moest er niets van weten maar ben er nu compleet zot van

Hello ladykrisje,

Ik merk dat je nieuw bent op ‘t forum, dus als je naast ‘t gezeik en gejank van enkele forumleden heen kijkt, zal je best merken dat ‘t leuk is hier op MF. :Y
Die enkele jankers kunnen er ook niet aan doen, dat ze in hun jonge jeugd verschrikkelijk hard gepest geweest zijn op school en daardoor nu hun frustraties botvieren op openbare forums. :+

Mooi verhaal trouwens, veel succes met de motor en nog veel rijplezier.
 
Mooi kort, goed leesbaar verhaal!
Zo te zien heb je ook meteen de smileys uitgevonden.
Ik bedoel uhh..

Welkom!
 
En ik dacht dat het een vrijdagmiddag-topic was wat over s*x ging -O-


:+

Welkom *O*
 
Halo iedereen :W .

Ik moest jarenlang niets van moto's weten :N . Jaren dat ik zij,, Das niets voor mij :N B| , veel te gevaarlijk B| dit is enkel en alleen (sorry mannen toen was ik nog naief :? ) voor mannen die zich als stoere macho's willen gedragen.

Nu 5 jaar geleden, leerde ik mijn vriend kennen *O* . Tot mijn grote spijt, kies ik er toch wel eentje uit, die compleet zot sta van moto's _O- . Ik dacht ,,das toch ni waar zeker nu kies ik nog eene met een moto _O- ''.

Maar wie ben ik om hem dingen te verbieden, als ik iets graag doe , hoeft mij ook niemand dit te vebieden. Maar hij moet mij zeker niet vragen, om achterop mee te rijden. <daar denk ik nog ni aan :N .

Na een tijdje ben ik dan toch maar is achterop gaan zitten. Gewoon om te voelen hoe het was. Daarna is een klein toertje meegereden, wat eigenlijk tot mijn grote verbazing, toch wel een klein beetje leuk was :) . Later ben ik dan toch geregeld mee beginnen toeren.

Maar mijn angst, bleef toch de bovenhand houden. Telkens we in de bochten gingen, had ik steeds ongeloofelijk veel angst om weg te schuiven. Soms vroeg hij aan mij als ik achterop zat ,,mag ik effe doorgaan'' En als ik dan ,,ja'' durfde te zeggen, ging hij soms zo laag, dat onze knietjes bijna de grond raakte. Ik ging wel mee hangen omdat hij steeds zij ,, je mag zeker niet tegen wringen want anders gaan we rechtdoor'' Dus deed ik maar wat hij zij. In de bocht zelf heb ik gegild dat het ni luider kon :Z

maar als ik eerlijk moet zijn. Ik vondt het echt wel leuk :Y . Toen heb ik beslist om zelf een scooter te kopen een 125 cc, om eens te kijken of het wel iets voor mij zou zijn. Het enige waar ik ooit op gereden had met twee wielen, was een fiets. Ineens een zware moto kopen, vondt ik iets te drastisch. 1 Jaartje heb ik daar mee gereden, dan heb ik hem buiten gesmeten.

Ik was één keer onderuit gegaan met regenweer en de tweede keer bijna, toen had ik er genoeg van. mijn beslissing stond vast, ik stapte nooit meer op een moto.(Sorry voor de mannen en vrouwen die met een 125 cc scooter rijden) maar ik voelde mij daar ook compleet belachelijk op :$ Tot grote spijt van mijn vriend, want die zag één van zijn dromen in duigen vallen.(geen scooter, zeker geen moto) Hij droomde er steeds van, om samen met mij ooit te toeren elk met een moto.

Ondertussen zijn er twee jaar voorbij en ben ik vorig jaar in september zonder dat mijn vriend er iets van af wist mijn theoretisch examen voor de moto gaan afleggen. Daarna ben ik in het geniep een aantal praktijk lesse gaan volge, waardoor ik vanaf oktober een jaartje met een elletje mag rondrijden.

Na mijn l in ontvangst te hebbe gekregen, heb ik die toen die avond aan mijn vriend laten zien. Die sprong een gat in de lucht van blijdschap. ondertussen heb ik mij een suzuki gsr 600 aangekocht. het is gewoon zalig om zelf met de moto te rijde. Mijn angst is weg omdat ik nu zelf alles in de hand heb.

Vroeger was hij het die tegen mij moest zagen van ,, ben je nu nog niet klaar om te vertrekken'' maar nu is het net andersom en sta ik nog heviger om met de moto te rijden dan hij *O* Je kunt niet geloven hoe blij ik ben, dat ik deze stap gezet heb. En zeker mijn vriend, die is nu dolgelukkig. maar daar heb ik het allemaal voor gedaan. *O* *O* *O* *O* groetjes aan iedereen :W

Voorstel voor aliniëring.
Hou verder het rubber onder.
 
Hé Joris jij ook al een motor zie ik *D
Van harte er maar mee. :W

Spreek je weer in ons motorsport-hoekje
Dankje! *O* Na al die jaren van wachten en wachten, eindelijk een eigen motor! *D

Alleen een beetje jammer dat ik hier niet mee mag rijden, zelfs niet zodra ik mijn rijbewijs heb behaald.. :X Dan maar circuitdagjes plannen met dit ding! :)
 
Laatst bewerkt:
tl;dr.

Maar toch mooi dat iemand zich bekeerd heeft tot motorrijder.
*O*

veel rijplezier.
 
Is er een samenvattig? :?
Ze vond motorrijden maar niets, maar kreeg het door dr strot gedrukt door haar vriend en nu vind ze het leuk. Precies de titel van dit topic eigenlijk.



Goede zaak natuurlijk :] Ik vond motoren ook altijd maar stom. Mijn broer was er altijd mee bezig, en ik als recalcitrant zusje moest er niets van hebben.
Inmiddels bezit ik drie motoren en ben de ergste motorist van de hele familie.
 
Laatst bewerkt:
Ze vond motorrijden maar niets, maar kreeg het door dr strot gedrukt door haar vriend en nu vind ze het leuk. Precies de titel van dit topic eigenlijk.



Goede zaak natuurlijk :] Ik vond motoren ook altijd maar stom. Mijn broer was er altijd mee bezig, en ik als recalcitrant zusje moest er niets van hebben.
Inmiddels bezit ik drie motoren en ben de ergste motorist van de hele familie.


_O- _O- Bedankt
 
Ik kan mezelf er niet toe zetten die letters bovenin te lezen, maar ik merk aan de reacties dat je blij bent en hier nieuw bent. Gefeliciteerd en welkom! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan