Moeilijke keuze!!!

Welke 2005 Supersport is mooiste, beste en lekkerste???

  • Suzuki GSX-R600

    Stemmen: 2 3,8%
  • Honda CBR 600RR

    Stemmen: 9 17,0%
  • Kawasaki ZX-6R

    Stemmen: 13 24,5%
  • Yamaha R6

    Stemmen: 6 11,3%
  • Suzuki GSX-R750

    Stemmen: 23 43,4%

  • Totaal aantal stemmers
    53

ZX-6Erie

Die hard MF'er
4 mrt 2004
957
0
Leerdam
Hoi, allemaal

Over een maand of 5 mag ik zwaar *D en ben ik van plan een nieuwe supersport :} aan te schaffen, ik ben er alleen nog niet uit welke ut gaat wordt :? .

Kunnen jullie mij helpen en/of advies geven.

De 600s zijn allemaal zo mooi :9~ en hebben allemaal wel wat, het gaat dus over de 2005 modellen.

De Gsx-R600 :9~ of de CBR 600RR :9~ of de ZX-6R :9~ of toch een Gsx-R750 })
De nieuwe R6 valt van mij alvast af :r

Alvast bedankt

Greets GSX-Erie
 
Dit is toch een beslissing die jij moet nemen en niet omdat het gross van het forum bijvoorbeeld een 600RR het mooiste vindt :? Iedereen heeft zo z'n ding.
 
Gixxer, 600 of 750 moet je zelf maar beslissen ;)

Tja, inderdaad, gezien je al 2 jaar hebt lopen denderen op 25Kw zal het ook wel
lukken op een 750 ipv 600

pak gewoon je eigen voorkeur, het zijn allemaal mooie fietsen en het gaat allemaal hard
 
Doe maar een Gixxer, of een CBR of zo... Als er teveel Kawa's op de weg komen verliezen ze hun exotische status...

:+

[me]M91 denkt dat je wel weet waarop hij heeft gestemd. O-) [/me]
 
Ik zou proefritjes maken op diverse motoren, dan heb je en idee van de verschillende rij-eigenschappen.
Veel plezier met uitzoeken!
 
Alvast iedereen bedankt voor het reageren, ik denk dat ut nog een moelijke klus wordt maar ja.

Effe wachten op de RAI eind oktober dan zie ik de modellen allemaal in het echt,maar ik vind de CBR 600RR wel super mooi en ook de GSX-R600(alleen effe de nieuwe kleur stelling afwachten)

Greets GSX-Erie
 
Alvast iedereen bedankt voor het reageren, ik denk dat ut nog een moelijke klus wordt maar ja.

Effe wachten op de RAI eind oktober dan zie ik de modellen allemaal in het echt,maar ik vind de CBR 600RR wel super mooi en ook de GSX-R600(alleen effe de nieuwe kleur stelling afwachten)

Greets GSX-Erie

Waarom de gsxr-600? de 750 zier er precies zo uit alleen dan is die sneller :o
 
@GSX-ernie: de nieuwe kleurstelling van de gsx-r 600 is spijtig genoeg niet mooi(2005) babyblauw ;( ;(

zou gaan voor de GSX-R750 2004 versie. mooiste kleuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan