Moeilijkheden op komst

F-six

MF veteraan
26 okt 2003
3.513
8
Den Haag
Op Ebay zag ik een veiling van een Nederlandse verkoper. Eentje die, blijkens zijn '0' transacties nog geen ervaring heeft met verkopen, veilen op Ebay. Waarom ie dan meteen zoiets duurs als het verkopen van een motorfiets gaat proberen is mij een raadsel. Nu heeft ie geen minimumprijs ingesteld, maar blijkens zijn toelichting wordt er op te lage biedingen niet ingegaan. Ja, dat kan je doen op marktplaats.nl, maar niet op Ebay. Daar zit je, als je niet van te voren een minimumprijs hebt ingesteld, gewoon vast aan de transactie op het eind van de veiling.

Hier is de veiling: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4584495862&fromMakeTrack=true

Afijn, het zal er wel op uitdraaien (als de prijs niet hoog genoeg is) dat de koper zijn motor niet krijgt en dat de Ebay-carriere van de verkoper in de knop wordt gebroken.

Zullen we de verkoper waarschuwen dat ie gewoon juridisch vast zit aan die veiling? Zit ie nog ruim een week in de piepzak!
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Staat al op 2550 euro. Moet toch genoeg zijn voor zo'n motor lijkt me :+
 
Volgens mij ben je gewoon zelf de verkoper en probeer je nu zoveel mogelijk potentiele bieders te werven om de prijs iets omhoog te krijgen 8-) :Y :+

Ha! Daar had ik nog niet aan gedacht. Mocht ik het ooit, ik zeg met nadruk OOIT, in mijn hoofd halen mijn motor te verkopen zal hier zeker aan denken. Goeie truc! :W })
 
Mijn ervaring is overigens dat mensen niet altijd even prettig reageren wanneer je ze op dergelijke zaken wijst.

Meestal krijg je een reactie in de trant van "Waar bemoei jij je mee". Kritiek is niet iets wat in de huidige maatschappij op prijs wordt gesteld. Ook al is het dan goed bedoelt.

Maar je kunt er natuurlijk altijd een mailtje aan wagen.

Zeg, ga jij je mond eens spoelen! Een van de beste motoren ooit gebouwd! En een soundje meneer, een soundje! *D

Goh, volgens mij heb je er zelf zo een ofnie :P
 
Dat is simpel op te lossen hoor,door de verkoper zelf of een maatje van em gewoon een hoger bod aan het eind er tussen zetten.No problem }) .
 
sorry maar ik wil u even wijzen op de regels van ebay,als de veiling afloopt en het laatste bod op uw motor is bv 2700 euro,dan bent u verplicht om de motor voor 2700 euro te verkopen,u zegt niet in te gaan op lage biedingen,maar zo werkt ebay dus niet,hoop u hiermee een beetje geholpen te hebben.


bovenstaande maar even gemaild.
 
Wat je met een beetje zoeken al niet voor elkaar krijgt :P

De motor is van een klant of kennis van http://www.lansauto.nl/ Hij staat ook op die site onder ons aanbod -> klik hier voor onze motoren voor € 12.450,00
 
sorry maar ik wil u even wijzen op de regels van ebay,als de veiling afloopt en het laatste bod op uw motor is bv 2700 euro,dan bent u verplicht om de motor voor 2700 euro te verkopen,u zegt niet in te gaan op lage biedingen,maar zo werkt ebay dus niet,hoop u hiermee een beetje geholpen te hebben.


bovenstaande maar even gemaild.

Je bent een vriendelijk })

Laat ons wel even weten wat ie terugmailt? Ben ik wel benieuwd naar.
 
Wat je met een beetje zoeken al niet voor elkaar krijgt :P

De motor is van een klant of kennis van http://www.lansauto.nl/ Hij staat ook op die site onder ons aanbod -> klik hier voor onze motoren voor € 12.450,00

Ha! Weet je wat er op het introductie scherm van dat bedrijf staat?

"Welkom bij V.D. LANS AUTO'S B.V.

Iemand heeft ooit gezegd "Praktijk is de beste leermeester". Die kreet is ons op het lijf geschreven. "

Zullen we deze motor dan maar als lesgeld beschouwen? _O- _O- _O-
 
Datum eerste afgifte Nederland 20 juli 2005
Datum eerste toelating 1 juli 1999
Datum aanvang tenaamstelling 20 juli 2005


Nu alweer weg doen :?
 
Volgens mij is die wettelijk verplichte prijs (zowiezo al een lachertje) niet van toepassing op voertuigen
 
Op Ebay zag ik een veiling van een Nederlandse verkoper. Eentje die, blijkens zijn '0' transacties nog geen ervaring heeft met verkopen, veilen op Ebay. Waarom ie dan meteen zoiets duurs als het verkopen van een motorfiets gaat proberen is mij een raadsel. Nu heeft ie geen minimumprijs ingesteld, maar blijkens zijn toelichting wordt er op te lage biedingen niet ingegaan. Ja, dat kan je doen op marktplaats.nl, maar niet op Ebay. Daar zit je, als je niet van te voren een minimumprijs hebt ingesteld, gewoon vast aan de transactie op het eind van de veiling.

Hier is de veiling: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4584495862&fromMakeTrack=true

Afijn, het zal er wel op uitdraaien (als de prijs niet hoog genoeg is) dat de koper zijn motor niet krijgt en dat de Ebay-carriere van de verkoper in de knop wordt gebroken.

Zullen we de verkoper waarschuwen dat ie gewoon juridisch vast zit aan die veiling? Zit ie nog ruim een week in de piepzak!
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)


lees dit eerst eens voor je zulke domme dingen post.
ik heb het idee dat je lui bent er staat een verwijzing op de verkoop pagina die hier naar verwijst dat hij alle recht heeft om de bieding te stoppen twaalf uur voor dat de veiling eindigt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan