]"een waarheid" ?? Gelieve uitsluitend uit te gaan van mijn waarheid, op straffe van 6 maanden forum-siberie [/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoewel ik de hele crew waardeer om alle tijd die ze in dit forum steken en juist vanwege het niet-alleen-mod- maar - ook- gewoon- deelnemer zijn (Heel prettig dat dat soms gewoon door elkaar loopt!), en ik dus eigenlijk misschien op de Crew had moeten stemmen, gaat mijn stem toch naar The Dep.

Die kan na één paniekerig gesprek van mijn kant en alle rust van de zijne, echt nóóit meer stuk.

Held onder de Helden, zoiets ....

(En foute humor, ook altijd plus een heleboel)

Edit: MBM krijgt mijn stem voor Bikkel van het Jaar🏆
 
Laatst bewerkt:
Ik kies voor geen enkele Mod vh jaar!

Al vaker ingrepen gezien dat je denkt: Loop niet te zeiken man!!
Soms wordt gewoon de waarheid geschreven, maar dan volgt er ineens een Mod Break
Niet iedereen kijkt door een 'rode bril'. Het is hier niet de site van links NL!!

Soms zijn er reply van gebruikers die mij echt even van m'n stuk brengen....dat ik mijzelf echt afvraag " doe ik het wel goed" en waar gaat dit mij brengen in het leven ?
Spontaan totale zelfreflectie, die als een deken over mij heen daalt, warm maar wat drukt die verantwoordelijkheid op m'n schouders!! En daar ben ik mij van bewust.
Kokervisie is gevaarlijk, tegensprekers belangrijk en waardevol. De democratie dient bewaakt te worden !!

Bovenstaande is overigens niet zo'n reply. Mijn enige antwoord daarop zou zijn: Veel plezier op M-F :]
 
:^ met de twee voorgaande posts en los daarvan is het denk ik ook belangrijk om je te realiseren dat het absoluut onmogelijk is om het in de rol van Moderator iedereen naar de zin te maken. Hoe hard je (of welk lid van de crew) dat ook probeert. En ja, ik realiseer me dat ik/we nu best een beetje off-topic aan het raken zijn, dus de rest van mijn ideeën op dit vlak zal ik jullie besparen ;)
 
:^ met de twee voorgaande posts en los daarvan is het denk ik ook belangrijk om je te realiseren dat het absoluut onmogelijk is om het in de rol van Moderator iedereen naar de zin te maken. Hoe hard je (of welk lid van de crew) dat ook probeert. En ja, ik realiseer me dat ik/we nu best een beetje off-topic aan het raken zijn, dus de rest van mijn ideeën op dit vlak zal ik jullie besparen ;)
En dan te bedenken dat MBM hier in z'n werk ook al continu mee te maken zal krijgen. Je moet er zijn voor iedereen, maar voor een bepaalde groep doe je het nooit goed. Van die types die al filmend en schreeuwend het werk van agenten en andere hulpverleners schier onmogelijk staan te maken. -O-
 
Ik heb de vrijheid genomen een correctie aan te brengen, wat uiteraard maar mijn mening is. :)

[modbreak MBM]"een waarheid" ?? Gelieve uitsluitend uit te gaan van mijn waarheid, op straffe van 6 maanden forum-siberie [/modbreak]
Mijn uiterst nederige excuses, ik zal het nooit meer doen.









:+
 
En dan te bedenken dat MBM hier in z'n werk ook al continu mee te maken zal krijgen. Je moet er zijn voor iedereen, maar voor een bepaalde groep doe je het nooit goed. Van die types die al filmend en schreeuwend het werk van agenten en andere hulpverleners schier onmogelijk staan te maken. -O-

Maar dat geld voor Dep ook :)

En ik doe het werk, daar en hier, voor degene die er wel blij mee zijn, dat betekend voor mij veel meer dan t gezeur.


Politiek antwoord ? Nee, absoluut niet, 100% gemeend.
 
Op @Deputy Duc gestemd, Zover ik hem nu heb meegemaakt een eerlijk en humoristisch persoon welke een goede discussie niet schuwt en het vermogen heeft om snel orde op zaken te stellen zonder onderscheid te maken of verwarring te veroorzaken.


kleine edit: had ook @MeanBlueMan kunnen zijn om persoonlijke reden dat ik toch nog van hem mocht blijven ondanks dat ik me als een eikel had gedragen ( pun intended).
 
Laatst bewerkt:
tja latige dit, maar als ik dan toch een favoriet kroepoekje moet selecteren, dan maar degene waar van we allemaal nog steeds de almachtige heer op de bloten knien bedanken dat hij niet echt in een kroepoekje veranderd is.....

Met andere woorden, Baksteen je hebt mijn stem. :+
 
Ik moet ook nog stemmen, ik denk laat ik eens modern doen:
Diversiteit? Inclusief? Welke mod loopt er in een jurk? vragen vragen :+ :+

En @MeanGreenGirl heeft nog wel mod status maar die staat er dan weer niet tussen. Ze doet dan echt wel uitstekend werk achter de schermen voor MF :Y

Dat wordt weer kiezen uit een stelletje oude mannen }) (nee, je bent niet zo jong als je je voelt ;) )
 
Het jaar 2021 is over 3 weken ten einde en zoals gebruikelijk zijn er in december weer tal van verkiezingen.
MF kan daar natuurlijk niet in achterblijven en zodoende is er ook het modje/admin van het jaar verkiezingen.

Wie is het populairste hier op motor-forum :?
Kies nu voor degene waar je heb meeste mee voor hebt, of voor de strengste maar meest gerechtvaardigd ;)
De winnaar krijgt een jaar lang de gelegenheid om topics met extra slotjes of persoontjes van bannetjes te voorzien.
En de winnaar mag natuurlijk een jaar lang de titel *O*mod/admin van het jaar 2021*O*aan zijn/haar onderschrift toevoegen. :X

Vul de poll in, en schop je favoriet naar de top ;)

Iedereen kan stemmen tot 31 december 2021 23.59 uur,
op 1 januari 2022 is het dus duidelijk wie ons favoriete kroepoekje is :9

Kan je geen keuze maken en/of wil je toch laten weten dat MF het goed voor elkaar heeft?
Dan heb je ook nog de keuze om op de donatieknop te rammen zodat we met zijn alle MF up-to-date kunnen houden.

Winnaar van de vorige 15 jaren:
Modje 2020 MeanBlueMan
Modje 2019 MeanBlueMan
Modje 2018 Duderuud
Modje 2017 Deputy Duc
Modje 2016 Bolski
Modje 2015 Martell
Modje 2014 Bolski
Modje 2013 Bolski
Modje 2012 Bolski
Modje 2011 Meangreengirl
Modje 2010 Meangreengirl
Modje 2009 Bolski
Modje 2008 Baksteen
Modje 2007 Baksteen
Modje 2006 Baksteen
Modje 2005 Baksteen


Natuurlijk mag je ook anoniem je stem uitbrengen.
hoe doe je dit.....
je kijkt links en rechts, je kijkt achterom....
staat hier niemand vul dan snel de poll in,
en helaas kan je maar 1 keer stemmen. })

Succes
Raymond, bedankt om het vorig jaar en dit jaar over te nemen.
Je doet het goed...... officieel geef ik de fakkel over aan jou, en ben jij de enigste die het recht heeft om dit topic op te starten,
elk jaar in december :+

toi toi toi

Sheldon
 
Terug
Bovenaan Onderaan