MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2022 VERKIEZING

Wie wordt MODJE 2022

  • 1 MeanblueMan

    Stemmen: 69 54,3%
  • 2 Vroembert

    Stemmen: 8 6,3%
  • 3 Martell

    Stemmen: 6 4,7%
  • 4 Deputy-Duc

    Stemmen: 28 22,0%
  • 5 RoyalClub

    Stemmen: 8 6,3%
  • 6 Duderuud

    Stemmen: 8 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    127
  • Opiniepeiling gesloten .
Niets ten nadele van MBM, maar ik heb op een actieve mod gestemd. Gewoon omdat ik denk dat dat zo moet. Als MBM nog een actieve mod was zou mijn stem naar hem gaan. 👍
Het gaat over de Mod van 2022. In de eerste 3 maand 2022 was ik actief als mod.

Het zou belachelijk zijn om mee te doen met een verkiezing als je in dat jaar niet actief zou zijn geweest.
 
Het gaat over de Mod van 2022. In de eerste 3 maand 2022 was ik actief als mod.

Het zou belachelijk zijn om mee te doen met een verkiezing als je in dat jaar niet actief zou zijn geweest.
Klopt als een bus, maar de laatste 9 maanden dus niet. Nogmaals niets ten nadele van jouw. Wat je deed (doet), doe je wel goed.
 
Gefeliciteerd MBM. Een mooie afsluiter van je mod-loopbaan.

:Y

Verkozen te worden in het jaar waarin je afscheid hebt genomen in het eerste kwartaal van het jaar....dus 3/4 van het jaar geen Mod meer bent geweest is natuurlijk het mooiste compliment naar mijn manier van modden die ik me zou kunnen wensen !!

En hoe is dat in strijd met wat ik altijd al die andere jaren heb geroepen, dat degene die het meest on-line is in veel gevallen automatisch verkozen zal worden. ;)

Dank. Deze uitslag heeft mij diep geroerd :)
 
Maakte de opmerking tegen de verkeerde .. my bad ..

:+
 
Overigens zou ik het helemaal niet erg vinden als MBM terugkomt op zijn besluit en als hij wat lekkerder in zijn vel zit en zijn gezondheid gaat de goede kant op, dan zie ik hem graag terugkomen als mod.

Ik zit ongehoord goed in mijn vel :) Gezondheid gaat nog steeds langzaam maar zeker beter.

Duderuud heeft m'n mailadres en weet m'n PM naam :)
( Mod word je voor gevraagd, jezelf aanbieden werkt niet ;) )
 
Ik zit ongehoord goed in mijn vel :) Gezondheid gaat nog steeds langzaam maar zeker beter.

Duderuud heeft m'n mailadres en weet m'n PM naam :)
( Mod word je voor gevraagd, jezelf aanbieden werkt niet ;) )
Goed en mooi om te lezen dat het goed met je gaat. En met die laatste zin heb je helemaal gelijk.
 
Overigens zou ik het helemaal niet erg vinden als MBM terugkomt op zijn besluit en als hij wat lekkerder in zijn vel zit en zijn gezondheid gaat de goede kant op, dan zie ik hem graag terugkomen als mod.
Eensch
 
Geen idee, maar ik denk niet omdat hij de minste stemmen heeft.
Hmmm :+

Nee, na zoveel jaar is het enthousiasme minder. Bij mij dan :)

En dat is niet erg, ik wilde irritatie voor zijn.

Het is en blijft vrijwilligers werk door users.

Dus super dat er nieuwe gevonden zijn.
En super dat mbm toch gewaardeerd is en blijft, mede door deze uitslag :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan