modjes: fix jullie ad even ;)

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
de macromoto ad loopt een beetje te kutten volgens mij....

full
 
de macromoto ad loopt een beetje te kutten volgens mij....

(Afbeelding)
Nietus, zal wel aan jou liggen :P


Zo, nu heb ik iig de eerste reactie geplaatst al heb je d'r geen fuck aan...denk nietdat er nog andere mods in dienst wakker zijn en ik heb de kennis voor dat soort dingen niet, dus....learn to live with it.....tot er weer een modje met kennis van zaken on-line komt ;)
 
Nietus, zal wel aan jou liggen :P


Zo, nu heb ik iig de eerste reactie geplaatst al heb je d'r geen fuck aan...denk nietdat er nog andere mods in dienst wakker zijn en ik heb de kennis voor dat soort dingen niet, dus....learn to live with it.....tot er weer een modje met kennis van zaken on-line komt ;)


fijn zo´n mod B|

sorry, maar je bent zo´n beetje de enige online hier, moet toch tegen iemand aan zeiken.. :X verveel me dood man B|
 
Blijft dat ding in beeld staan dan, is hij niet weg te zetten :? :?
En hoe heeft ie zich geopenbaard ???

Elke keer als ik refresh komt hij in beeld en moet ik cancel doen B|

Tenzij je me een username en password geeft, dan ben ik erook vanaf O-)
 
Baksteen: ze hebben die banner gewoon per ongeluk achter het passwoord van de ftp site voor de ads gezet...beginnersfoutje })

Gewoon annuleren zou hem moeten laten verdwijnen...je krijgt dan wel de advertentie niet te zien...
 
Zo, dat is opgelost. :)

We zijn wat DNS instellingen aan het wijzigen en de ads server had geen eigen record, dus werd die vrolijk doorverwezen naar een andere server. B|
 
Baksteen: ze hebben die banner gewoon per ongeluk achter het passwoord van de ftp site voor de ads gezet...beginnersfoutje })

Gewoon annuleren zou hem moeten laten verdwijnen...je krijgt dan wel de advertentie niet te zien...
Alsof jij nu weet waarover je praat, zeker eem admin of sysdinges op de MSN }) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan