Moederdag

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.367
169
Veghel
Nog iemand iets origineels voor moederdag gedaan?

Mijn broertje en ik hebben ons mam een motorrijles cadeau gegeven. Ze moet er eindelijk maar eens aan geloven.
 
Nog iemand iets origineels voor moederdag gedaan?

Mijn broertje en ik hebben ons mam een motorrijles cadeau gegeven. Ze moet er eindelijk maar eens aan geloven.

Das idd een origineel kado!

Onze fantasie rijkt niet verder dan tuinplantjes en eau de toilette
 
Nauw die van mij krijg je niet op een bike hoor ! Ze vind zo'n sportbike wel tof maar een ritje mee maken of zelf rijden zit er niet in.

Was net wel effen lekker weer dus even weer wat kilometertjes op de teller gezet !!
 
Tja ik heb der dit jaar een cado gegeven voor de rest van der leven LOL

Ze wil s'morgens altijd graag ff blijven liggen in bed (is altijd om 6.30u wakker en kan pas laat naar bed i.v.m verzorgen van mijn vader) maar aangezien ze geen teletext kan kijken op de tv in de slaapkamer heb ik der een.. jawel..kleuren televisie gekocht met ab en teletext.. ze is er dol blij mee.. ze komt morgne der bed niet uit zei ze LOL
 
Een plantje en een beetje aandacht ;) Ze had ook net met m'n vader de nieuwe boot opgehaald, dus ze was al ruim voorzien :)
 
Tja ik heb der dit jaar een cado gegeven voor de rest van der leven LOL

Ze wil s'morgens altijd graag ff blijven liggen in bed (is altijd om 6.30u wakker en kan pas laat naar bed i.v.m verzorgen van mijn vader) maar aangezien ze geen teletext kan kijken op de tv in de slaapkamer heb ik der een.. jawel..kleuren televisie gekocht met ab en teletext.. ze is er dol blij mee.. ze komt morgne der bed niet uit zei ze LOL


Emiel2,

Dat vind ik tof van je :} :} ........hulde!!!!
 
Deze mama heeft zich zelf een motor kado gedaan.
Vrijdag ophalen! "Nee,u hoeft 'm niet in te pakken" })

Schoonmama heeft 'n grooote bos bloemen gehad.
 
Intratuin was weer blij. Mijn moeder maak ik niet blij met rijles op een motor. Mijn vader heb ik vorig jaar wel een rijles kado gedaan. Was het net die dag zo'n 30 graden. Lekker rondjes draaien op een parkeerplaats })
 
En hoe vond ze dat? Ik heb het al een keer gegeven... :)

Laat ik het zo zeggen. We moeten haar een beetje overtuigen van eigen kunnen. Daarom ook vast een proefles.

Mijn vader is sneller vermoeid door een ziekte. Als hij zich teveel inspant moet hij het de volgende dag bekopen. Daarom willen wij graag dat ons mam rijbewijs haalt. Zodat ze het stuur over kan nemen, zodra mijn vader te vermoeid raakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan