moeilijk van andermans spullen blijven!

evolver86

MF veteraan
1 aug 2002
4.908
397
Ik had mn motor vandaag neergezet in de stalling. Komt een maat van me naar me toe, der staan er een paar bij je motor, maar der staat wel een concierge bij.

naja, ik had zoiets van, zal wel, ken die concierge wel, die zal der wle op passen.

ik verder mn dag volgemaakt, kom ik in de stalling, doe contact om, hey, neutraal lampje brand niet :? wat is dat nou? dus ik wil een licht tikje tegen mn pedaaltje geven.. godver, pedaaltje weg?

normaalgesproken als mn motor in zn een staatr, kan je hem niet meer verder intrappen
neej, ze hadden het schakelpedaaltje zo hard ingetrapt (ik wist niet eens dat het kon) dat het pedaaltje verticaal stond :( :( :( :( :( :( :( :( :(

g*dverdeg*dver, is het nou ZOOOO moeilijk om met je vieze fikken van iemand anders zn spullen afr te blijven? :( :( :( :(

sorry, ik heb mn gal gespuwd, vind ik de k*t die dit heeft gedaan dan zal ie beleven dat ie nie aan mij + mn spullen moet komen!
 
gewoon ff iets van hetzelfde formaat in zijn/haar kont trappen, en duidelijk stellen dat ze/hij dat niet weer mag doen :(
 
Al bij de concierge geweest ??

neej, dat zijn bij ons 10-13 baantjes en als je er een moet hebben is er nooit een..gelukkig is er (zover ik weet) niets kapot, en lijkt het een soort van beveiliging tegen schade, wanneer ie omvalt oid..)

camera's? ja, idd, maar niet waar je motoren mag neerzetten, op andere plaatsen is het niet verstandig motor neer te zetten ivm fietsen
 
en als je mensen (op heterdaad) betrapt en aanspreekt, krijg je een grote bek |(

inderdaad...

ik weet dat het moeilijk is, een glimmende, vrij nieuwe motor op een middelbare school, maar ik denk datk hem toch bij de leraren ingang ga zetten, dna maar niet overdekt....
 
damn, had je nu maar eerder heen gelopen man :(
Altijd van die huftertjes die niet met de fikken van andermans spullen af kunnen blijven en dan ook nog eens de boel moeten vernielen |(
 
Volgende X gewoon dit bij je fiets zetten
full


Kosten 150 p/u lees ik net


:+

wie wil mooie foto,s maken op de moter



[ontopic] Dit soort gasten zouden ze echt helemaal de t**vus moeten tr*ppen :(
 
een klasgenoot van me had een keer me band lek gestoken, ik had het vermoede al wel, maar wist het niet zeker..

ik dus de band gevraagd van de beveiligingscamera, daarna eerst me klasgenoot in mekaar getikt en toen aangifte gedaan :+
 
:} en zo hoort da....... motte ze dr maar met hun klauwe van afblijve!!

...ennuh waarom ken je je motor bij het station niet in de fietsenstalling zetten....volgens die vent kan hij makkelijk voor het station blijven staan, hmmm?!? B|

zal wel aan ons ligge..... koekblik-rijers zeker!

Gr. ruud
 
Laatst ook, ik mijn motor gestald bij de C1000 hier in het dorp. Naast de C1000 ligt een kapperszaak met daarnaast een oprit. Ik de motor op de stoep voor de oprit gezet half in de struiken zodat ALS er een auto doorheen moet (gebeurd nooit) hij er langs kon.

Ik ga ff met mijn vriendin een pakkie kattemelk voor de ratten (vinden ze lekker) halen bij de C1000. Kom terug, loop naar buiten, zie ik een ouwe vent van +/- 60 lopen met mijn motor terwijl ie op stuurslot staat!!! :( |( :?

Ik loop naar hem toe en zeg waar is dit goed voor??? Hij zo jah ik kan me auto niet op de oprit zetten dus zet ik de motor zelf maar weg, want dit is mijn priveterrein en mag jij niet komen.

Ik zeg jij blijft van mijn motor af dat is mijn prive-eigendom en daar mag jij al helemaal niet aankomen!!

Hij had btw plek zat om z'n auto neer te zetten.

Nou van het een kwam het ander ik zat die gast helemaal verrot te schelde daar want hij begon heel bot te doen en te schelden tegen mij, en dat pik ik niet helemaal niet als je ziet wat ie had gedaan.

Hij zo ik zet je auto wel us bij jou voor de deur. Ik het adres gegeven, ik zeg zet hem maar voor de deur moet je us kijke wat met jou en je auto gebeurd.

Die tuup stond daar wat trillend aan z'n pijp te teugen, en me vriendin zei kom we gaan (voor het erger werd), en dus gingen we maar.

Toen stak ie nog z'n middelvinger op en zei dat ik maar moest komen als ik durf enzow. Pff zielige ouwe mensen.

Waar haalt die nerd het lef vandaan om met een motor van 230 kilo die nog wel op stuurslot staat te gaan lopen!!! Ik kon die gast wel voor z'n kop slaan!
 
@Davexr... knap dat je je zolang hebt kunnen inhouden... ben zelf absoluut niet aggressief... maar had em wel een flinke klap met me helm gegeven :(
 
Als iemand bij mij wat voor de oprit zet, en ik kan er niet normaal langs zet ik hem ook aan de kant.
 
moet iemand proberen op de oprit parkeren bij mij :P
zet hem helemaal klem en laat hem lekker een nachtje (onder bewaking) staan
die komt niet meer weg
 
Laatst ook, ik mijn motor gestald bij de C1000 hier in het dorp. Naast de C1000 ligt een kapperszaak met daarnaast een oprit. Ik de motor op de stoep voor de oprit gezet half in de struiken zodat ALS er een auto doorheen moet (gebeurd nooit) hij er langs kon.

Ik ga ff met mijn vriendin een pakkie kattemelk voor de ratten (vinden ze lekker) halen bij de C1000. Kom terug, loop naar buiten, zie ik een ouwe vent van +/- 60 lopen met mijn motor terwijl ie op stuurslot staat!!! :( |( :?

Ik loop naar hem toe en zeg waar is dit goed voor??? Hij zo jah ik kan me auto niet op de oprit zetten dus zet ik de motor zelf maar weg, want dit is mijn priveterrein en mag jij niet komen.

Ik zeg jij blijft van mijn motor af dat is mijn prive-eigendom en daar mag jij al helemaal niet aankomen!!

Hij had btw plek zat om z'n auto neer te zetten.

Nou van het een kwam het ander ik zat die gast helemaal verrot te schelde daar want hij begon heel bot te doen en te schelden tegen mij, en dat pik ik niet helemaal niet als je ziet wat ie had gedaan.

Hij zo ik zet je auto wel us bij jou voor de deur. Ik het adres gegeven, ik zeg zet hem maar voor de deur moet je us kijke wat met jou en je auto gebeurd.

Die tuup stond daar wat trillend aan z'n pijp te teugen, en me vriendin zei kom we gaan (voor het erger werd), en dus gingen we maar.

Toen stak ie nog z'n middelvinger op en zei dat ik maar moest komen als ik durf enzow. Pff zielige ouwe mensen.

Waar haalt die nerd het lef vandaan om met een motor van 230 kilo die nog wel op stuurslot staat te gaan lopen!!! Ik kon die gast wel voor z'n kop slaan!


volgens mij ben jij dit keer diegene die een tikkie fout zat :X

ik was ook gaan schelden als er iemand met mijn motor was gaan lopen ;)
 
:^

ligt wel een beetje aan mijn bui.....eroverheenrijden of weg laten slepen.... :+
 
ik zat wettelijk misschien wel fout maar er staan daar vaak zat fietsen voor enzow omdat daar toch nooit iemand met z'n auto oprijd. En ik had hem helemaal in de struike gezet zodat hij met z'n auto er nog simpel langs kon!

Dus zeike moest ie niet, hij kon er simpel langs. En dan NOG, hij had heus wel ff kunnen wachten totdat ik uit de C1000 kwam! Niemand gaat met mijn motor lopen :(
 
idd, van mijn fiets moeten ze ook afblijven. Dan wachten ze maar totdat ik terug kom om hun frustratie bij me te spuien, maar wel handjes af van mijn fiets! :(
 
ik zat wettelijk misschien wel fout maar er staan daar vaak zat fietsen voor enzow omdat daar toch nooit iemand met z'n auto oprijd. En ik had hem helemaal in de struike gezet zodat hij met z'n auto er nog simpel langs kon!

Dus zeike moest ie niet, hij kon er simpel langs. En dan NOG, hij had heus wel ff kunnen wachten totdat ik uit de C1000 kwam! Niemand gaat met mijn motor lopen :(
Ik geef je ondanks dat je misschien wettelijk fout zat helemaal gelijk, ik vind het allemaal prima wat mensen zeggen/doen maar NIEMAND gaat zonder mijn toestemming even mijn motor verplaatsen en zeker niet iemand die nog net zonder rollator kan lopen :)

@TS duidelijk dat je de volgende keer wel ff gaat kijken congierge of niet ;)
 
kut voor je eef!! zo moeilijk is het toch niet om gewoon van iemand anders spul af te blijve :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan