Moe van sommige mensen hiero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukic

MF veteraan
22 sep 2002
2.032
0
Den Haag
Ik wordt een beetje moe van sommige mensen hiero. Er is soms zo'n gezeur. Wanneer ik iets op een bepaalde manier zie dan zeg ik het zo. Maar als het iets is wat sommige mensen niet willen horen dan worden ze boos. Ik kom het ook steeds meer tegen dat men oude koeien uit de sloot gaat halen. Voorbeeld: ik zeg iets in een topic en wordt dan in een reply voorzien met citaten uit mijn posts van twee weken oud. Dat is echt heel zwak. Nog zoiets, zogenaamd iemand zijn kunde of wijsheid aflezen aan de typfouten die hij maakt. God o god, wat kinderachtig. Vanaf nu roep ik iedereen op ieder ander te respecteren en als je het niet met iemand eens bent zijn mening voor onwaar aan te tonen in plaats van hem of haar belachelijk proberen te maken.

Ik doel met namen op de gang van zaken in de posts '25kw bullshit', 'belangrijk belangrijk', etc. Deze post is niet bedoelt voor de overgrote meerderheid van mensen op MF die ik zeer geschikt vind posten.
 
je had ook gewoon mijn naam in kunnen vullen, schat...


moe van de mensen hier.. hmm start dan ook niet van die rare threads
 
Zo'n forum is een beetje een wereldje & als men teveel in dat wereldje op gaat, krijg je 't effect van reageren om 't reageren. Zulke reacties zijn verder bijna nooit persoonlijk bedoeld. ;)
 
Op dinsdag 08 oktober 2002 14:03 schreef Lukic het volgende:
Ik wordt een beetje moe van sommige mensen hiero. Er is soms zo'n gezeur. Wanneer ik iets op een bepaalde manier zie dan zeg ik het zo. Maar als het iets is wat sommige mensen niet willen horen dan worden ze boos. Ik kom het ook steeds meer tegen dat men oude koeien uit de sloot gaat halen. Voorbeeld: ik zeg iets in een topic en wordt dan in een reply voorzien met citaten uit mijn posts van twee weken oud. Dat is echt heel zwak. Nog zoiets, zogenaamd iemand zijn kunde of wijsheid aflezen aan de typfouten die hij maakt. God o god, wat kinderachtig. Vanaf nu roep ik iedereen op ieder ander te respecteren en als je het niet met iemand eens bent zijn mening voor onwaar aan te tonen in plaats van hem of haar belachelijk proberen te maken.

Ik doel met namen op de gang van zaken in de posts '25kw bullshit', 'belangrijk belangrijk', etc. Deze post is niet bedoeltd voor de overgrote meerderheid van mensen op MF die ik zeer geschikt vind posten.

})

Je hebt wel gelijk maar op een testosteron-forum.nl als dit hou je dat toch ..
 
Niets van aantrekken joh, je kan nooit iedereen behagen moet je maar denken...

Gewoon lekker verderdoen en meer aandacht schenken aan de positieve reacties ipv de rest !

Grtz,
iBuZze

PS: misschien iets voor off-topic ?
 
Ja..dit gaat nergens over.

Het is hier een forum waar mensen komen met verschillende meningen en dat botst nou eenmaal wel eens. Zolang het netjes blijft is discusseren/het niet met elkaar eens zijn gewoon toegestaan. Ik vond het in dit geval (25Kw topic) ook erg meevallen dus persoonlijk snap ik niet helemaal wat het probleem nu is.

Als je denkt dat je gelijk hebt in een discussie, toon dat dan aan door middel van goede argumenten.

En deze gaat nu dicht. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan