Moeilijke schoonmoeder :(

Hier het schoonmoederverhaal van de andere kant:

De vriend van mijn zus rijdt motor, en wee zijn gebeente als ze achterop zou zitten voordat hij minimaal een jaar ervaring had. Na een jaar kreeg ze netjes een volledig pak, en rijdt ze bij hem achterop. Mijn moeder vind het nog steeds een beetje eng natuurlijk, maar het blijft dan ook je dochter, ook als ze 20 is. Ik kan de angst van een moeder goed begrijpen als haar dochter achterop gaat bij een jongeman die ze misschien nog niet eens lang kent.

Evengoed neem ik mijn vriendin niet achterop als ik straks mijn rbw heb voordat ik na een aantal maanden denk dat ik het aandurf, waarna ik nog een paar maandjes wacht om zeker te zijn. Als beginnende bestuurder wil ik geen enkel risico nemen met een dierbare achterop.
 
Jullie pakken het gewoon niet goed aan!

Mijn toekomstige schoonmoeder heeft zelf haar rijbewijs en motor! Dat resulteerde in het feit dat ik vorig jaar de hele zomer op haar motor heb getoured met haar dochter achterop. Dit omdat ik zelf nog geen motor had. Haar dochter (mijn vriendin) heeft nu zelf haar RDW en kan dus op de motor van mijn schoonmoeder mee met een stukkie sturen. Ze druk aan het sparen voor haar eigen fiets!

Mijn eigen moeder heeft het er moeilijker mee als ik een stukkie ga sturen als mijn schoonmoeder...
 
Een broer die een zus meeneemt achterop, krijgt die dan dubbel "gezaag" van zijn moeder over zijn helm?


Mijn vriend heeft zijn zus eens een stukje mee achterop genomen, ik vreesde eerder voor zijn leven als hij eenmaal zou stoppen.
Zij dacht dat het een klein rondje stapvoets door de wijk zou zijn....hij dacht daar iets anders over.
:X
 
Mijn moeder vind het nog steeds een beetje eng natuurlijk, maar het blijft dan ook je dochter, ook als ze 20 is. Ik kan de angst van een moeder goed begrijpen als haar dochter achterop gaat bij een jongeman die ze misschien nog niet eens lang kent.

Joh, mijn moeder staat doodsangsten uit dat ik haar kleinkind achterop neem. Dat gaat ook niet veranderen, want ze is haar hele leven gewoon al heel bang voor motorrijden (terwijl ze uit een motorfamilie komt).
 
moet je maar ns een katana proberen met 40 pk meer dan zn frame en remmen eigenlijk aankunnen... :X :X :+
jipee das leuk....

frame en remmen aanpassen....



weet je wat ik eigenlijk bedoel is dat hier op dit forum heel veel volk rondhangt en de dikke makker uithangt en commentaar geven over motoren waar ze zelf nog nooit mee gereden hebben....maar wel alvast een oordeel klaar hebben.....zijn toevallig vaak gatsen die zelf een ss rijdenbezitten.

ik durf daar wel rustig commentaar over te geven daar ik zowel 150 pk ss gereden heb alswel ook norton commando´s,laverda jota,s en diverse harleys. om maar een paar voorbeelden te noemen mag dan dus aannemen dat weet waar ik over praat als ik het heb over echte machines ipv gerecycelde colaflessen
 
Laatst bewerkt:
Kijk als je een moeder / schoonmoeder hebt die rookt ;) , dan is het makkelijk risico's met elkaar vergelijken. Tenzij je zelf ook rookt natuurlijk.
 
jipee das leuk....

frame en remmen aanpassen....



weet je wat ik eigenlijk bedoel is dat hier op dit forum heel veel volk rondhangt en de dikke makker uithangt en commentaar geven over motoren waar ze zelf nog nooit mee gereden hebben....maar wel alvast een oordeel klaar hebben.....zijn toevallig vaak gatsen die zelf een ss rijdenbezitten.

ik durf daar wel rustig commentaar over te geven daar ik zowel 150 pk ss gereden heb alswel ook norton commando´s,laverda jota,s en diverse harleys. om maar een paar voorbeelden te noemen mag dan dus aannemen dat weet waar ik over praat als ik het heb over echte machines ipv gerecycelde colaflessen

;) ah ja, waar niet hé... paar jongere kerels van de R6(is maar als voorbeeld) bende waren ook heel erg aan t lachen toen k opeens voor t vaste zondagsritje opdaagde met die kat..
en toen gingen we rijden... en was't erna opeens van 'k***leeeeeeeere, is dat spul wel echt 25 jaar oud???? :+ :+

maaarrreeehhhh.......

n' hayabusa zegt me wel echt wat hoor..... :$



















...zolang ie zn blok doneert om in n spondon frame te hangen... :+ *D 8-)

weer on-topic nu maar...... ouwe hokken dus scusi, schoonmoeders... :+
 
oude hokken .schoonmoeders whahahahahaha lol.

zag vanavond tot mijn grote verbazing bij galileo op kabel eins(ach ja ich bin jah halbe deutscher)een reportage over hoe en wat als je voor het eerst je schoonouders ontmoet....heb me kapot gelachen......raar volk hoor die duitsters.

enne een spondonframe met een busa.....hmmm iig een goed sturend frame...lekker hoor
 
oude hokken .schoonmoeders whahahahahaha lol.

zag vanavond tot mijn grote verbazing bij galileo op kabel eins(ach ja ich bin jah halbe deutscher)een reportage over hoe en wat als je voor het eerst je schoonouders ontmoet....heb me kapot gelachen......raar volk hoor die duitsters.

enne een spondonframe met een busa.....hmmm iig een goed sturend frame...lekker hoor


je zal in duitsland maar bij je nieuwe meisje aankomen en ouwe schoonma begint zich voor te stellen met: "hallo, ik ben helga (of zo iets), ex-wolvin der ...." })
:o :o ... RREENNNNEENNNNNN !!! :+ :+

(voor de iets te jeugdigen onder ons... is een ouwe ehhhhhh 'ku(l)t'-boek/film... :X :X :+

enneuuhhh... spondon turbo big bore busa... nou, DAT begint pas lekker te klinken... :9 :9
 
Laatst bewerkt:
zal je geloven of nietz maar ik heb een duitse schoonmoeder...heet geen helga overgens.

laat ff weten waneer die spondon klaar is.
alhoewel turbo en bigbore...zo effe natte vinger guess...250/300 pk?...beetje overkill?
 
zal je geloven of nietz maar ik heb een duitse schoonmoeder...heet geen helga overgens.

laat ff weten waneer die spondon klaar is.
alhoewel turbo en bigbore...zo effe natte vinger guess...250/300 pk?...beetje overkill?

nou, ik moet er nog aan beginnen... is al vele jaren n droom, maar als mn huidige woning verkocht raakt, begin ik r eindelijk wel ns aan..

maatje van me in UK heeft iets gelijkaardigs, zit op 331 PK voor 170 kg... overkill is fun... :9~ :9~

m'n ex- schoonmoeder zat ook kort bij de 170 kg denk ik, da's ook overkill :+ :+

waarmee we toch alweer on-topic zijn.. O-) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan