MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2022 VERKIEZING

Wie wordt MODJE 2022

  • 1 MeanblueMan

    Stemmen: 69 54,3%
  • 2 Vroembert

    Stemmen: 8 6,3%
  • 3 Martell

    Stemmen: 6 4,7%
  • 4 Deputy-Duc

    Stemmen: 28 22,0%
  • 5 RoyalClub

    Stemmen: 8 6,3%
  • 6 Duderuud

    Stemmen: 8 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    127
  • Opiniepeiling gesloten .

Raymond W

Vetertje
Donateur
23 okt 2006
17.899
9.566
Mijdrecht
2022 zit er bijna op en voor onze MF-modjes breken de spannendste dagen van het jaar weer aan.
Wie is jouw favo Modje?
Of ga je voor een modje die iets minder in het daglicht staat maar juist op de achtergrond onmisbaar werk verzet?

2022 is een speciaal jaar voor de "modje verkiezingen" want er heeft een wisseling plaats gevonden.
MeanBlueman heeft na 3 maanden de modsleutel overgedragen aan Vroembert
Voor de verkiezing commissie moesten er dus besluiten genomen worden.
Want gaan we de stemmen naar rato berekenen of houden we het simpel en is een stem een stem?
Unaniem heb ik besloten dat we het simpel houden en is een stem een stem.

Natuurlijk mag je ook anoniem je stem uitbrengen.
hoe doe je dit.....
je kijkt links en rechts, je kijkt achterom....
staat hier niemand vul dan snel de poll in,
en helaas kan je maar 1 keer stemmen.

Kan je geen keuze maken en/of wil je toch laten weten dat MF het goed voor elkaar heeft?
Dan heb je ook nog de keuze om op de donatieknop te rammen zodat we met zijn alle MF up-to-date kunnen houden.

Winnaar van de vorige 17 jaren:

Modje 2021 MeanBlueMan
Modje 2020 MeanBlueMan
Modje 2019 MeanBlueMan
Modje 2018 Duderuud
Modje 2017 Deputy Duc
Modje 2016 Bolski
Modje 2015 Martell
Modje 2014 Bolski
Modje 2013 Bolski
Modje 2012 Bolski
Modje 2011 Meangreengirl
Modje 2010 Meangreengirl
Modje 2009 Bolski
Modje 2008 Baksteen
Modje 2007 Baksteen
Modje 2006 Baksteen
Modje 2005 Baksteen

Nog een extra spelregel voor dit topic:
Negatieve uitlatingen zijn verboden en worden met een topicban bestraft.
 
Wou een hele reeks negatieve uitlatingen gaan opschrijven}),maar dat mag weer niet:X:+,dus dan maar weer gewoon 1 er tussenuit pikken,en
dat kan er als fellow 2 taktliefhebber maar 1 zijn en dat is de Dep, dus 1x voor de Dep*O*
 
D22E342A-1193-4C10-B3F5-D71C61FDE7C2.jpeg
 
Een no-brainer. Niet alleen omdat MBM een kudt ongeluk en dito tijd mee gemaakt heeft, nog mee maakt en tevens ook geen Modje meer is. Nog steeds mis ik op bepaalde momenten in bepaalde topics een modje die optreedt zoals een modje zou moeten optreden. MBM kon dat als geen ander. Vandaar voor mij heel duidelijk MBM.
 
Ik heb veel respect voor de crew die dit zooitje ongeregeld weet in bedwang te houden.
Dat is niet echt makkelijk. Mijn stem is echter naar MBM gegaan dit keer. Omdat ie gewoon zijn eigen dingen, en ongemakken met ons deelt. Hij laat gewoon zichzelf zien als mens.
Dat zijn we allemaal, maar om je dingen, en ongemakken te tonen, en dat te laten zien, doen er maar weinig. Hij doet dat wel.
Dat is niet zo makkelijk hoor, als Mod heb je, denkelijk wel wat overwicht. Tenminste, dat denkt men dan. Maar, zo werkt het echt niet. Je kunt beter mens zijn, oke als er dingen zijn treed je op.
Het tonen van jezelf, als mens, je dingetjes qua revalidatie, alle ongemakken, dat laat je zien wie je bent. Vandaar dat mijn stem, dit jaar weer, naar MBM gaat.
En ik weet ook wel, dat MBM hier wat over te zeggen zou hebben hoor. Maar mijn stem komt uit het hart.
Geen gedoe met mods of zo, het is mijn stem. En daar doe je het maar mee.

Z650 B1 '77, Z650 B2 '78, ZRX 1100 R '98.
 
Omdat ik (buiten dat ik zijn topic gelezen heb met veel respect voor de persoon) geen band met MBM heb, geef ik een stem naar een nog actieve Mod.
Het waren 2 namen die bij mij herkenbaar naar boven kwamen en dat waren Martell en Vroembert.
Ik geef de mijne aan Vroembert. Gewoon omdat het kan.
Een vorm van waardering als opsteker en dank voor het vele ondankbare werk wat ze verrichten in de eigen kostbare tijd.

Thanks.
 
Ik heb veel respect voor de crew die dit zooitje ongeregeld weet in bedwang te houden.
Dat is niet echt makkelijk. Mijn stem is echter naar MBM gegaan dit keer. Omdat ie gewoon zijn eigen dingen, en ongemakken met ons deelt. Hij laat gewoon zichzelf zien als mens.
Dat zijn we allemaal, maar om je dingen, en ongemakken te tonen, en dat te laten zien, doen er maar weinig. Hij doet dat wel.
Dat is niet zo makkelijk hoor, als Mod heb je, denkelijk wel wat overwicht. Tenminste, dat denkt men dan. Maar, zo werkt het echt niet. Je kunt beter mens zijn, oke als er dingen zijn treed je op.
Het tonen van jezelf, als mens, je dingetjes qua revalidatie, alle ongemakken, dat laat je zien wie je bent. Vandaar dat mijn stem, dit jaar weer, naar MBM gaat.
En ik weet ook wel, dat MBM hier wat over te zeggen zou hebben hoor. Maar mijn stem komt uit het hart.
Geen gedoe met mods of zo, het is mijn stem. En daar doe je het maar mee.

Mens zijn.....dat is uiteindelijk de ultieme samenvatting inderdaad.

Ik hoop en verwacht, dat er enkele stemmen zullen zijn om mijn ongevalstopic, maar hoop nog veel meer dat de meerderheid gewoon zal zijn om wie ik ben, en als Moderator was..

2022 was uiteraard niet mijn beste jaar, mede doordat ik na zo'n lange tijd coma en NAH mijzelf weer moest zien terug te vinden / herontdekken.
De reactie van het management daarop heeft tot mij directe eigen aftreden als mod geleid, helaas.
De manier waarop de gebruikers erop reageerden was dan wel hartverwarmend en hebben mij ook daadwerkelijk enorm geholpen in dat traject.

Dat ik nu alsnog voor de 8ste keer mod van het jaar lijk te gaan worden is overweldigend en betekend veel voor mij.
Als mens en dat is inderdaad waar het om gaat als Mod, mens zijn en menselijk reageren ipv als een robot automatisch wegpoetsen en bannen. Dat heeft niets met modereren te maken, dat kan een robot ook. En dan zelfs nog veel objectiever ook !!

Modereren is investeren in gebruikers, net als Mod zijn gebruikers ook mensen.
Als je dat niet blijft zien dan word het modereren niets.

Maar binnen de huidige Crew zijn er mensen die dat als Mod zijnde ook kunnen. Helaas niet allemaal, maar toch.
Ik hoop dat zij dat nog even vol kunnen houden, zolang dat lukt hebben we hier het beste moderator team van internet.

Godverpiellekus, wat ga ik trots zijn als ik inderdaad alsnog weer een jaar Mod van het Jaar mag gaan worden 8-)_O-:}
 
Voor mij een no bainer: MBM, maar ik vind Dep ook een geweldige mod en Vroembert doet het ook heel goed, Maar MBM omdat hij afgelopen jaar heeft laten zien dat hij een geweldig fijn mens is en het verdient om nog een keer te winnen, want hij heeft ontzettend veel moeten verliezen.
 
Geen idee eigenlijk !! :? Heb me zo'n 18 jaar geleden hier geregistreerd en me nooit bezig gehouden met modjes. :z
Ach, dan zal ik wel nooit een 'aanvaring' met een van hun hebben gehad, ander zouden die namen me wel wat zeggen. _O-
 
Mens zijn.....dat is uiteindelijk de ultieme samenvatting inderdaad.

Ik hoop en verwacht, dat er enkele stemmen zullen zijn om mijn ongevalstopic, maar hoop nog veel meer dat de meerderheid gewoon zal zijn om wie ik ben, en als Moderator was..

2022 was uiteraard niet mijn beste jaar, mede doordat ik na zo'n lange tijd coma en NAH mijzelf weer moest zien terug te vinden / herontdekken.
De reactie van het management daarop heeft tot mij directe eigen aftreden als mod geleid, helaas.
De manier waarop de gebruikers erop reageerden was dan wel hartverwarmend en hebben mij ook daadwerkelijk enorm geholpen in dat traject.

Dat ik nu alsnog voor de 8ste keer mod van het jaar lijk te gaan worden is overweldigend en betekend veel voor mij.
Als mens en dat is inderdaad waar het om gaat als Mod, mens zijn en menselijk reageren ipv als een robot automatisch wegpoetsen en bannen. Dat heeft niets met modereren te maken, dat kan een robot ook. En dan zelfs nog veel objectiever ook !!

Modereren is investeren in gebruikers, net als Mod zijn gebruikers ook mensen.
Als je dat niet blijft zien dan word het modereren niets.

Maar binnen de huidige Crew zijn er mensen die dat als Mod zijnde ook kunnen. Helaas niet allemaal, maar toch.
Ik hoop dat zij dat nog even vol kunnen houden, zolang dat lukt hebben we hier het beste moderator team van internet.

Godverpiellekus, wat ga ik trots zijn als ik inderdaad alsnog weer een jaar Mod van het Jaar mag gaan worden 8-)_O-:}
Als ge maar nie neffe oew skoen goat loape :P En ik was er niet bij maar het management is een IT’er he? Die zijn nagenoeg allemaal 10 % autistisch. En ik kan het weten ;):+
 
Niets ten nadele van MBM, maar ik heb op een actieve mod gestemd. Gewoon omdat ik denk dat dat zo moet. Als MBM nog een actieve mod was zou mijn stem naar hem gaan. 👍
 
Mens zijn.....dat is uiteindelijk de ultieme samenvatting inderdaad.

Ik hoop en verwacht, dat er enkele stemmen zullen zijn om mijn ongevalstopic, maar hoop nog veel meer dat de meerderheid gewoon zal zijn om wie ik ben, en als Moderator was..

2022 was uiteraard niet mijn beste jaar, mede doordat ik na zo'n lange tijd coma en NAH mijzelf weer moest zien terug te vinden / herontdekken.
De reactie van het management daarop heeft tot mij directe eigen aftreden als mod geleid, helaas.
De manier waarop de gebruikers erop reageerden was dan wel hartverwarmend en hebben mij ook daadwerkelijk enorm geholpen in dat traject.

Dat ik nu alsnog voor de 8ste keer mod van het jaar lijk te gaan worden is overweldigend en betekend veel voor mij.
Als mens en dat is inderdaad waar het om gaat als Mod, mens zijn en menselijk reageren ipv als een robot automatisch wegpoetsen en bannen. Dat heeft niets met modereren te maken, dat kan een robot ook. En dan zelfs nog veel objectiever ook !!

Modereren is investeren in gebruikers, net als Mod zijn gebruikers ook mensen.
Als je dat niet blijft zien dan word het modereren niets.

Maar binnen de huidige Crew zijn er mensen die dat als Mod zijnde ook kunnen. Helaas niet allemaal, maar toch.
Ik hoop dat zij dat nog even vol kunnen houden, zolang dat lukt hebben we hier het beste moderator team van internet.

Godverpiellekus, wat ga ik trots zijn als ik inderdaad alsnog weer een jaar Mod van het Jaar mag gaan worden 8-)_O-:}

Ik ben een vrij nieuw forumlid, lees veel topics, ook de wat oudere. Ik heb persoonlijk nog niet heel veel met de moderators te maken gehad, maar wel kunnen zien hoe ze met anderen omgaan.
Modereren is een kunst. Althans, goed modereren. Je bent continue aan het laveren tussen de regels en de gebruikers. Soms is gedrag van gebruikers echt op het randje. En platte tekst is vaak ook voor meerdere uitleg vatbaar. Voeg daarbij dat elke gebruiker anders is qua taalvaardigheid en incasseringsvermogen.
Het mag duidelijk zijn dat het geen easy job is.

Daarom voor alle moderators petje af!

Toch kan ik maar 1 stem uitbrengen, en zonder iemand tekort te willen doen, deze reactie van MBM laat gewoon zien dat hij het snapt.
Dus nog een stem voor MBM erbij
 
Mijn stem is naar Dep gegaan.
Niets ten nadele van de andere mods, maar ik vind hem scherp zonder een zeikerd te zijn, hij durft zijn persoonlijke mening ook niet onder stoelen of banken te schuiven, maar blijft wel objectief.


Wat betreft MBM, die moet een oeuvre award krijgen.😊
 
Ik heb eigenlijk nooit een Modje nodig, dus ik wist niet dat er maar 6 Mods zijn om dit zooitje ongeregeld
(maar wel een heel gezellige zooitje ongeregeld) in bedwang te houden.
Wel gestemd, maar puur op gevoel.
Voor de overige 5 Mods....ook een dikke pluim dat je niet schuimbekkend bij de psychiater zit...hulde :t🍻
 
Vandaag is de laatste dag om je favo modje hoger op de ranglijst te zetten.

118 stemmen is wel een beetje aan de lage kant, dat kunnen er veeeeeeel meer worden.
 
Vandaag is de laatste dag om je favo modje hoger op de ranglijst te zetten.

118 stemmen is wel een beetje aan de lage kant, dat kunnen er veeeeeeel meer worden.
Wellicht onthouden meerderen zich, net als ik, van stemmen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan