moest er niets van weten maar ben er nu compleet zot van

Hello ladykrisje,

Ik merk dat je nieuw bent op ‘t forum, dus als je naast ‘t gezeik en gejank van enkele forumleden heen kijkt, zal je best merken dat ‘t leuk is hier op MF. :Y
Die enkele jankers kunnen er ook niet aan doen, dat ze in hun jonge jeugd verschrikkelijk hard gepest geweest zijn op school en daardoor nu hun frustraties botvieren op openbare forums. :+

Mooi verhaal trouwens, veel succes met de motor en nog veel rijplezier.
:W dankje wel, de MEERDERHEID hier zijn wel echt tof dat merk je zo
 
Inderdaad.

Sommige rijden scooter. Maar daar mag je niet mee spotten vind ik. Het is onfatsoenlijk om grapjes te maken over dat soort dingen.
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier en geniet er maar van, leuk om te lezen dat het zo leuk is om je vriend te verrassen. *O*
Dit zou mij ook reuze blij maken als mijn vriendin dit zou doen :Y
Alleen gaat dit niet gebeuren :(
Vele veilige km toegewenst en keep the shiny side up ;)

Tsjiau :W
zeg nooit nooit ;)
 
Ze vond motorrijden maar niets, maar kreeg het door dr strot gedrukt door haar vriend en nu vind ze het leuk. Precies de titel van dit topic eigenlijk.



Goede zaak natuurlijk :] Ik vond motoren ook altijd maar stom. Mijn broer was er altijd mee bezig, en ik als recalcitrant zusje moest er niets van hebben.
Inmiddels bezit ik drie motoren en ben de ergste motorist van de hele familie.

_O-
 
Inderdaad.

Sommige rijden scooter. Maar daar mag je niet mee spotten vind ik. Het is onfatsoenlijk om grapjes te maken over dat soort dingen.
het is zeker niet mijn bedoeling om met mensen te lachen die met een scooter rijden, zeker niet.
Ieder zijn ding. En respect daarvoor. Maar ikzelf voel mij daar niet zo goed op. :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi Krisje.
Leuk verhaaltje.
Ja, scooters is weer iets anders, en ze kunnen lastig zijn. Ik heb ze vroeger wel gereden, en ik vond altijd dat er teveel blik tussen mij en de grond zat!
Mijn vriendin rijdt ook motor, en het is zo veel leuker voor een ritje om allebei op je eigen motor te stappen! Achterop zitten, er zijn mensen die dat leuk vinden, dat maakt niet uit, maar het is niet ons ding.
We gaan samen op stap met de "grotere" machines, een KLE 500 en een MZ 300, of we gaan lekker beesten met de 125'jes..... (All-roadjes)
Sinds kort heeft ze ook een MZ met zijspan, en dan vind ik het wel weer leuk om bij haar in het bakje te zitten.
En dat is natuurlijk erg grappig, we stappen samen naar de combo, iedereen zal wel denken, "Hij rijdt en zij in het bakje", mooi niet, zij rijdt en hij met een grote grijns in het bakje!
Ik wens jou en je vriend veel motorplezier!
Groeten,
Eduard
 
Hoi Krisje.
Leuk verhaaltje.
Ja, scooters is weer iets anders, en ze kunnen lastig zijn. Ik heb ze vroeger wel gereden, en ik vond altijd dat er teveel blik tussen mij en de grond zat!
Mijn vriendin rijdt ook motor, en het is zo veel leuker voor een ritje om allebei op je eigen motor te stappen! Achterop zitten, er zijn mensen die dat leuk vinden, dat maakt niet uit, maar het is niet ons ding.
We gaan samen op stap met de "grotere" machines, een KLE 500 en een MZ 300, of we gaan lekker beesten met de 125'jes..... (All-roadjes)
Sinds kort heeft ze ook een MZ met zijspan, en dan vind ik het wel weer leuk om bij haar in het bakje te zitten.
En dat is natuurlijk erg grappig, we stappen samen naar de combo, iedereen zal wel denken, "Hij rijdt en zij in het bakje", mooi niet, zij rijdt en hij met een grote grijns in het bakje!
Ik wens jou en je vriend veel motorplezier!
Groeten,
Eduard


Hej Eduard

Had ook ervaring met in het bakje zitten, een vriend van ons rijd op een gs met zijspan.
Voor ik mijn eigen motor had was het ofwel achterop bij mijn ventje ofwel bij een goede vriend van ons in de zijspan.
Maar er gaat nu toch niets boven zelf rijden :]
 
Helaas, hier moet je lessen en lessen...Sta nu 6 weken droog vanwege winterweer en ben NIET te genieten....gelukkig gaat het dit weekend weer gebeuren!
Tsja, ze hebben het halen van een RBW er niet makkelijker op gemaakt.
En vooral ook niet goedkoper.
Blij dat ik het mijne alweer een jaar of 7 heb. *O*
 


.
full
 
Inderdaad.

Sommige rijden scooter. Maar daar mag je niet mee spotten vind ik. Het is onfatsoenlijk om grapjes te maken over dat soort dingen.

Motorscooter of Motorfiets, wat maakt het uit ?
Op beide soorten rijden gasten die het rijbewijs niet waardig zijn en gasten die het wel waardig zijn.

Meestal lachen de gasten die uiterst onzeker zijn (en daarom een dikke bike aangeschaft hebben) om de rijders op scooters, off roadjes etc.

Grapjes veraden alleen maar de onzekerheid van die gasten.
 
Laatst bewerkt:
Ach, weet je.

Ik rij al jaren motor en wordt er niet goed van hoe sommige gasten het niveau omlaag halen.
Sommigen scheten nog in de luier toen ik al mijn rijbewijs had.

Het schakelen stelt niets voor, is een automatisme.
 
Wat zit je nou nog door te leuteren, de dame in kwestie (waardoor jij je blijkbaar aangevallen voelt) heeft zich toch verduidelijkt over de ongelukkig neergezette zin. Waardoor het anders overkwam dan bedoeld. Mss had je ‘t rijbewijs al wel voor de meeste motorrijders op zaak, maar lezen heb je ondertussen nog steeds niet onder de knie blijkbaar.

het is zeker niet mijn bedoeling om met mensen te lachen die met een scooter rijden, zeker niet.
Ieder zijn ding. En respect daarvoor. Maar ikzelf voel mij daar niet zo goed op. :W

man ... man... man... |( |(

full
 
Ach, weet je.

Ik rij al jaren motor en wordt er niet goed van hoe sommige gasten het niveau omlaag halen.
Sommigen scheten nog in de luier toen ik al mijn rijbewijs had.

Het schakelen stelt niets voor, is een automatisme.


dan zal je binnenkort wel weer in een luier mogen als je al zo oud bent _O-

vrouwen die motor rijden zijn :9 :9 :9 zeker strak in het pak op een racer :9~
 
dan zal je binnenkort wel weer in een luier mogen als je al zo oud bent _O-

vrouwen die motor rijden zijn :9 :9 :9 zeker strak in het pak op een racer :9~~

Vrees dat je daar een punt kan hebben, maar persoonlijk hoop ik die tweede luierfase niet mee te hoeven maken.
 
Wat zit je nou nog door te leuteren, de dame in kwestie (waardoor jij je blijkbaar aangevallen voelt) heeft zich toch verduidelijkt over de ongelukkig neergezette zin. Waardoor het anders overkwam dan bedoeld. Mss had je ‘t rijbewijs al wel voor de meeste motorrijders op zaak, maar lezen heb je ondertussen nog steeds niet onder de knie blijkbaar.man ... man... man... |( |(

[afbeelding]

Klopt, over het hoofd gezien !
 
Terug
Bovenaan Onderaan