Moeilijke schoonmoeder :(

en dan zeg je dus nog twee dingen... (binnenin: KUT!) en luidop: noujadankuwelikmoeterechtmaareensvandoorkmoetnogetenenzo...

moraal: je kan t nog zo netjes proberen doen, als je t zelf niet verklooit, doet ZIJ het wel voor je.... :+ :+ :+

Wat een geweldig verhaal! _O- _O- _O-
 
whaha mooi verhaal idd :P

hoe oud was dat meisje dan dat je er bij haar ouders op haalde en jij al 13 jaar motor reed :P
 
auuwwwwww.... daar komen we al met de pijnlijke vragen....:$ :$
ehhhhhh... zij 19, ikke dik 31... :$ :$

nou ja zeg, ze was meer dan 18 dus 'het mag' hé... :/


:+ :+
neem het je niet kwalijk.
Relatie heeft wel grote kans op falen :P

Maar als je de kans krijgt O-)
 
neem het je niet kwalijk.
Relatie heeft wel grote kans op falen :P

Maar als je de kans krijgt O-)

was ze maar al wat vroeger gefaald, had mij veel geze*k bespaard... :+ :+

7 laaaaaaange jaren... en op t einde vroeg ze me:
"maar waarom heb je mij dan toen wel gekozen???? :( :( :( "

...nou...ehhh.... omdat jij tenminste niet zo zat te wiebelen en te gillen bij 200+ wheely's en kneedowns... wist ik verder veel zeg.... :+

TEEEUUUUUT wrong answer, deur slam dicht en einde verhaal.... :+ :+ OEFFFFFFF *O*
 
Laatst bewerkt:
was ze maar al wat vroeger gefaald, had mij veel geze*k bespaard... :+ :+

7 laaaaaaange jaren... en op t einde vroeg ze me:
"maar waarom heb je mij dan toen wel gekozen???? :( :( :( "

...nou...ehhh.... omdat jij tenminste niet zo zat te wiebelen en te gillen bij 200+ wheely's en kneedowns... wist ik verder veel zeg.... :+

TEEEUUUUUT wrong answer, deur slam dicht en einde verhaal.... :+ :+ OEFFFFFFF *O*


cwalker!!!!!!!!!!!! voor de rest gaat alles goed??????????????????????????????????
 
:? :?
ahumm.... behalve brandwondenpatiënt/permanent gedeeltelijk invalide/al n half jaar ziekenhuis in en uit wel ja... :/

Is dat echt? zoja dan sorry voor de sarcasme, maar dat kun je hier verwachten, was ook echt onsamenhangend wat je schreef..
 
Is dat echt? zoja dan sorry voor de sarcasme, maar dat kun je hier verwachten, was ook echt onsamenhangend wat je schreef..

eh dat is echt, ja... en tegen sarcasme kan ik wel hoor, kijk maar ns goed naar mn avatar... :+


maarrehh... zo onsamenhangend vond ik t toch echt niet klinken?? :?
mn eerste post was al genoeg getyp met 1 hand, dus k heb de andere maar wat korter gehouden... dacht dat ie zo ook wel te snappen viel.. :?
 
Tsja blijft een moeilijke kewstie.

Mijn schoonmoeder had ook een paar jaar geleden een ernstig ongeluk gehad, ze was met haar nieuwe bezem tegen de kerktoren aangevlogen.
 
Tsja blijft een moeilijke kewstie.

Mijn schoonmoeder had ook een paar jaar geleden een ernstig ongeluk gehad, ze was met haar nieuwe bezem tegen de kerktoren aangevlogen.


Heb ik gehoord op een nacht op 14 juli 2006 om ongeveer 00:00 uur, ik hoorde kraaa, kraa en toen bons en daarna dingdong, dingdong, was zij dat ?
 
Nou, veel plezier alvast :P


En ik zit straks (denk ik) met twee schoonzoons opgescheept.

Van die 18-jarige puistenkoppen die zo nodig op een supersport moeten rijden, en mijn dochters mee achterop willen nemen B|

:+

nou, je hebt mn verhaal al gelezen, je weet dus al wat ze gaan zeggen en wat dat in werkelijkheid wil zeggen na t eerste ritje... :+ :+

ik heb t verpest voor n hele generatie nu... _O- _O- _O-
 
nou, je hebt mn verhaal al gelezen, je weet dus al wat ze gaan zeggen en wat dat in werkelijkheid wil zeggen na t eerste ritje... :+ :+

ik heb t verpest voor n hele generatie nu... _O- _O- _O-

Als ik een gixxer de oprit op zie rijden, weet ik genoeg :+

Ongeacht of die gast zich gedraagt als de voorbeeldige schoonzoon :P
 
Nou, veel plezier alvast :P


En ik zit straks (denk ik) met twee schoonzoons opgescheept.

Van die 18-jarige puistenkoppen die zo nodig op een supersport moeten rijden, en mijn dochters mee achterop willen nemen B|

:+
vastketenen die dochters :o
 
Nou, veel plezier alvast :P


En ik zit straks (denk ik) met twee schoonzoons opgescheept.

Van die 18-jarige puistenkoppen die zo nodig op een supersport moeten rijden, en mijn dochters mee achterop willen nemen B|

:+
Ahjoh! Beter dan 20-21 jarigen, die 18 jarigen rijden tenminste 25 kw! })
 
gixrers r1,2,,3,6,7,..weet ikveel
zxrcbr.....plastik rommel dus...hm nee schoonzoon komt(alstie een beetje verstand heeft niet bij mij over de dam maar parkeert aan de straat

echte motoren ...die nog meestal van eerlijk staal ijzer en aluminium zijn zijn uiteraard van harte welkom....alhoewel...een kawasaki h2 werdt ook wle eens widowmaker genoemd...
 
gixrers r1,2,,3,6,7,..weet ikveel
zxrcbr.....plastik rommel dus...hm nee schoonzoon komt(alstie een beetje verstand heeft niet bij mij over de dam maar parkeert aan de straat

echte motoren ...die nog meestal van eerlijk staal ijzer en aluminium zijn zijn uiteraard van harte welkom....alhoewel...een kawasaki h2 werdt ook wle eens widowmaker genoemd...


ik had ook een 1100 katana van 83 met n hele yoshi catalogus eraan vastgevezen hoor... :+ was k veeeeeel gevaarlijker mee dan met de gixxer1000... :X
 
gixrers r1,2,,3,6,7,..weet ikveel
zxrcbr.....plastik rommel dus...hm nee schoonzoon komt(alstie een beetje verstand heeft niet bij mij over de dam maar parkeert aan de straat

echte motoren ...die nog meestal van eerlijk staal ijzer en aluminium zijn zijn uiteraard van harte welkom....alhoewel...een kawasaki h2 werdt ook wle eens widowmaker genoemd...

Dus het moet eigenlijk een mietje zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan