Moeilijke keuze, wie kan me helpen!?

Mijn budget ligt zo rond de 5000 euro. Ik heb geen interesse in een wegracer want daar zit je teveel naar voren gebogen. Meer opties die op een Ktm Duke lijken misschien??
En weten jullie ook of die nou af te voeren is? Waar zou dat kunnen gebeuren en wat zijn de kosten daarvan...., verpest dat afvoeren van de motor niet de hele motor dan??

Pin je niet zo vast op die duke, niet dat die slecht zijn hoor, maar met jouw budget heb je érg veel keuze, het zou zonde zijn om je te laten verblinden door 1 model ;)

Verder zal een fiets die standaard 25 kw is, altijd beter rijden dan een model wat afgevoerd is.

Voor jouw budget kun je bijvoorbeeld gewoon een Kawasaki Ninja 250 R NIEUW kopen!

http://link.marktplaats.nl/245023076

Lijkt een sportief model, maar de zithouding is veel rechterop dan een supersport.
 
ik zou gewoon de duke kopen;)
heb nu 2 weken een duke op 25kw
en het bevalt me prima tot nu toe.
kan nog niet vol planke want er staat pas 600km op de klok!
je kan me wat vragen erover stellen als je wilt!
 
Ergens ontgaat me even iets, goed je wil het lieft iets dat klinkt als een KTM Duke, maar een apparaat dat klinkt als oma's stofzuiger is ook goed :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een DUKE II gehad als eerste motor en vond het echt een top ding! (geen 25kw)
Heel erg leuk voor in de stad te crossen en binnen door weggetjes.
Alleen vond ik Snelweg met zo'n ding echt vreselijk!! Ding maakte dan zoveel toeren en dat was niet echt prettig rijden.
Had er Akrapovic dempers op zonder DB killers en het geluid was echt te bruut!!

Succes
 
Als je een Duke II leuk vindt, kijk dan ook eens naar een XT-600X van Yamaha. Misschien is die makkelijker te verkrijgen in 25 kW.
 
als je een duke 2 koopt en je wilt heb laten begrenzen breng je hem naar de dealer zij stellen hem af dan worden je papieren opgestuurt naar ktm volgens mij en dan zorgen zij ervoor dat er 25kw op je papieren komt. het controleren bij je dealer duurt misschien een uur checke en je papieren ben je ongeveer 2weken kwijt!
dit is mij vertelt door een ktm dealer!
 
okee ja het voorbeeld van rambabbel is een hele mooie motor maar dat heeft toch iets meer weg van een wegracer en dat wil ik niet. Zoek echt gewoon de zithouding en het geluid van een ktm duke. Ik ben tot nu toe gekomen tot de XT-600X van Yamaha en de Ktm duke. Dat zijn echt de motoren die ik heel mooi vind en dat geluid vind ik ook zeer bruut.

@maxm, ja het lijkt me leuk om even wat meer te horen over jou ervaringen met de ktm duke II.
Miss msn of mail...?
 
als je een duke 2 koopt en je wilt heb laten begrenzen breng je hem naar de dealer zij stellen hem af dan worden je papieren opgestuurt naar ktm volgens mij en dan zorgen zij ervoor dat er 25kw op je papieren komt. het controleren bij je dealer duurt misschien een uur checke en je papieren ben je ongeveer 2weken kwijt!
dit is mij vertelt door een ktm dealer!

Volgens mij kan je ook bij de dealer de Duke op 25KW laten zetten doormiddel van uitdraai...
 
oke sorry ik ben niet helemaal bekend met motoren maar wat houd uitdraai in?
 
Ja 25kw is erg saai en langzaam ik zou nog 2 jaar wachten voordat je aan motorrijden begint, en nog een tip, koop een echte motor.
 
@kawarez, de kledij komt zodra ik weet welke motor ik wil gaan halen.

@feindflug, ik hoor van andere mensen dat 25 kw wel gewoon lekker rijdt alleen het heeft wat minder power. Denk dat het van ieder zijn mening is.
 
1: haal de gedachte om meer als 25 KW te gaan rijden uit je koppie:
als er iets gebeurd, rijdt je A: zonder geldig rijbewijs en B:onverzekerd.......
waarvan optie A het goedkoopste is..

als ik ooit mijn kids betrap op een derglijke actie voer ik hun motor wel even af voor ze... naar 0 KW..... je ouders zijn tot je 21e verjaardag finacieel verantwoordelijk voor jou, als jij iets niet kan betalen kloppen ze bij hen aan....
dat moet niet je beste tegenargument zijn, maar het risisco dat je na een mild ongelukje nooit meer de centjes overhebt om daarna nog ooit motor te mogen rijden hopelijk wel....

2: je neigt naar de Duke, maar komt vast net van de scoot af en daarom hou je die optie open....
ga veel proefrijden, en ik denk dat die runners al snel uit je gedachte wordt verbannen ;)
 
Laatst bewerkt:
uitdraai houdt in dat daar opstaat dat hij begrenst is op 25kw.
dat kan je ook alleen laten zien als je word aangehouden.
dan laat je zien dat hij is begrenst op 25kw.
 
Het geluid van een duke II? Met welke uitlaat eronder? Heel stoer natuurlijk een herriemaker op het schoolplein.
 
oke zo te zien is dat dus heel slecht om te doen vol vermogen rijden en dat op papieren 24 kw staat. Daarom wil ik hem dus begrenzen op 24 kw met een begrenzings kitje als die er zijn...
Ik zou er graag van die akrapovic uitlaten onder willen hebben want die hebben een zeer bruut geluid. @ maxm heb je msn of email ofzo want ik weet niet hoe ik via deze site een berichtje stuur...
 
dat is niet 'slecht' dat is 'verboden' en je bent de lul als je brokken maakt :)
 
Beetje raar verhaal hoor. Je hebt je motorrijbewijs maar je wilt ten eerste al een Runner ?? :+ -- FOUT -- .. dat zijn voertuigen voor tasjesdieven en allochtonen die zeik willen uithalen maar niet verder komen dan hun eigen straat.

Ten tweede, je wilt hem wel op 25kw op papier maar verder vol vermogen rijden? Dat is onwijs dom en onverantwoord, dus als je er zo eentje bent hoor je niet eens een motorrijbewijs te hebben.
 
@cbremy dat is al uit mijn gedachte gehaald zoals ik net zei.
Ik wil gewoon nu een motor die ik op 24 kw kan begrenzen en het liefst dan een ktm duke, yamaha xt660 of iets in die richting.
 
XT660X kan goedkoop op 25kw ( < 100 euro ) vanaf 2004 en org NL ( geen import dus ). Prima fiets ik heb er 1 en mijn zoon ook ( 25kw). Ik merk nauwelijks verschil tussen de mijne en de 25kw versie, behalve de topsnelheid.
Met dat budget kun je dus leuk terecht en voor 650 kun je G&G 's eronder zetten.
KTM is meer puur en wat duurder in onderhoud
Maar niet kloten met vermogen etc tijdens 25kw periode tenzij je het bv leuk vind om de rest van je leven ( als dat nog het geval mocht zijn) te dokken omdat je de verzekering alles op jou komt verhalen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan